Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost

IKKE greit! 

Jeg så ikke en eneste episode av hasjtægg :fnise: Og det eneste jeg liker med Else sitt program er når hun eller noen andre skal lure en kjendis via skjult kamera :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

April og Owen var et år i Jordan (da var Richard vikarierende sjef), og når Owen kom tilbake bestemte han at han ikke ville fortsette som sjef. Det nye styret, ledet av Jacksons mor, ville ha en ny sjef, som en "fresh start" men ble overbevist om at Owen var rett mann. 

Jeg håper Owen forsvinner. Han er hissig, aggressiv og han tenker kun på seg selv, hele tiden. Gjorde det når han var sammen med Christina også. Har akkurat sett hele serien på nytt, og synes godt at Owen kunne hatt en liten ulykke snart. Han kunne blitt drept i Jordan, eller fått kreft eller noe sånt. 

Amelia er utrolig plagsom. Har lite sympati med henne. Hun syter bestandig (med skikkelig sytestemme, slik som barn bruker), og nekter å se en sak fra flere sider. Sånn sett passer hun fint sammen med Owen, men kunne godt fjernet henne også. Om hun blir hekta igjen og ender opp på gata nå når Derek ikke kan beskytte henne så blir jeg ikke lei meg akkurat. Hun er en karakter som har utviklet seg veldig lite, samme med Owen. Det er ingenting som har forandret seg, de er helt like. Alex er min favoritt, og han har hatt en ekstrem utvikling fra han startet. Meredith også - måten hun har taklet Dereks bortgang er helt utrolig. Hun hever seg over alt, og er ikke bitter (slik Amelia er) og gjør riktige valg hele tiden. Selvfølgelig var det drøyt at hun rømte og ble borte, men etter det har hun oppført seg eksemplarisk. 

Nå håper jeg de avslutter serien snart. Det er grenser for hvor lenge man kan holde på med den samme historien...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 7. desember 2015 at 17.03, Que_pasa skrev:

April og Owen var et år i Jordan (da var Richard vikarierende sjef), og når Owen kom tilbake bestemte han at han ikke ville fortsette som sjef. Det nye styret, ledet av Jacksons mor, ville ha en ny sjef, som en "fresh start" men ble overbevist om at Owen var rett mann. 

Jeg håper Owen forsvinner. Han er hissig, aggressiv og han tenker kun på seg selv, hele tiden. Gjorde det når han var sammen med Christina også. Har akkurat sett hele serien på nytt, og synes godt at Owen kunne hatt en liten ulykke snart. Han kunne blitt drept i Jordan, eller fått kreft eller noe sånt. 

Amelia er utrolig plagsom. Har lite sympati med henne. Hun syter bestandig (med skikkelig sytestemme, slik som barn bruker), og nekter å se en sak fra flere sider. Sånn sett passer hun fint sammen med Owen, men kunne godt fjernet henne også. Om hun blir hekta igjen og ender opp på gata nå når Derek ikke kan beskytte henne så blir jeg ikke lei meg akkurat. Hun er en karakter som har utviklet seg veldig lite, samme med Owen. Det er ingenting som har forandret seg, de er helt like. Alex er min favoritt, og han har hatt en ekstrem utvikling fra han startet. Meredith også - måten hun har taklet Dereks bortgang er helt utrolig. Hun hever seg over alt, og er ikke bitter (slik Amelia er) og gjør riktige valg hele tiden. Selvfølgelig var det drøyt at hun rømte og ble borte, men etter det har hun oppført seg eksemplarisk. 

Nå håper jeg de avslutter serien snart. Det er grenser for hvor lenge man kan holde på med den samme historien...

