Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det er mulig å finne frem meldinger igjen ved hjelp av politiet? Eller hvis det er vitner som kan bekrefte hva som har skjedd  

Anonymkode: 260d6...91a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er mulig å finne frem meldinger igjen ved hjelp av politiet? Eller hvis det er vitner som kan bekrefte hva som har skjedd  

Anonymkode: 260d6...91a

Jeg har ikke denne telefonen hvor meldingene lå på lenger så tror det er dødfødt... Men jeg har bestemt meg for at dersom det noensinne blir noe mer med noen av dem så anmelder jeg uansett om jeg har bevis eller ikke. Om ikke annet så kanskje de slutter å plage meg :P Har vært rolig lenge nå med unntak av mye stygge blikk og kommentarer om jeg treffer på dem. Mannen har jeg ikke sett på flere år...

Anonymkode: 3def7...3a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en som var 16 år eldre via jobb. Hyggelig type. Inviterte meg hjem for å se film. Endte opp med å ha sex på sofaen, sååå sykt stor, blødde ned hele sofaen og turte ikke en date til, selv om han syns det var kjempe morsomt. Synd egentlig, han var ganske bra 😁

Anonymkode: 97d8d...0df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg møtte en som var 16 år eldre via jobb. Hyggelig type. Inviterte meg hjem for å se film. Endte opp med å ha sex på sofaen, sååå sykt stor, blødde ned hele sofaen og turte ikke en date til, selv om han syns det var kjempe morsomt. Synd egentlig, han var ganske bra 😁

Anonymkode: 97d8d...0df

Hvorfor ikke bare prøve igjen da når han syntes det bare var morsomt og du faktisk likte det? :P

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date er en gang jeg traff en fyr jeg hadde chattet litt med på nettet. Vi møttes på en café i hans hjemby (jeg bodde i nabobyen). Og etter bare noen minutter møtte han en venn som tilfeldigvis også var der. Selvsagt helt greit å si hei når man møter noen, men daten min begynte å snakke med denne vennen i minst 10-15 minutter. Jeg tenkte at dette var jo litt rart. Så var vi alene igjen, og pratet litt sammen, men jeg følte ikke akkurat noen veldig kjemi. Vi bestemte oss for å rusle litt rundt i byen, og etter bare noen skritt møtte han noen andre bekjente. Og begynte å skravle med dem! Jeg stod der og vurderte om jeg bare skulle si hadet... Så gikk vi videre, og overalt møtte han noen han kjente og slo av en prat. Det ble nesten komisk etterhvert. Vi møtte til og med moren hans! Han fikk i hvertfall vist frem at han var ekstremt sosial og hadde mange venner og kjente... Jeg fikk ikke snakket så mye med fyren, men nok til å skjønne at dette ikke var noe for meg. Utrolig slitsomt med folk som skal stoppe og snakke med absolutt alle de kjenner! Selv er jeg mer av den sjenerte typen, så dette ble helt krasj. Dessuten er det vel ganske respektløst å skravle med gud og hvermann når man er på date? Vi møttes ikke igjen, for å si det sånn :P 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare prøve igjen da når han syntes det bare var morsomt og du faktisk likte det? :P

Anonymkode: 49652...d71

Likte ikke sexen. Største ever. Anakonda🙄🙄🙄

Anonymkode: 97d8d...0df

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Min verste date er en gang jeg traff en fyr jeg hadde chattet litt med på nettet. Vi møttes på en café i hans hjemby (jeg bodde i nabobyen). Og etter bare noen minutter møtte han en venn som tilfeldigvis også var der. Selvsagt helt greit å si hei når man møter noen, men daten min begynte å snakke med denne vennen i minst 10-15 minutter. Jeg tenkte at dette var jo litt rart. Så var vi alene igjen, og pratet litt sammen, men jeg følte ikke akkurat noen veldig kjemi. Vi bestemte oss for å rusle litt rundt i byen, og etter bare noen skritt møtte han noen andre bekjente. Og begynte å skravle med dem! Jeg stod der og vurderte om jeg bare skulle si hadet... Så gikk vi videre, og overalt møtte han noen han kjente og slo av en prat. Det ble nesten komisk etterhvert. Vi møtte til og med moren hans! Han fikk i hvertfall vist frem at han var ekstremt sosial og hadde mange venner og kjente... Jeg fikk ikke snakket så mye med fyren, men nok til å skjønne at dette ikke var noe for meg. Utrolig slitsomt med folk som skal stoppe og snakke med absolutt alle de kjenner! Selv er jeg mer av den sjenerte typen, så dette ble helt krasj. Dessuten er det vel ganske respektløst å skravle med gud og hvermann når man er på date? Vi møttes ikke igjen, for å si det sånn :P 

