Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Så flott med ett bankende hjerte på ul :hjerte: Kjenner igjen panikken man får når man plutselig mister symptomer man har hatt, man blir jo så urolig for at noe er galt! Jeg har også hatt symptomer som kommer og går hele svangerskapet, så tenker at det er normalt og prøver å puste ut når jeg stresser meg opp :laugh:
Skummelt å være gravid i juletiden ja, så mye godt å mette sulten med :nissevink: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene er mindre ømme idag men jeg er Trøtt og kvalm så det går vel bra :P Gleder meg til klementiner og pistasjis senere ikveld til farmen og okkupert!  Det er så spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 7 uker og hjerteslag :strix: Herlig herlig! Håper formen blir bedre snart da. Ikke godt å gå rundt med kvalme nei :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 7 uker og hjerteslag :strix: Herlig herlig! Håper formen blir bedre snart da. Ikke godt å gå rundt med kvalme nei :( 

Takk takk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på trenden her inne: :strix: 

Jippi :strix: 

 

:strix::strix::strix: Jeg og! Syv uker!!

Hurra! :hjerte::strix:

.........

Mindre symptomer i dag. Jeg blir selvfølgelig bekymret... Men velger å tro det går bra. Måtte uke 9 komme fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange skriver at symptomer kommer og går i starten, men jeg skjønner veldig godt den bekymringen. Krysser fingrene for deg. Nå skal det gå bra!! :hjerte::opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener :( Brystene er ikke så ømme i dag og instinktivt tenker jeg det verste... Men som flere skriver er det helt vanlig at symptomene kommer og går så jeg synes ikke du skal bekymre deg jeg :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kom og gikk som bare det. Utrolig ekkelt, men også helt og fullstendig vanlig. Det er mer uvanlig at symptomene holder seg stabilt tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt roligere nå selv om de ikke er like sterke :) Takk for troing og oppmuntrende svar :hjerte: Over til noe annet... Bekkenet er helt ødelagt I dag, 7 timer på flisgulv har visst noe å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare joine inn og si at mine symptomer var temmelig schizofrene i første trimester og jeg stresset mye over ømme bryster som kom og gikk med tidevannet. Tydeligvis helt normalt :)

Høres ut som du bør sette inn noen tiltak så bekkenet ditt ikke går helt i lås. Står og går du mye på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt sitting og endel aktivitet. Jobber jo i butikk så det er veldig fysisk :) Gravide bruker visst ikke vare så veldig lenge i en slik type jobb :P Det er like ille å sitte for lenge også så det er litt vanskelig med tilrettelegging sånn sett... Jeg har merket det veldig i bekkenet etter jeg ble gravid, har jo allerede hatt bekkenlåsning for et par uker siden og det er vel det som er på vei nå også. Jeg må se om jeg tar meg råd til fysio igjen om litt. Jeg skal også til tannlegen denne mnd så det blir liiiiitt trangt før jul kan man si ;) 

Jeg vet at jeg har krav og bla bla bla men jeg ser ingen måter det går an å tilrettelegge på uten at det innebærer at jeg i praksis ikke gjør noe som helst for jobben.... Jeg har heller ikke lyst til å måtte tas hensyn til osv, jeg koster jo det samme (i mange tilfeller mer) som mine kolleger... 

Brystene er ømme igjen idag, tjoho! Jeg våknet også av at jeg brakk meg fordi jeg drømte at jeg fikk tobakk i halsen når jeg tok meg en røyk (sluttet for snart 3 år siden) og DET var ekkelt det :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du skal få henvisning til fysio! Det er jo i alle fall viktig med forebygging når du allerede kjenner bekkenet krangle ... Håper du ikke blir verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...