Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg


Folk som mener at hersketeknikker, drittslenging, baksnakking og mobbing egentlig er helt greit så lenge det er dem selv som får drive med dette. I tillegg er det helt greit dersom noen som har motstridende synspunkter og meninger enn dem selv blir utsatt for dette.

Men de begynner å sutre og klage, dersom noen andre kommer med det aller minste hint av gode argumenter og diskuterer mot dem...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som korrigerer meg/prøver å belære meg om et emne jeg vet mer om enn dem selv. De linker gjerne til en artikkel som overhodet ikke er relevant, og bruker ord de ikke forstår.

Anonymkode: 4a9e5...a38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.5.2016 at 0.01, AnonymBruker skrev:

Tror personen mente halshugd

Anonymkode: 829fb...317

Det er "halshugd" som er riktig, ja, men jeg er skeptisk til at det var det som var ment - "halssugd" er vel ikke resultat av autocorrect, og jeg tror heller ikke det er en vanlig skrivefeil; om man uttaler "halshugd", vil det faktisk høres ut som "halssugd"; og siden henrettelser (heldigvis) er uvanlig i Norge i dag, vil man ikke tenke "halshugd" om man ikke kjenner ordet fra før. At uttrykket bare brukes i overført betydning når det dreier seg om verbal og ikke fysiske represalier, kan gjøre koblingen enda vanskeligere, kanskje umulig, selv om man har hørt om halshugging.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som tar utdanning og jobb som innebærer mye kontakt med mennesker i sårbare situasjoner, og så er de sure, gretne og vrange. I går ble jeg direkte kjeftet opp av en sykepleier, fordi det var gått mer enn 3 timer fra jeg spiste til jeg skulle få en spesiell type behandling som krever at man har spist godt på forhånd. Grunnen til at det var gått mer enn 3 timer? DE var halvannen time forsinket, så jeg satt og kopte på venterommet i nesten to timer! Jeg hadde spist før jeg dro hjemmefra, men innen DE hadde overskredet timen min med halvannen time var det gått mer enn 3 timer siden den gang. Det var første gang jeg skulle ha den behandlingen, så jeg var nervøs og følte meg liten og redd fra før. Da var det å bli kjeftet på akkurat det jeg trengte, tusen takk...

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 19.28, Sadness skrev:

 

Folk ringer feil flere ganger i uken. Får angst av den jævla klokken, hunden syter og bjeffer i en halvtime etterpå, for han forventer besøk. Så nå nekter jeg å svare. Ringer de på to ganger så tar jeg den, er det "feil" så sier jeg "nei" og legger på. Ryk og reis. Jeg har lov til å nekte å slippe de inn. For jeg kjenner ikke vær og en av de som bor i blokken. Fått tillatelse fra huseieren til å nekte å slippe inn folk jeg ikke kjenner. Samme om de sier "jeg har glemt nøkkelen". Har kun sluppet inn politiet en gang. 

 

Vi har samme policy, og vi har fått beskjed at eier (alle er leieleiligheter) at INGEN skal slippes inn, så lenge man ikke venter på besøk og det er bekjent som ringer på. For noen uker siden slapp noen to ukjente inn, og det var på nippet til innbrud i flere av bodene (som er i samme etasje som selve leilighetene). Heldigvis plukket sektretæren opp at det var to ukjente, ringte politiet fort som fy og de ble tatt med før de rakk å gjøre noe skade. Veldig, veldig ubehagelig. 

-

Ellers, vi har sånne sigarettslukkere utenfor på veggen. Når folk ikke klarer å slukke røyken, samtidig som andre hiver papir oppi den lille boksen.. hva skjer da? Kom hjem fra jobb i går, det brant. Veldig morsomt å komme hjem til at det brenner rett utenfor ingangsdøren. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner som er arbeidsledige og går ut fra at jeg har like god tid som dem. Kommer på besøk kl 11 en søndag og blir til kl 20. Bestiller kinobilletter til kl 15 på en fredag (billigere). Regner med at jeg "bor hos dem" hele helgen. Jeg har faktisk en del ting jeg må ha gjort, og det må jeg ofte bruke helgene på. Skjønn det? Nei!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30. april 2016 at 18.16, Ellam skrev:

Du vet du kan gjøre noe med at du blir irritert😜

Ja, jeg gjør jo det. Jeg unngår personene ;) 
 

Anonymkode: e67b0...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer i blokka som smeller voldsomt med dørene. Er de redd den ikke skal lukke seg hvis ikke de tar i alt de har?

Anonymkode: 8bec8...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å gå meg på nervene at butikkene alltid er tomme for yndlings sjokoladen min! De er tydeligvis populære -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. mai 2016 at 21.03, AnonymBruker skrev:

Folk som biter negler med tennene - og deretter spytter små negl-biter på gulvet!

 :rasende:

Anonymkode: 625e4...0c5

Hva annet skal de bite negler med?:p Forøvrig enig!

Anonymkode: f5841...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er når folk skriver" h*n".
Spesielt når brukeren er AB.
Spesielt hvis det i hovedinnlegget og det tråden tema handler om denne mystiske personen.

Syns bare det er litt irriterende å lese "HNN" hver gang og jeg ser helt ærlig ikke den store faren i at vi får vite kjønn.

pleier som regel å hoppe rett ut av en sånn tråd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKAM irriterer meg.

Jeg er selvsagt ikke i målgruppen og ser ikke på serien da alt med tenårings-kulturen kjeder meg, og det er greit. 
Men må alle avis skrive om skam hele tiden? Kan ikke avis skrive om nyheter og ha en mindre spalte som har med kultur å gjøre og skrive om det kanskje en gang i uken? 

Og la oss ikke glemme "harwilliamsvart.no". Skal lage ny side jeg. BryrHomelessIcecreamSeg.no. (Spoiler: svaret er nei!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reven. :icon_frown: Jeg glemte å lukke døra til hønsehuset i kveld, og han har gjort reint bord. Blod og fjær overalt og en stakkars hane vi måtte avlive. Det var den nattesøvnen. Og kanskje mest irritert på meg selv. 

Anonymkode: 16f39...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Folk som ikke gidder å skrive ordentlig, og uten skrivefeil.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke klarer å skrive uten å dele opp ordene!!

Anonymkode: 1e898...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier at alle tall kan deles på én - noe som er tøys ettersom å dele på én er det samme som å ikke dele i utgangspunktet! Jeg deler da ikke en sjokolade med meg selv!

Produkter som lanseres for å være to-i-én, f.eks. shampo og balsam. Det er bare tull ettersom det ikke er plass til to i én - det var derfor vi fant opp to! Hvis du tar to i én så renner det over!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...