Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

1 time siden, La Traviata skrev:

Oioi!!! :hoppe: Lykke til!

Takk! :bond: 

1 time siden, Sjela skrev:

Oida, det virket som en del rimelige og underlige løsninger fra tidligere eier sin side! Hva med å få til et forbehold om godkjenning av det elektriske av fagfolk før kjøp/overtakelse? :fnise: Uansett er det i alle fall greit å få med renoveringskostnader i totalbudsjettet. Masse lykke til. Håper dere får det til ønsket sum :) 

Oh yes, vi har forbehold! ;) Foreløpig bare om at vi vil ha samsvarserklæring på det elektriske arbeidet utført etter 1999, men det blir nok flere forbehold jo høyere opp i pris vi kommer.... :fnise: Og vi vil i grunnen heller få utbedret feilene selv enn at hun skal gjøre det, men hvis hun insisterer skal vi ha kvitteringer og samsvarserklæringer så det holder! :sjenert::nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Så lenge dere får spikket greit av prisen så er det vel best å gjøre ting selv :) Da får man akkurat som man vil ha det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjela skrev:

Så bra! Så lenge dere får spikket greit av prisen så er det vel best å gjøre ting selv :) Da får man akkurat som man vil ha det :nigo:

Ja... Nå vil hun visst utbedre det selv, så vi har sagt at vi forutsetter hvitt arbeid med alt av kvitteringer og dokumentasjon fremlagt. :Nikke: 

24 minutter siden, A4-livet skrev:

Oj, nå ble det veldig spennende her :) Håper dere får det til prisen dere vil

Takk! Heldigvis har vi god tid, så vi lar oss neppe rive med dersom vi når det vi har satt som maks for dette huset.. :) 

4 minutter siden, Diddles skrev:

Oioioi!! Er det budrunde eller? Flere om beinet?! Så spennende!!

Bare oss og selger :Nikke:

Som ventet ble det avslag på det første budet vårt. Nytt bud inne, med frist til i morgen formiddag. Regner kanskje med at hun kommer med et motbud da, men vi får se. Spennende er det uansett! :bond: Selger vil helst ha overtakelse så fort som mulig, og det er egentlig greit for oss, men det forteller vi ingen foreløpig.... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende, og litt vanskelig å konsentrere seg på jobb! :bond: Typisk nok kom lederen min nettopp med en hel haug tilsynelatende ganske kompliserte greier jeg måtte sette meg inn i, i et helt nytt system. Ikke helt dagen for akkurat det! :ler: Etterpå skal vi for sikkerhets skyld ha møte med sjefen også, og oppdatere henne på hva vi driver med.. :daane: Men men, får bare la hus være hus en stund. Det skjer sikkert ingenting på noen timer enda, så jeg får bare ta på meg tålmodighetsbrillene og jobbe i vei så lenge. :bond: 

Marerittlevering i bhg i dag. Ikke verdens beste start på dagen, akkurat... R var som vanlig storfornøyd med å være på plass, mens S plutselig slo seg helt vrang og klamra seg rundt halsen min, mens to av de ansatte bare stod og så på... :sinna: Til slutt måtte jeg si "ER DET INGEN HER SOM KAN TA DENNE UNGEN ELLER?".. Da reagerte de ganske kjapt, for å si det sånn... :ler::flau: 

R snakker plutselig bare i fulle setninger. Ganske fascinerende, siden det bare er et par måneder siden hun nesten bare kunne peke og si mamma... Kan ikke huske at det gikk fort med S, selv om hun også var både kjapp og tidlig... Nattesøvnen begynner også å falle på plass. Det tok jo bare ehh.... nesten TO år... :daane:Nå må jeg snart vurdere å begynne med vekkerklokke når jeg skal på jobb! Det har jeg drømt om lenge............... :fnise: 

Nei nå får jeg visst ta en telefon jeg har gruet meg litt til.... Skal ringe en tunghørt gammel grinebiter og gi han en beskjed han neppe vil like. God stemning! :hoho:  

Dette ble visst et usammenhengende sammensurium, men det er ca sånn det er oppi hodet mitt også akkurat nå, så det passer jo fint! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er inne i sluttfasen, og jeg er helt dårlig..... Tissetrengt og kvalm om hverandre, og med absolutt fullstendig totalt fraværende arbeidsevne.... :bond: Nå nærmer vi oss det vi har satt som maks for dette huset, og huseier er på gli, så vi får se. Vet forhåpentligvis hvordan det har gått i løpet av den neste halvtimen........ :bond::bond::bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...