Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har spist mer sjokolade de tre siste dagene enn hele resten av 2015 til sammen (i hvert fall nesten), men veide ett kilo mindre i dag enn for en uke siden. Jeg konkluderer med at sjokolade har slankende effekt på meg, og fortsetter å spise det i absurde mengder en tid fremover. 

Jul :hjerte: 

 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn for øvrig er stilledagene i jula litt for lange når det ikke er så mye å fylle dem med, så jeg kjeder meg og prøver meg på å delta i min frste skravletråd på KG noensinne!

Heia! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Men sånn for øvrig er stilledagene i jula litt for lange når det ikke er så mye å fylle dem med, så jeg kjeder meg og prøver meg på å delta i min frste skravletråd på KG noensinne!

Heia! 

Heia!

 

Bare pass deg, før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut av disse trådene, det skjedde med meg :opplyser:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Heia!

 

Bare pass deg, før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut av disse trådene, det skjedde med meg :opplyser:

 

Jeg pleier å ha motsatt problem i liknende tråder (spør en bruker, feks), jeg stiller noen, svarer på noen, så setter jeg tråden på ignore fordi jeg blir sprø av å ha Mine innlegg full av rosa prikker. Må. Trykke. På. Og det funker jo ikke å holde Mine innlegg fri for rosa prikker og bold når tråden skrives i hver time hele døgnet. 

Men nå skal jeg dedikere meg litt til dette her. I can do it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Men sånn for øvrig er stilledagene i jula litt for lange når det ikke er så mye å fylle dem med, så jeg kjeder meg og prøver meg på å delta i min frste skravletråd på KG noensinne!

Heia! 

Hallaien, du!

Neida, ikke noe problem å komme seg ut an trådspinneriet. Det tar bare seks-sju år, så går en litt i metning. Og seks-sju år etter det igjen, er det fullt kontrollerbart. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord!

Jeg bytta nettopp fra sjokolade til juleskum, og fra ryggleie til mageleie, så det er jo ikke bare  inaktivitet det går i. Burde dusje og gå meg en tur, men det er så langt. Og jeg hat mer juleskum.

Vurderer en tur på byen i dag, men minstegutten min slo hodet sitt og grisa snørr, sjokoladesikkel og tårer på kjolen min i trøsteprosessen på julaften, og den er dry clean only. Våtservietter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Det er den sjette februar i dag! Samefolkets dag!

Denne dagen er til minne om det første samiske landsmøtet - som ble avholdt i i 1917 i en Metodist-kirke i Trondheim. Dette var den aller første gangen at så mange samer (fra forskjellige grupper) var samlet for å samarbeide, angående felles samiske saker over nasjonalstat-grensene. Same-folkets dag ble feiret for aller første gang i 1993.

Anonymkode: f5aef...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis!

Husker bestyrtelsen i ei lita bygd, for en håndfull år siden. Menigheten var i harnisk over at noen hadde hengt homoflagget på kirkas flaggstang! Det viste seg etterhvert at det var det samiske flagget, og ikke den der regnbuekluten... :fnise:

220px-Sami_flag.svg.png200px-Flyingrainbowflag.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Mange nordmenn veit vel ikke en gang hvordan det samiske  flagget faktisk ser ut en gang!

Anonymkode: f5aef...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også feire. Hurra! :klappe: 
Kan jeg få tak i ei skål med velsmakende bidos i her? Ser veldig godt ut! :spise: 
710

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...