Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det ble ingen par av de 4? Kjedelig de alle endte opp som venner. Lurer på om noen av de hadde sex på turen?  :fnise:

Anonymkode: c867d...7b

 Noe sier meg at ingen av de hadde sex på turen. Iallefall ikke med hverandre. Vet virkelig ikke hva jeg bygger den magefølelsen på altså.. Mulig Andrè snek seg til noe med ei stuepike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noe sier meg at ingen av de hadde sex på turen. Iallefall ikke med hverandre. Vet virkelig ikke hva jeg bygger den magefølelsen på altså.. Mulig Andrè snek seg til noe med ei stuepike.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere som følger Ruben på Instagram? Har han ikke røpet noe mer der?

Nei, hvorfor skulle jeg følge han på instagram? 

Anonymkode: c867d...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde valgt Katinka. De 3 andre var jo like sjenerte alle sammen! Ok, Sunniva åpnet seg før hun ble sendt hjem,  men tror Ruben hadde Christina som stor favoritt siden starten av. 

Anonymkode: c867d...7b9

Nei nei. Sikkert noen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den 26. november 2015 at 19.37, Blue Ivy. skrev:

Nå har jeg sett siste episoden. Makan så kjedelig da. Nesten en bortkastet sesong.

Ingen bombe det ikke ble noe mellom Else og Andre. Det var jo forventet. Andre virket aldri ordentlig interessert i Else. Han var mer ute etter å vinne og få et ONS med Else. Andre er den typen som kommer til å være evig singel. Han er litt player. De to passer ikke sammen for 5 flate øre. Så skylder han på jobb. 

Siden turen mellom Ruben og Christina ble avlyst (Amsterdam turen) så tror jeg ikke det blir noe der. Hun sa hun hadde overtatt leilighet akkurat den helgen, men tror det var en unnskyldning, Avstanden er stor og hun er jo byjente deluxe. Ingen bombe der heller, at de kun er venner nå. Så den komme. Tror også Ruben hadde problemer, pga hun aldri åpnet seg.  Han sa jo "jeg ga så mye av meg selv, men hun holder litt tilbake"

OLe og Kari da. Njaa tror ikke det heller funker. Ole er så stiv og virker vanskelig å få noe som helst ut av han. Han er sikkert hyggelig og det, men ser ikke for meg han som noe ektefelle. Med mindre dama er like stiv og robot. Tror de bare ender opp som venner jeg. 

Enste paret det kan funke for er Kjartan og Tina. Ser de skal på fjelltur sammen og det lover jo godt. Men som en sa her, så er jo barn et problem da de ingen har voksne barn, Men håper det funker for de :) 

 

Haha flere enn meg som har matchet med André på Tinder i det siste? Han virker veldig aktiv der inne, tror neppe han er klar for noe forhold med noen med det første :P 

Anonymkode: 8536d...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tally skrev:

Noen som tydeligvis trenger laang tid.. Men det er morsomt da :)

 

http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/dette-jakten-paret-fant-kjaerligheten-likevel/a/23602657/

Hyggelig de fant hverandre. Synes de passa bra sammen. Like særegne begge to. :fnise:

Anonymkode: 33185...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
38 minutter siden, hjertesukka skrev:

Oi det må jeg si. Virker som Kjartan har en ting for eldre damer :fnise:

Anonymkode: 33185...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å dytte på denne :P

heldig mann da, Elin er råflott!

Anonymkode: 0139e...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...