Jeg syns ikke dette var så rart? Det er vel mer respektsløs og ikke hilse på de man kjenner når man er ute. Det viser bare at han er er likanes fyr og det er det jo ikke noe galt med:-)

Anonymkode: 37943...96c

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

På kino med en fyr. Jeg syntes egentlig han var litt ekkel, men sa ja for å være grei.. Hadde endel med ham å gjøre så ville ikke skape ekkel stemning liksom. Vel! Det var en dårlig film, husker ikke hvilken. Kjedelige greier, gitt. Og så skulle vi hjem, men så henta den sure faren hans oss hahahaha. Så sur, fy søren. Ble ikke noe mer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke dette var så rart? Det er vel mer respektsløs og ikke hilse på de man kjenner når man er ute. Det viser bare at han er er likanes fyr og det er det jo ikke noe galt med:-)

Anonymkode: 37943...96c

Mulig vi har forskjellige oppfatninger, men å stå og skravle med folk man kjenner når man er på date er uhøflig etter min mening. Selvsagt kan man si hei, det er jo ikke det jeg sier. Men man står vel ikke og skravler i 15 minutter med en venn mens man er på date? Trodde ikke det var å være for kravstor...

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymus Notarius skrev:

Mulig vi har forskjellige oppfatninger, men å stå og skravle med folk man kjenner når man er på date er uhøflig etter min mening. Selvsagt kan man si hei, det er jo ikke det jeg sier. Men man står vel ikke og skravler i 15 minutter med en venn mens man er på date? Trodde ikke det var å være for kravstor...

Enig med deg! Samme med telefonsamtaler. Er man opptatt er det helt greit å si "Hei, så hyggelig, står det bra til? Ja, med meg og, men jeg er litt opptatt nå, vi skal xxx, så vi får snakkes senere. Koselig å se deg igjen, ha det!"

Hadde selv en date som alltid tok telefonen når det ringte, og kunne sitte der i et kvarter på date! Altså, hvis noen ringte meg som jeg visste ville ha tak i meg, så svarte jeg, og sa jeg var opptatt, men at jeg kunne ringe senere/i morgen. Det er da ikke høflig å starte samtaler med andre når man er midt i en med en annen person. 

Anonymkode: 9d05c...ec1

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke om jeg har skrevet om denne "daten" før, men noen episoder er bare så sære at de godt kan komme flere ganger 🙈 

Jeg hadde snakket litt med en fyr på nettet. Han var noen år eldre enn meg og så bra ut på bildene. Vi avtalte å møtes for en kaffe. Dumt å bruke masse tid på chatting om man ikke har kjemi i virkeligheten tenker jeg. Vi bodde i samme by så vi skulle møtes på en lokal kafe.

Fyren som møtte meg var sikkert 20 år eldre enn han hadde utgitt seg for å være og bildene var sikkert like gamle. Minst. Han kunne altså være faren min! Jeg bestemte meg for å ta en kaffe bare for å være høflig, men angret kjapt da han etter to minutter omtrent begynte å planlegge bryllupet vårt. Jeg avviste han høflig og det var da dramaet startet. Og FOR et drama! 6 år senere sitter jeg fremdeles i det 🙄

Han begynte å spamme meg ned med meldinger om at jeg måtte gi han en ny sjangs og at jeg var drømmedama. Ærlig talt, fyren hadde kjent meg i 2 minutter. Etter noen dager ringte kona hans meg og ba meg ligge til helvete unna mannen hennes! Han ville vist gå fra henne pga meg 😱 Det nyttet ikke hva jeg sa for mannen hadde forfalsket meldinger oss i mellom hvor jeg var veldig villig for å si det slik... Hvordan han har fått til det aner jeg ikke!

