Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker utrolig gøy! Men er redd for at det blir like fort kjedelig som de andre spillene som har kommet ut.. angrer alltid på at jeg har kjøpt de etter et par dager 😔 

Hvordan får dere sims 4 til å bli mer spennende? Vil gjerne ha noen spilltips, eller challenges, eller hvordan enn dere spiller 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tyttebæra skrev:

Virker utrolig gøy! Men er redd for at det blir like fort kjedelig som de andre spillene som har kommet ut.. angrer alltid på at jeg har kjøpt de etter et par dager 😔 

Hvordan får dere sims 4 til å bli mer spennende? Vil gjerne ha noen spilltips, eller challenges, eller hvordan enn dere spiller 😃

Jeg spiller ikke med koder (utenom ResetSim hvis det fucker seg opp), og jeg har alltid en slags utfordring til meg selv i tankene når jeg lager familien. Kan nevne noen eksempler:

- Befolke et helt nabolag med etterkommerne til én familie, så alle i det nabolaget har det samme etternavnet (dette tar litt tid da, heheh).

- Få så mange barn som overhodet mulig.

- Fullføre minst tre sånne livsmål før simmen dør.

- Komme til det høyeste nivået i tre karrierer før simmen dør.

- Akkurat nå har jeg en pågående greie om befolke alle nabolagene i spillet med simmer jeg har laget selv (ugh hater de stygge townie-familiene der alle har forskjellig hudfarge, hårfarge og ikke ligner på hverandre, også flytter en familie på to inn i verdens største hus), bygge alle husene selv, og alle simmene skal være connected på ett eller annet vis. Sånn at de er gift med søsken, søskenbarn, osv. Tar litt tid, men jeg syns det er gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Tyttebæra skrev:

Virker utrolig gøy! Men er redd for at det blir like fort kjedelig som de andre spillene som har kommet ut.. angrer alltid på at jeg har kjøpt de etter et par dager 😔 

Hvordan får dere sims 4 til å bli mer spennende? Vil gjerne ha noen spilltips, eller challenges, eller hvordan enn dere spiller 😃

MASSE mods.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere MC Commands eller noe? Var en venninne i Australia som sa at det var en kjempe populær mod som folk ikke kunne leve uten. 

Hva er det egentlig? 

Jeg så at det kan gjøre at simmer som ikke bor med barnet sitt må betale barnebidrag når se betaler regninger. Tenåringer kan bli gravide også tror jeg. De kan det mer wicked whims og, men det funker ikke bra. Mine tenåringer får bare mørke barn selv om foreldrene er hvit og barna ligner ikke på foreldrene i det hele tatt. Far er ikke en gang på familietreet! 

Jeg syns det er gøy å ha en tenåring uten foreldre som blir gravid og som må oppdra et barn alene. 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere MC Commands eller noe? Var en venninne i Australia som sa at det var en kjempe populær mod som folk ikke kunne leve uten. 

Hva er det egentlig? 

Jeg så at det kan gjøre at simmer som ikke bor med barnet sitt må betale barnebidrag når se betaler regninger. Tenåringer kan bli gravide også tror jeg. De kan det mer wicked whims og, men det funker ikke bra. Mine tenåringer får bare mørke barn selv om foreldrene er hvit og barna ligner ikke på foreldrene i det hele tatt. Far er ikke en gang på familietreet! 

Jeg syns det er gøy å ha en tenåring uten foreldre som blir gravid og som må oppdra et barn alene. 

Anonymkode: 10047...8d0

Jeg har det. Står endel om det bakover i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere oppdatert spillet deres? Hvordan er den nye oppdateringen og hva inneholder den? Har nattvakt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2017 den 21.01, Tyttebæra skrev:

Virker utrolig gøy! Men er redd for at det blir like fort kjedelig som de andre spillene som har kommet ut.. angrer alltid på at jeg har kjøpt de etter et par dager 😔 

Hvordan får dere sims 4 til å bli mer spennende? Vil gjerne ha noen spilltips, eller challenges, eller hvordan enn dere spiller 😃

Jeg lagde en sim, flyttet inn i en leilighet og adopterte fire babyer som jeg gjorde til småbarn. Når alle småbarna hadde fått maks i ferdighetene så gjorde jeg de til barn. Tenåringer skal de bli når de har A på skolen og maks i alle ferdigheter. Jeg leker altså barnehjem.. Litt gøy, men ble litt lei når alle småbarn hadde blitt til barn. Men anbefales, gøy en stund i alle fall! 

En annen challenge jeg har spilt er å flytte en sims til den billigste tomten. Bruke kode som fjerner alle pengene for å så prøve å bli rik uten å jobbe. Fisker og graver, sover i park og spiser grillmat andre griller i parken. Dyrker også. Jeg valgte å ikke tjene penger på malerier, da det hadde blitt alt for lett. Dyrket bjørnebær da og til slutt ga hver avling ca 7000 kroner så ble fort rik. ;p

Ellers har jeg gjort det samme, men åpnet restaurant og bare tjent penger via den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan sende link til mc command mods? Og forklare? Hvordab n innstallerer man? Hvor tenåringer kan bli gravide😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Noen som kan sende link til mc command mods? Og forklare? Hvordab n innstallerer man? Hvor tenåringer kan bli gravide😃

Jeg lasta netopp denne ned. Men jeg har ikke prøvd den enda. Skal gjøre det nå. Håper det virker. https://deaderpoolmc.tumblr.com/

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lasta ned mc command mods, men jeg får bare opp alien pregnancy når jeg trykker på simmen.. Vil ikke ha alien bebiser..😣 Simmene er ikke aliens heller.. Noen som kan hjelpe?

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt gøy. SimsVIP har lagt ut en video hvor de spiller det nye spiller som kommer. :) Litt greit å se hva man kan gjøre. De går gjennom CAS først og så spiller de litt. 
Lyden var litt forsinket. Men det ligger man ikke merke til i game play.

 

 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en liten pause i spillingen. Er det noen utvidelsespakker som er ute nå som inkluderer småbarn? 

Anonymkode: 92d9c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt en liten pause i spillingen. Er det noen utvidelsespakker som er ute nå som inkluderer småbarn? 

Anonymkode: 92d9c...4a7

Småbarn er inkludert i basespillet. På tirsdag kommer en game pack sentrert rundt familieliv, deriblant småbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kragebein skrev:

Småbarn er inkludert i basespillet. På tirsdag kommer en game pack sentrert rundt familieliv, deriblant småbarn :)

Er dette en oppdatering? Jeg mener å huske at de gikk rett fra babyer til barn sist jeg spilte... 

Anonymkode: 92d9c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en oppdatering? Jeg mener å huske at de gikk rett fra babyer til barn sist jeg spilte... 

Anonymkode: 92d9c...4a7

Det er gjort om på i basespillet nå blir det smårollinger etter baby, men det kommer en tilleggspakke med småbarn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en oppdatering? Jeg mener å huske at de gikk rett fra babyer til barn sist jeg spilte... 

Anonymkode: 92d9c...4a7

Ja, det kom en gratis oppdatering i januar som la til småbarn i grunnspillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Er det andre som har hatt problemer med å flytte inn i møblerte leiligheter i City Living? Samme hvilken leilighet jeg forsøker å flytte inn i, så får jeg opp at det ikke er mulig å flytte inn i denne leiligheten møblert. Dette selv om simmene har penger nok og alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når foreldrepakken slippes? Om det er i kveld?

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet når foreldrepakken slippes? Om det er i kveld?

Anonymkode: a15cc...f45

30 tirsdag, pleier komme sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...