Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere får solgt raskt, så bra med megler som er litt på! Og jeg er også enig med S - boblebad altså :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra helg, men ordentlig dritt å kjøre hjem fra ferja i går kveld!! :spy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så gøy :hoppe: Gratulerer! Dette virker jo kjempelovende. Og gøy å endelig flytte inn i nytt hjem :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes egentlig det var veldig koselig at jeg fant navnene til begge jentene mine her, nettopp fordi de er oppkalt etter hver sin oldemor.... :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

R har jo til av de kuleste navnene, ser for meg ei skikkelig tøff jente som kommer seg opp og fram her i livet. Koselig med oppkalling, men mannen min vil ikke bruke navn som er i familien. Like greit, kan jo ikke noen av navnene på oldeforeldre er våre (de helt sikkert Kjellaug og sånne ting.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe pinglenavn akkurat.... Og like greit er det, for hun er veldig lite yndig og nett, så hun hadde ikke passet til noe sånt persillebladnavn.. :ler: 

Apropos R, hun har lært seg en ny regle.... "Tommeltott, slikkepott, langemann, gullebrand og lille Petter edderkopp".. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 2 årsdag til "Panser-R" :hoho: Jeg ler like mye hver gang du kaller henne det, hun ser så liten og uskyldig ut - men skinnet bedrar forstår jeg :fnise: 

 

Glad påsk i nye huset - kos dere masse :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin påske alle sammen! Vi har ikke fått på plass internett i nyhuset ennå, så jeg er bare innom fra mobil. Ferien er over og jentene tilbake i bhg. Jeg skal jobbe i kveld, så begynner sent. Sitter hjemme med kryssord og radio, med en såkalt jobbemann i gangen. Nå blir det garderobeskap, og det blir så lækkert! :tommelopp:

 

Og en liten detalj til: For en times tid siden ramlet det sannelig plutselig inn et aldri så lite bud på huset vårt! :bond::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende med bud! Håper det setter i gang en real budrunde :danse: 

Håper du har hatt en super påske :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk!! Kjempedeilig! :bolledeig: Veldig gøy å "slå" naboen som har hatt likt hus (men med dårligere beliggenhet og rare løsninger) liggende ute siden mars i fjor ;) Og ikke minst godt å ha det ute av verden før enda et likt hus kommer for salg innen kort tid. Fikk nemlig vite i påska at et av naboparene har gått fra hverandre og skal selge. Puh, ubeskrivelig godt egentlig, når jeg tenker meg om! :ler: :hoppe: 

Konsentrasjonen har ikke vært helt på topp på jobb i dag, så det var jo inderlig typisk at jeg skulle jobbe i kveld.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...