Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Ah elsker å kunne komme inn her og lese romanserykter. Det beste er at det som oftest stemmer veldig godt. Alltid noen som har plukket opp en kommentar på insta eller noenlunde like bilder på snap..... Keep up the good work:mynona:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Miss Polkadott skrev:

Du kan også leve det livet. Sugardaddy.com, eksorte eller luksusprostitusjon. ( Forutsatt at du ikke er religiøs da.

Seriøst, det er alltid en grunn til at folk oppfører som de gjør. Kanskje noen har vært utro mot hun og nå skal hun poengtere suksessen sin for denne personen...?

Synes uansett det er imponerende at "uperfekte" rosa bloggere får så stor oppslutning og pengestrøm!

I Kardashian fam.f.eks....kun 1 av dem er virkelig vakker ( kropp og ansikt). Digg at det er rom for ordinære damer ( med en eller annen it-faktor i bloggverden).

Følger selv med på bloggere p.g.a pupper eller rumper😍

Hvem av dem er virkelig vakker? Kendall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det føles å ha et så enormt eksponeringsbehov. Oppriktig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, veskefab skrev:

Ser ut som Lene er tilbake på Gran Canaria

Ja det er hun. Det Radisson hotellet kjenner jeg igjen etter å ha vært der flere ganger...Hmm.. Klarte vel ikke å være alene så lenge allikevel da:PLene +1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kler hverandre ang.å være bloggere og voldsom eksponering på seg selv...men, skjønner ikke hvordan det skal fungere med en som ikke drikker alkohol og samtidig er småbarnspappa delvis på Gran Canaria...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte på Lene på stranda i dag og hun møtte han Kleieven fyren. De lå på Anfi stranda

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver hun virkelig på bloggen at hun er i Marbella alene og i virkeligheten er hun i GC med en ny flørt? Eller misforstår jeg? En ting er å ikke dele alt på bloggen, den ser jeg, men dette er vel regelrett løgn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Susilusi skrev:

Skriver hun virkelig på bloggen at hun er i Marbella alene og i virkeligheten er hun i GC med en ny flørt? Eller misforstår jeg? En ting er å ikke dele alt på bloggen, den ser jeg, men dette er vel regelrett løgn. 

Hun skrev Marbella ja. Tabbe, tabbe, tabbe. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg nylig inne på bloggen hennes etter å ha lest her inne. Og jeg lurer: Hvorfor gidder hun å reise alle mulige steder når hun kun utforsker beach clubs og fancy hoteller? Hun har jo null interesse av stedet hun besøker. Eller er det mest for å få fine bilder til bloggen? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, blabla2226 skrev:

Nå var jeg nylig inne på bloggen hennes etter å ha lest her inne. Og jeg lurer: Hvorfor gidder hun å reise alle mulige steder når hun kun utforsker beach clubs og fancy hoteller? Hun har jo null interesse av stedet hun besøker. Eller er det mest for å få fine bilder til bloggen? 

Hun streber jo etter å være #goals. Så da blir det nok sånn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ferien til både partyløvene Carina Dahl og Lene Orvik ser nitriste ut. Marbella, Marbella, Marbella. Solseng, drinker, basseng. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere bekjente som absolutt skal reise til Marbella hver sommer, bare for å drikke og henge med de "riktige" folka. Kjenner jeg aldri skal sette min fot i Marbella. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Har flere bekjente som absolutt skal reise til Marbella hver sommer, bare for å drikke og henge med de "riktige" folka. Kjenner jeg aldri skal sette min fot i Marbella. 

Hvem er de riktige folka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, O.G. skrev:

Hvem er de riktige folka da?

Enhver d-kjendis eller person med (tilsynelatende) halvfeit lommebok. Viktig å bli sett med disse på sosiale medier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hippyskippy skrev:

Enhver d-kjendis eller person med (tilsynelatende) halvfeit lommebok. Viktig å bli sett med disse på sosiale medier.

Ja, det ble tydelig det ut fra alle snappene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det var ei som skrev under et av innleggene at Lene var hennes største forbilde, og da blir jeg litt lei meg. Hva har hun gjort for å fortjene å være et forbilde? Når jeg tenker på forbilder så tenker jeg på mennesker (både menn og kvinner) som har satt sitt fotspor på denne jorda for å gjøre noe godt for mennesker. Selfies og outfits (og når det kommer til outfits så blir hun mer og mer Frogner-frue i stilen) gjør ingen forskjell for menneskeheten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...