En tid etterpå blir jeg angrepet på et utested av dattera hans og hennes venninner for at jeg hadde ødelagt mellom foreldrene hennes. De sendte også print screen av meldingene jeg vistnok skal ha sendt denne mannen (inkludert meldinger som indikerte at vi fremdeles hadde kontakt) til daten min slik at han trodde jeg var utro og dumpet meg. Fremdeles nå 6 år senere klikker (nå eks) kona om jeg treffer på henne og dattera slenger dritt til meg om jeg treffer henne på et utested eller lignende. Hun har også fortalt alle som ville høre at jeg er en homewrecker som stjal faren hennes.

Nå i ettertid angrer jeg sterkt på at jeg ikke anmeldte hele familien. Hele historien er jo helt sinnsyk! Dessverre har jeg ingen "beviser" på at min versjon er den korrekte lenger da jeg slettet alt i raseri. Og uten beviser kommer jeg vel ingen vei....

Anonymkode: 3def7...3a9

Oi fy faen! 😲 han ga deg mer eller mindre skylda, at det var du som prøvde deg på han osv!? For en gris! Må ha vært en skikkelig ubehagelig opplevelse :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, padawan skrev:

Det går vel ful tut for å være trakasserende eller sjikanerende oppførsel det de holder på med.

Helt enig. Forståelig så tror de på han (hvorfor skulle de stole på en vilt fremmemd liksom?) Men kan ikke ha vært noe gøy slik som de har holdt på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Christy89 skrev:

Oi fy faen! 😲 han ga deg mer eller mindre skylda, at det var du som prøvde deg på han osv!? For en gris! Må ha vært en skikkelig ubehagelig opplevelse :(

Tror faktisk fyren var overbevist om at det var noe mellom oss. Virka som vrangforestillinger på en måte, uten at jeg skal si at jeg har kunnskaper på det området. At en fyr kan bli så opphengt av noen meldinger og en kaffekopp er helt vilt 😱 Vi er jo fra samme lille plass så traff jo på han innimellom og da startet det opp igjen 🙈

Anonymkode: 3def7...3a9

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg var 16 og begynte å prate med en fra Nettby tror jeg. Han var 20 og veldig kjekk. Han bodde i nabobyen. Vi ble enige om å treffes i parken i min by. 

Så jeg satt forventningsfull og spent på benken å venter på han. Så plutselig ser jeg mann kommer mot meg. Han stopper og spør "er du Xxx?" Jeg sa ja på en tvilende måte. Hjerte mitt sank da jeg skjønte hvem han var.Det var ikke han på bildene for å si det sånn. Han må ha vært nærmere 30 og litt chubby. Jeg ble sykt skuffet!

Han satt seg ned og ingen sa noe. Det var ganske kleint i noen minutter. Så sier han "er du skuffet eller?"  Eh, hva faen tror du da?! Jeg sa bare ja. Og han lurte på om vi skulle kjøpe is og rusle hjem til han. Jeg takket nei og gikk. Fikk en haug med meldinger fra han, at han var så lei seg, kunne ikke jeg gi han en sjanse osv. NEI!

 

Jeg var 24 og skulle på middag med en fyr jeg hadde vært på fest med. Han var gøyal, sjarmerende og virket kul, men hadde jo ikke møtt han edru før. Var litt nervøs da. 

Vi møtes og var noe kleint. Følte ikke vi hadde noe særlig kjemi mer. Han var veldig stille og sa ikke mye. Jeg måtte liksom holde liv i hele samtalen. Han var helt annerledes. Slitsomt å måtte finne på ting å prate om. Så var det tid for å betale og han hadde glemt lommeboka hjemme! Så jeg betalte da. Så spør han om vi skal dra på bar.. Eh?? Hvem skal betale da? Sa jeg måtte hjem (opp tidlig i morgen) og dro hjem.

Fikk melding om at dette var flott date og om vi kunne dra på ny date i morgen allerede.Jeg sa bare kort og greit at kjemien var ikke der og ønsket han lykke til videre.

