Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Holititten
43 minutter siden, Eneleh skrev:

Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna :( 

Cucirca og Watchseries, men de streamer jo ved litt mindre lovlige metoder (putlocker, vidbull osv) enn Viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Notatboka
1 time siden, Eneleh skrev:

Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna :( 

Tror amerikansk netflix har de fleste sesongene, bare last ned en VPN a la Hola privacy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. mai 2016 at 21.59, Eneleh skrev:

Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna :( 

Viaplay får rettigheter til Grey's anatomy igjen i November(!!!) :ohmy::icon_frown::icon_frown: Da også med sesong 12 :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...