Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Den 15.4.2016 at 0.16, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett episode 18 og 19? Ble sendt to episoder etter hverandre :)
First of all, jeg trodde episode 18 skulle bli dødspennende da jeg så på promoen, lockdown på sykehuset ga meg vibber om den gangen han mannen gikk rundt der med skytevåpen og drepte mange. Ble så utrolig skuffet da lockdownen varte i 5 min og så var det hele over.. :roll:

Warren.. Hvor skal jeg begynne! Jeg er så lei av at han tror han skal få special treatment bare fordi han er gift med sjefen (Miranda).. Gah

Nå håper jeg virkelig at April og Jackson finner en løsning på den kranglingen sin og slutter å kjempe om hvem som skal ha foreldreretten på barnet. HÅPER virkelig det er over etter utfallet på episode 19..

Men nå ser det ut som at det er Arizona og Callie som skal ut i battlefielden... Herregud altså så mye kranling osv mellom parene! Og i neste episode så blir Alex og Jo uenige IGJEN.. :roll:

 

Jeg var også så skuffa over episode 18. Gledet meg til action mellom Jacson og April, samt en lang rosa kode. Og så var alt lusne tilbakeblikk :( Nå virker det i hvertfall som at de er venner igjen. Så lenge moren til J holder seg unna, så bør de klare å være venner.

Håper Penny stikker til NY og blir der. Samt at Callie tar seg sammen og bli værende i Seattle med ungen. Herregud som jeg misliker Penny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Notatboka
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var vel før hun og Derek ble sammen? Mens Derek skulle prøve å få det til å fungere med Addison? Jøss, det er lenge siden. Synd det er klin umulig å få sett amerikansk Netflix, skulle gjerne sett fra begynnelsen (igjen) :) 

Anonymkode: f7211...62d

Det ligger på viaplay, til og med sesong 11. De har vel sånn gratis prøvemåned også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Notatboka skrev:

Det ligger på viaplay, til og med sesong 11. De har vel sånn gratis prøvemåned også? 

Jeg vet ikke hvem du er, hvor gammel du er eller hva du har gjort så langt i livet - men jeg elsker deg!

Har Viaplay, men har ikke tenkt på det før. Så tusen, tusen takk! :)

Anonymkode: f7211...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem du er, hvor gammel du er eller hva du har gjort så langt i livet - men jeg elsker deg!

Har Viaplay, men har ikke tenkt på det før. Så tusen, tusen takk! :)

Anonymkode: f7211...62d

Hahaha, bare hyggelig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er litt lei han mannen til Miranda.. Ben? Han skal alltid tabbe seg ut, han gjorde jo det første episode han var med i og! Da var han anestesilege og pasienten våknet på operasjonsbordet. Skulle ikke forundre meg om de skiller seg. Og April og Avery? COME ON! Slutt å krangle! Masse dama lite medisin! Hva var vitsen med han med det gigantiske brokket hvis vi ikke skulle få se noe mer av det? Han var bare en del for å få April og Avery i samme rom, og da hadde de ikke trengt å ha en med så stort brokk. Hater mora til Avery nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH Ben IRRITERER meg så sykt. Er SÅ lei han nå! Samme med Stephanie, hun er så sliitsom!

Jævla Callie som skal flytte til New York, jeg håper virkelig det ikke skjer, og jeg håper Arizona vinner saken. Skuffa over at Grey og Hunt tok Callie sin side.

YAY for Amerlia og Hunt! Nå håper jeg de holder sammen, gifter seg og får barn.. Haha :) Håper vel litt for mye der men

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.4.2016 at 23.31, Sitronmelis skrev:

ÅH Ben IRRITERER meg så sykt. Er SÅ lei han nå! Samme med Stephanie, hun er så sliitsom!

Jævla Callie som skal flytte til New York, jeg håper virkelig det ikke skjer, og jeg håper Arizona vinner saken. Skuffa over at Grey og Hunt tok Callie sin side.

YAY for Amerlia og Hunt! Nå håper jeg de holder sammen, gifter seg og får barn.. Haha :) Håper vel litt for mye der men

Har faktisk aldri vært så irritert på Callie som jeg er nå. Var så glad da Penny ikke sa noe om sammenbruddet til Arizona. Håper også Arizona vinner rettsaken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stormborn88 skrev:

Noen som har sett episoden med rettsaken? :)

Ja, takk gud for at det gikk som det gjorde!👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Ja, takk gud for at det gikk som det gjorde!👏

Jeg ble så ufattelig glad. Så slemt gjord å si de tingene om henne rettsaken. Ble skikkelig irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stormborn88 skrev:

Jeg ble så ufattelig glad. Så slemt gjord å si de tingene om henne rettsaken. Ble skikkelig irritert.

Ja, det viser hvor lavmål hun faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Birdo skrev:

Ja, det viser hvor lavmål hun faktisk er!

Har egentlig ikke vært så fan av henne og nå fikk jeg endelig en grunn til å virkelig hate henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Stormborn88 skrev:

Har egentlig ikke vært så fan av henne og nå fikk jeg endelig en grunn til å virkelig hate henne.

Samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler egentlig dette var litt typisk av Callie. Håpløs romantiker, veldig selvopptatt, glemmer lett personene rundt seg. Og nå er hun sur på Penny? Hun har så lite selvinnsikt. Det er hun som har rotet til dette for seg selv, ingen andre.

Anonymkode: 49d17...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 minutter siden, Stormborn88 skrev:

Omfg. Denne sesongavslutningen ...

Mhm! Jævla Jo som ikke kan si sannheten til Alex!!! IRRITERER meg!!  Bra Amelia endelig tok til fornuften og giftet seg med Owen! :) Og bra April og Jackson fikk et friskt barn :) YEY  .. Blir vel drama melom Mer og Maggie nå da i neste sesong når begge liker Riggs... Og hun som spiller Callie skulle sllutte/ta seg pause så jeg på vg i dag. Så derfor hun reiser til NY ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Mhm! Jævla Jo som ikke kan si sannheten til Alex!!! IRRITERER meg!!  Bra Amelia endelig tok til fornuften og giftet seg med Owen! :) Og bra April og Jackson fikk et friskt barn :) YEY  .. Blir vel drama melom Mer og Maggie nå da i neste sesong når begge liker Riggs... Og hun som spiller Callie skulle sllutte/ta seg pause så jeg på vg i dag. Så derfor hun reiser til NY ja

Jeg er egentlig veldig fan av Jo, men i dag ville jeg bare skade henne. Synes det er synd at det blir gnisninger mellom Mer og Maggie, Mer fortjener minst ett ukomplisert familieforhold og er så superglad for April og Jackson. Håper de nå finner sammen igjen etter så mye styr. Glad Callie forsvinner, møkkakjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte i seneste laget at dette var spoilertråd... 

Anonymkode: 10d9e...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Siste episoden var dritbra synes jeg! Men hvorfor må de prøve å lage drama mellom Meredith og Maggie? Håper Mer bare sier det med en gang, clean cut, men det hadde jo sikkert vært dårlig TV.

Håper April og Jackson finner sammen igjen, og er glad dramaet mellom Bailey og mannen endelig (tilsynelatende) er over. Phju.

Jo er dust som ikke har sagt hvorfor hun ikke ville gifte seg til Alex, men skjønner henne jo. Skulle bare ønske Alex hørte etter før han begynte å slå..:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...