Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Jeg gjetter en av hver siden det er det det er størst sjanse for. Hvis du vil gjøre det ekstra spennende kan du jo få oss til å tippe rekkefølge også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippeliste

Jente :babyjente: Jente :babyjente::

- -Marielle-

 

Gutt :babygutt: Gutt :babygutt::

- Liille_frosk

 

Gutt :babygutt: Jente :babyjente::

- Popsilopp

- Posiloppmannen 

- LillieMy1989

- Askmeagain89

- Blomst12

- Snegl

 

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snegl skrev:

Jeg gjetter en av hver siden det er det det er størst sjanse for. Hvis du vil gjøre det ekstra spennende kan du jo få oss til å tippe rekkefølge også!

Er det størst sjanse for det altså? :P 

Hvordan da tenker du, hvem som ligger til høyre og hvem som ligger til venstre? Tror kanskje det blir litt mye å holde styr på :fnise: Allerede en mer kategori enn sist :hoho:  Jeg tror forresten at tvilling til høyre (tvh) er jente og tvillingen til venstre (tvv) er gutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, _marielle_ skrev:

:ninja: snikleser som titter fram for å tippe at det blir to jenter!

Koselig med sniklesere! :nigo: Velkommen skal du være :blomst: 

11 timer siden, lille_frosk skrev:

Hmmm ... Jeg tipper to gutter jeg!

Notert! :nigo: Men tror du tar feil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Poppsilopp said:

Er det størst sjanse for det altså? :P 

Hvordan da tenker du, hvem som ligger til høyre og hvem som ligger til venstre? Tror kanskje det blir litt mye å holde styr på :fnise: Allerede en mer kategori enn sist :hoho:  Jeg tror forresten at tvilling til høyre (tvh) er jente og tvillingen til venstre (tvv) er gutt :) 

Åja, glemte at dere skal få vite kjønnet på ultralyd, så tenkte rekkefølgen på fødsel, haha! Skjønner det blir for komplisert da:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snegl skrev:

Åja, glemte at dere skal få vite kjønnet på ultralyd, så tenkte rekkefølgen på fødsel, haha! Skjønner det blir for komplisert da:fnise:

Da hadde det vært noe annet ja :P Men det går jo an å hive inn i tippelisten til når fødselen skjer da :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15+4 og her er første magebilde. Allerede større enn jeg var i uke 20 sist, så blir spennende å se hvor dette ender :fnise: 

4DD755F7-69B1-4B40-9437-EBA8E43CC339.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine magehuset :hjerte:

Jeg tipper jenta kommer ut først fordi hun er utålmodig av seg og får broren til å vente gjennom oppveksten :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Poppsilopp skrev:

 

Notert! :nigo: Men tror du tar feil :P 

:hoho: Det tror jeg og! Tar alltid feil på sånt, til og med på mitt eget barn. 

 

Nyydelig mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du er! :hjerte: 

 

Hmm jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror det er to gutter eller en av hver. Må tenke litt til :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 21.02, Askmeagain89 skrev:

Se der ja :) babymage :hjerte:

Ja, den kommer nå :) :hjerte: 

På 10.1.2018 den 22.32, LilleMy1989 skrev:

Fiiine magehuset :hjerte:

Jeg tipper jenta kommer ut først fordi hun er utålmodig av seg og får broren til å vente gjennom oppveksten :rodmer:

 

Tusen takk :hjerte: 

Skal bare se på det ja :fnise: 

På 10.1.2018 den 23.04, blomst12 skrev:

Så flott mage :)

Takk :) 

På 11.1.2018 den 8.37, lille_frosk skrev:

:hoho: Det tror jeg og! Tar alltid feil på sånt, til og med på mitt eget barn. 

 

Nyydelig mage!

Haha!  Jeg har sikret meg litt sånn da, får hvertfall rett på en av de :fnise: 

Tusen takk søte du :hjerte: 

På 12.1.2018 den 20.41, kaffemor skrev:

Så fin du er! :hjerte: 

 

Hmm jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror det er to gutter eller en av hver. Må tenke litt til :hoho: 

Tusen takk for det kaffemor :hjerte: 

Du har ikke så god tid på deg nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16+3 allerede 4 måneder på vei :hakeslepp: Dette går alt for fort!! Det er jo to på en gang, da burde jeg jo fått litt ekstra tid til å forberede meg. Snart er de jo plutselig her! Nå er de cirka 120 gram hver, og 16 cm. De begynner jo å bli store! :rodmer:

I morgen er dagen vi mest sannsynlig får vite kjønnet på de to små. Det viktigste er selvfølgelig å få vite at alt er bra, men siden vi har vært på 2 ultralyder allerede så er det forhåpentligvis ikke noe som har dukket opp siden da. Kjenner jeg er litt spent! Håper litt på å få hvertfall 1 jente, men så kjenner jeg samtidig at to jenter på en gang kanskje blir litt mye, spesielt i tenårene :fnise: Føler gutter er litt enklere (har vel lov å si det siden jeg er jente selv?) :P  

Syk har jeg også klart å bli. Begynte med M på fredag, så det var vel bare ett tidsspørsmål. Slapp unna i julen når han og pappaen var syk, så det var vel min tur nå. Passer litt dårlig siden jeg har obligatorisk på skolen denne perioden. Men det viktigste nå er å ta vare på de to små inni magen, så jeg presser meg ikke for mye!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så spennende! Jeg er så SINNSYKT misunnelig :fnise: Blir vel kjempefint å se dem igjen :hjerte: Blir det shopping etterpå? :lur:

God bedring :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste! 

Jente :babyjente: Jente :babyjente::

- -Marielle-

 

Gutt :babygutt: Gutt :babygutt::

- Liille_frosk

 

Gutt :babygutt: Jente :babyjente::

- Popsilopp

- Posiloppmannen 

- LillieMy1989

- Askmeagain89

- Blomst12

- Snegl

- Kaffemor

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Herregud så spennende! Jeg er så SINNSYKT misunnelig :fnise: Blir vel kjempefint å se dem igjen :hjerte: Blir det shopping etterpå? :lur:

God bedring :klem:

 

Det er bare å sette i gang :lur::fnise: 

Det blir veldig fint! Og så håper jeg vi klarer l finne navn når vi vet kjønn. Det var veldig koselig sist når vi begynt er bruke navnet på M :hjerte:  Vi får se formen min litt an. Men hvis ikke blir det nok kjøpt noe på nett :nigo: 

Takk for det :klemmer: 

29 minutter siden, kaffemor skrev:

Jeg tipper en av hver :hoppe: 

God bedring :hjerte: 

Da er du lagt inn :nigo: 

Takk :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er!! I fjor på denne tiden var jeg også gravid med tvillinger. Det endte dessverre ikke så bra for tvillingen til  venstre, men vi har en nydelig enslig tvilling med oss nå, og er så glad for det! 

Det er en deilig følelse å være så privilegert å få bære to små skatter i magen. 

Jeg tipper to gutter siden det var det vi hadde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...