Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 30.7.2017 den 19.35, nurse07 skrev:

Ikke 3-4 dager, jeg tror hun drikker 6-7 dager i uken! Til og med de gangene hun har vært ute og reist, da er det rett ut på byen og drikke samme dag som hun lander i Norge! DET hadde jeg aldri orket! Skulle tro hun hadde fått i seg nok på ferie! Synes hun virker fullstendig hyperaktiv! 

Helt enig. Utrolig fascinerende at det er mulig å ha et slikt liv. Andre på hennes alder kan vel holde på slik maks en uke i strekk, i forbindelse med ferie eller lignende, mens hun faktisk holder det gående hele året gjennom. Slik hun fremstiller livet sitt på blogg/Snapchat/Instagram virker det som om hun har veldig merkelige prioriteringer. Jobben driter hun jo tydeligvis totalt i og bruker minimalt med tid på (et reklameinnlegg maks annenhver dag), hun er jo så å si ikke hjemme med familien i Midsund, og kjæledyret har hun kvittet seg med fordi hun heller vil være ute og drikke. Hva er det egentlig av substans igjen? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også en venninne som er sammen med en kompis av Gard. Dei var sammen på ett svømmestemne. Min venninne satt ved siden av Lene og Gard i og med at typen hennes henger med Gard. Lene var utrolig overfladisk, var sur og ikke interessert i og bli kjent med min venninne.

Han var sikkert ikke god nok! Hun er jo ikke en frogner frue :daane: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lulu21 skrev:

Lurer på hva det er med den gapinga og se-bort-fra-kamera-opplegget, på omtrent alle bilder jeg. 

Flaut! hun bruker nok store deler (hele) dagen sin på å finne dei perfekte poseringene! :fnise:

Dama er liksom 30 år! Hva skjer med denne verden?!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Lene velger utelivet og "jetsetting" fremfor hunden sin sier mye om henne som person. Hadde jeg vært venninne hadde ikke min mening blitt usagt, for valget er så bak mål. Hun er 30 år, ikke en uansvarlig 17-åring

Endret av gjestgitt
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, gjestgitt skrev:

Det at Lene velger utelivet og "jetsetting" fremfor hunden sin sier mye om henne som person. Hadde jeg vært venninne hadde ikke min mening blitt usagt, for valget er så bak mål. Hun er 30 år, ikke en uansvarlig 17-åring

Enig.

Hun kan skrive så mange innlegg om "Midsund-Lene" hun bare orker, men handlingene hennes viser at det bare er tomme ord. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Femilie skrev:

Enig.

Hun kan skrive så mange innlegg om "Midsund-Lene" hun bare orker, men handlingene hennes viser at det bare er tomme ord. 

Her er tingen. Jeg gikk på Midsund skolen samtidig som Lene. Jeg har også en venninne som gikk i samme klasse som Lene. For å si det enkelt, så er ikke gamle Midsund-Lene helt sånn som Lene fremstiller det på bloggen. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Lulu21 skrev:

Lurer på hva det er med den gapinga og se-bort-fra-kamera-opplegget, på omtrent alle bilder jeg. 

Har lurt på akkurat det samme. Kanskje noen kaster popcorn mot henne og hun prøver å fange det med munnen? Hun ser en smule gal ut, "caption this" liksom.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Femilie skrev:

Enig.

Hun kan skrive så mange innlegg om "Midsund-Lene" hun bare orker, men handlingene hennes viser at det bare er tomme ord. 

Er ikke det typ, 15 år siden Lene flyttet fra Midsund? Skjønner ikke hvorfor hun enda babler om å være den personen, som forøvrig er en HELT annen person enn nå.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Zahra skrev:

Helt enig. Utrolig fascinerende at det er mulig å ha et slikt liv. Andre på hennes alder kan vel holde på slik maks en uke i strekk, i forbindelse med ferie eller lignende, mens hun faktisk holder det gående hele året gjennom. Slik hun fremstiller livet sitt på blogg/Snapchat/Instagram virker det som om hun har veldig merkelige prioriteringer. Jobben driter hun jo tydeligvis totalt i og bruker minimalt med tid på (et reklameinnlegg maks annenhver dag), hun er jo så å si ikke hjemme med familien i Midsund, og kjæledyret har hun kvittet seg med fordi hun heller vil være ute og drikke. Hva er det egentlig av substans igjen? 

Brunfargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HALLO jeg skjønner ikke hvorfor hun fortsetter og blogge??

Hennes siste innlegg må vær verdens kjedeligste, hun knipser bilder av noen papp kaffi kopper! Altså skjerpings!:sinna:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/1/2017 den 8.30, Skorpion89 skrev:

Er ikke det typ, 15 år siden Lene flyttet fra Midsund? Skjønner ikke hvorfor hun enda babler om å være den personen, som forøvrig er en HELT annen person enn nå.

Mitt inntrykk er at dette er en kjent "humblebrag" for å vise hvor stor og kjent man har blitt.

"Jennie from the block"-grepet brukes for å fremstille seg selv som autentisk og samtidig vise hvor langt man har kommet i verden uten at man skryter direkte av kontrasten før til nå. 😒

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer folk til å bruke pappkopper i det daglige ja. DET var jo miljøvennlig... Ikke at det er overraskende på noen måte.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Et helt innlegg om å ta med kaffe i papp hjemmefra fordi det er så koselig å drikke på veien til noe.

Dæven, bloggen skraper bunnen om dagen!

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, justcurious skrev:

En leser kommer med en tilbakemelding i kommentarfeltet om at innlegget var litt kjedelig og Lene bare avfeier vedkommende istedenfor å ta til seg kritikk. Ærlig talt...

Uprofesjonelt er hva det er. Tenk om jeg skulle svart sjefen min tilbake på samme måten. 

Så det også. Det er mulig det ikke var ment slik, men jeg leste svaret fra Lene som ganske nedlatende.... Synes ikke det var en så fin måte å svare leserne sine...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious
51 minutter siden, Kartoffel skrev:

Oppfordrer folk til å bruke pappkopper i det daglige ja. DET var jo miljøvennlig... Ikke at det er overraskende på noen måte.

Ikke så gjennomtenkt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lotte28 skrev:

Det er veldig stille fra Lene fortiden!!

 

Hardt å være på ferie og å ta speilbilder vettu. Utbrent sikkert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...