De holdt på med akutten i 15 år og den var like bra hele tiden så greys har nok litt mer å gå på ;) 

Anonymkode: 283f1...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når kommer episode 9 ut av sesong 12????!!!! Er jo evigheter siden jeg så episode 8, og det er intet nytt på piratebay :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Alja skrev:

Når kommer episode 9 ut av sesong 12????!!!! Er jo evigheter siden jeg så episode 8, og det er intet nytt på piratebay :/

11. februar :)

 

Flere som har sett fellespromoen for kanalen?

Anonymkode: 652ab...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hjelpe meg for en intetsigende episode! Det føltes som 40 veldig bortkastede minutter. Og alt det der for å vise at de blir skilt og blir gravide. Synes det har blitt så lite handling den siste tiden, og masse sånne kunstneriske grep som ikke bidrar med noe som helst. De må skjønne at det er en dramaerie de lager, ikke noe til filmfestivalen i Cannes... 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså litt enig med deg Que_pasa! Jeg synes egentlig episoden var litt forvirrendes når de gikk tilbake, for skjønte ikke alltid hvor langt tilbake, og ja ble litt forvirra, men ellers så var den litt kjedelig ja!

Ellers ble jeg litt gira på at April ble gravid, men da håper jeg nesten at hun sier ifra til Jackson litt tidlig, og ikke venter så døslenge på det. Håper og at han vil ha det barnet, og at det ikke blir mer drama med/om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere! 

Eneste "bra" i episoden var slutten, da April fortalte at hun var gravid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka

Den som kom på idéen med å gi Jackson og April en hel episode burde få sparken. Selv ikke de andre mer viktige parene tidligere i serien har fått noe sånt og jeg syns ærlig det var dritkjedelig. Jeg elsker greys pga kombinasjonen av drama og medisin og i de siste sesongene har det vært for mye drama. Håper de finner balansen igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa den episoden om April og Jackson var kjeedelig! For no dritt at det endte sånn mellom de! Likte de sammen.. Syns også den episoden hvor Meredith blir skadet var kjedelig også.. Starten var bra men så ble den bare døll. Savner mer medisinsk drama! Store ulykker med masse blod og gørr og spenning! Eksplosjoner,flyulykker,togulykker,båtulykker, ran, gisselaksjon oosv.. Nå hørtes jeg mørk ut! 😂 Men syns slikt gir mye spenning.. Nå er det jo så og si ingen som dør og det er mye mer personlig drama.. Den historien om Hunt og Riggs og syns jeg var litt tam.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også episoden med Jackson og April ble veeeeldig lang. Nå begynte jeg på serien i romjula, så jeg har bingewatched serien de siste to månedene. Ny episode i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg synes også episoden med Jackson og April ble veeeeldig lang. Nå begynte jeg på serien i romjula, så jeg har bingewatched serien de siste to månedene. Ny episode i dag!

Episode 11 med Jackson og April var siste episode? Neste blir sendt i USA i dag og kan lastes ned i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er de iallfall back on track! Så får vi se. Overrasket over at April var 9 uker på vei allerede! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Gjesp, gjesp. Serien har blitt så kjedelig siden Derek døde, de må bringe tilbake de gamle karakterene! Jeg savner George og Mark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japril-episoden var kjedelig, ja. Men jeg la merke til at skjegget til Jackson og håret til April endret seg ganske mye, så denne historien har de tenkt på lenge og filmet noen ekstra scener her og der på den tiden ting skjedde i "virkeligheten" og så har de sydd dem sammen til denne episoden. DET synes jeg er imponerende. (Type en miniversjon av filmen Boyhood).

Er også spent på hvordan Jackson vil ta graviditeten. Siden April er kristen, er det stor sannsynlighet for at hun kommer til å beholde barnet og bære det fram, men muligheten er til stede for at hun kanskje adopterer det bort senere om hun ikke har ordnet opp med Jackson eller har fått en ny mann i livet som ønsker å være far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 Huff, det er jammen fryktelig lenge siden jeg faktisk  sluttet å føle med på denne TV-serien...  :ohmy:

Anonymkode: 74811...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...