 

Anonymkode: 8c48d...0d0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 13.20, Neinøff skrev:

På kino med en fyr. Jeg syntes egentlig han var litt ekkel, men sa ja for å være grei.. Hadde endel med ham å gjøre så ville ikke skape ekkel stemning liksom. Vel! Det var en dårlig film, husker ikke hvilken. Kjedelige greier, gitt. Og så skulle vi hjem, men så henta den sure faren hans oss hahahaha. Så sur, fy søren. Ble ikke noe mer :P 

hvorfor syns du han var ekkel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff
5 minutter siden, lyx22 skrev:

hvorfor syns du han var ekkel?

Han var bedreviter, og litt høy på seg selv. Sikkert en flott fyr - for noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste deit var på kino med en barndomskompis av ei venninne av meg. Var syyyyykt kleint bare å sitte ved siden av han i salen. Mens vi satt å ventet på at salen skulle åpne satt han på telefonen fordi favorittfotballaget hans spilte da, og han måtte jo få med seg mest mulig. Når filmen var ferdig så måtte han sjekke resultat og sjekke høydepunkter, kommentarer osv. Vi gikk til parkeringsplassen i lag og alt han snakket om var fotballkampen. Satte meg inni bilen og skulle kjøre hjem. Så satte han seg inn i passasjersetet i bilen min. 

Fant da ut at han ikke hadde lappen, og at han måtte kjøres hjem fordi siste buss var gått og han hadde ikke lyst til å gå hjem. Kjørte han hjem. En halvtime med klein stillhet med han med nesa ned i telefonen hele den 30 minutters kjøreturen. 

Anonymkode: 41c89...5c1

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date for noen uker siden. Hadde truffet fyren på byen og utvekslet snap, han bodde ikke langt fra meg. Han spurte om vi skulle gå tur en dag etter jobb, og jeg sa ja. Når det nærmet seg lurte han på om vi skulle ta en matbit hos han før vi gikk. Han virket snill og harmløs, så jeg sa ja til det.

Kom til han kl fem på en hverdag og han hadde kjøpt sushi. Jeg er egentlig ikke så glad i det, men fikk det i meg for å være høflig. 

Så drar han plutselige frem 4-på-rad spillet (som jeg ikke har spilt siden jeg var liten) og sier at vinneren skal få massasje. Jeg bare "oookey" og spilte med. Trodde egentlig at han kødda. Jeg tapte med god margin, likevel insisterte han på at jeg skulle få massasje. 

Naiv som jeg er trodde jeg han mente en vanlig skuldermassasje, men neida. Han forsvinner inn på soverommet og etter noen minutter roper han "kom inn". 

Der står han i bare bokseren, har lagt fram et håndkle på senga og funnet fram TO flasker babyolje. Og ber meg kle av meg.

Jeg begynner å le (klarte ikke holde meg) har jo bare vært der i en time og det er første treff! Gir deretter klar beskjed om det ikke blir noen "happy ending". Han ser skuffet ut, men tilbyr meg likevel en skuldermassasje. Jeg synes rett og slett litt synd på ham og går med på det. Tar av meg genseren og legger meg på magen. Vet heldigvis hvem fyren er og at han må innom jobben min en del fremover. 

Han presterer deretter å hekte av BH-en min og heller mengde av babyolje på ryggen min. Jeg begynner å angre på hele greia. Etter litt massasje spør han om jeg vil ta av meg buksa og få rumpemassasje. Jeg bare ler og sier nei. Så legger han seg oppå ryggen min (fremdeles bare i bokseren). Og bare ligger der. Begynner å spør meg om mine tidligere forhold mens han puster meg i nakken. 

Jeg ligger der i sjokk og forkleinelse en stund og prøver å la være å bryte ut i stressa latter. Det er så surrealistisk! Gir til slutt klar beskjed om at jeg må gå for å lufte hunden 😂😂

Gjemmer meg hver gang han kommer innom jobben. Kleeeint.

Anonymkode: 007de...389

Shit 😱

Tror jeg hadde sagt ‘ha det’ med en gang han nevnte at vinneren skulle få massasje, gitt :P 

Anonymkode: c7bee...6c7

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...