Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

På 29.6.2017 den 21.26, Lovelulu skrev:

Bloggen min heter ikke karimarita, men karimaritas!

Obs.... Beklager men glemte en vesentlig bokstav😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lapper skrev:

Obs.... Beklager men glemte en vesentlig bokstav😂

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

:hoppendeglad:

Sånn går det når man ikke følger med på det man skriver😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, Lapper skrev:

Sånn går det når man ikke følger med på det man skriver😀😀

Det er fort gjort :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

www.lagertha.blogg.no er en av dem verste bloggene og jeg mener hun bryter taushets plikten sin som hun holder på og henger ut andre. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carina Maria skrev:

www.lagertha.blogg.no er en av dem verste bloggene og jeg mener hun bryter taushets plikten sin som hun holder på og henger ut andre. 

 

 

Men helt alvorlig. Hva er det for en? Aldri hørt om før men måtte jo sjekke blogg og fb...er det på kødd eller??? Noe av det verste....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Carina Maria

Den ene verste bloggern jeg veit er hun der ingersform for hun virker så arrogant og sint på alt og alle og frekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Den ene verste bloggern jeg veit er hun der ingersform for hun virker så arrogant og sint på alt og alle og frekk. 

Venninnen hennes med veskene er en god nr. 2. Nå har hun begynt å bli ufin i bloggens kommentarfelt: Noen var altså frekk nok til å fortelle at det var en skrivefeil i navnet på en drink ... Det var dumt gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, orfeus skrev:

Venninnen hennes med veskene er en god nr. 2. Nå har hun begynt å bli ufin i bloggens kommentarfelt: Noen var altså frekk nok til å fortelle at det var en skrivefeil i navnet på en drink ... Det var dumt gjort. 

Måtte inn på bloggen til Veskeguri for å se. :hoho: Strawberry dekuri :fnise: Tenk å bli så frekk og ufin bare fordi noen påpekte den skrivefeilen. Blir litt oppgitt over at hun kaller den fake veska si for Hermes Birkin også og når folk skriver at det er teit å bruke Hermes-navnet når veska er fake sier hun at den er replica. Replica er jo bare et penere ord på fake. :fnise:  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Paprika, uten tvil. For det første eksponerer hun yngstemann på et nesten sykelig nivå. Vi snakker røft regnet 5.000 bilder fordelt på Snap, IG, Face og blogg i løpet av ett år. 5.000 bilder på ett år

Hun lar en fremmed mann flytte inn én måned etter fødselen, hun lover og lyver for de to eldste. Hun kjøper hund, for så å kvitte seg med den etter få måneder. De kjører taxi i Spania med ettåringen på fanget.  Og nå skal hun flytte - igjen. Uten omtanke for de to eldste, som nok en gang rykkes opp fra nærmiljøet igjen. 

CBEs kommentarjuks og bilderedigering blekner i forhold til fru (for hun har, ifølge seg selv, giftet seg med mannen hun ikke visste eksisterte for litt over ett år siden) Øvestads sirkus. Enkelte mennesker skulle ikke hatt verken blogg eller barn. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salka skrev:

Måtte inn på bloggen til Veskeguri for å se. :hoho: Strawberry dekuri :fnise: Tenk å bli så frekk og ufin bare fordi noen påpekte den skrivefeilen. Blir litt oppgitt over at hun kaller den fake veska si for Hermes Birkin også og når folk skriver at det er teit å bruke Hermes-navnet når veska er fake sier hun at den er replica. Replica er jo bare et penere ord på fake. :fnise:  

Hun burde bare takket for å bli gjort oppmerksom på det, og rettet det. Men ikke denne nei! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, B.S skrev:

Hun burde bare takket for å bli gjort oppmerksom på det, og rettet det. Men ikke denne nei! 

Er typisk i bloggverden det, minste lille form for "kritikk"/rettledning, så tar de det som mobbing. De må være så helt utrolig usikre som fyrer på alle plugga bare av en liten kommentar om en skrivefeil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise fordi hun er dronningen av dobbelmoral og er egentlig bare vulgær 

Anna Rasmussen. Dronningen av clickbaits og eksponerer barna så til de grader. Tåler ingenting av kritikk og er fryktelig vinglete. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Sophie Elise fordi hun er dronningen av dobbelmoral og er egentlig bare vulgær 

Anna Rasmussen. Dronningen av clickbaits og eksponerer barna så til de grader. Tåler ingenting av kritikk og er fryktelig vinglete. 

Det tror jeg lesere er iferd med å se. Syns hun stadig kryper nedover på listen. 6-7 plass på blogglisen var vel utenkelig for bare et år siden. Når det gjelder Anna, enig!

Endret av B.S
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, B.S skrev:

Det tror jeg lesere er iferd med å se. Syns hun stadig kryper nedover på listen. 6-7 plass på blogglisen var vel utenkelig for bare et år siden. Når det gjelder Anna, enig!

Jeg tror SE synker (heldigvis) av to grunner, den ene er at hun har kuttet ut direktelink på instakontoen. Jeg tror mange har klikket seg inn på bloggen derfra (i håp om å få se flere bilder?).

Den andre grunnen er at hun begynner å bli oppbrukt, rett og slett. Unge jenter utvikler seg og snur ryggen til de idolene de hadde, og finner seg nye. SE er bare en selvopptatt dame som dyrker det nyskapte, rådyre speilbildet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...