Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Notatboka
3 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg så nettopp siste episode, godt å se litt mer kirurgi igjen.

Veldig enig!! Ble så glad. Føltes litt som de tidligere sesongene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Kjenner jeg er litt lei meg for at Meredith er på sjekkern igjen, er fortsatt ikke over McDreamy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Holititten skrev:

Kjenner jeg er litt lei meg for at Meredith er på sjekkern igjen, er fortsatt ikke over McDreamy.

Er det ikke verre når hun er singel? Jeg synes hun er kjedelig når hun er singel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
23 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg så nettopp siste episode, godt å se litt mer kirurgi igjen.

Den siste de har laget for denne sesongen eller den siste på norsk tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Holititten skrev:

Kjenner jeg er litt lei meg for at Meredith er på sjekkern igjen, er fortsatt ikke over McDreamy.

Er så glad for det. Savner McDreamy, men nå er Mer ufattelig kjedelig. Håper det blir mer action nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner McSteamy jeg.

Jackie, det er den episoden som ble vist i USA på onsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka

Synes egentlig det er bra timing for Meredith å begynne og date igjen. Har vært akkurat nok tid som singel til at det er troverdig at hun faktisk mistet mannen sin, men ikke så lang tid at det rakk å bli kjedelig.

Enig med hun over som savner McSteamy. Han var en god karakter i serien. Samme med Addison.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Addison kan vi jo faktisk følge i Privat Praksis da, det er en liten erstatning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
5 minutter siden, Fantastica skrev:

Addison kan vi jo faktisk følge i Privat Praksis da, det er en liten erstatning. :)

Er liksom ikke det samme. Prøvde å se på det for en stund siden, men datt av i sesong 2 fordi jeg ble ikke knyttet til karakterene og alt sånn som i greys. Ser heller de sesongene Addison er med i om igjen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Jeg har lest litt om serieskaperens tanker, og det er visst ikke utenkelig at noe sånt skjer... Den som lever får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Ånei, det hadde vært helt grusomt. Jeg liker ikke det tette båndet de har fått. Liker virkelig ikke Meredith.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
10 timer siden, Fantastica skrev:

Addison kan vi jo faktisk følge i Privat Praksis da, det er en liten erstatning. :)

Den serien er over for lenge siden så det blir ikke det samme, hun burde heller komme tilbake til serien :opplyser:

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Det hadde vært rart :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.3.2016 at 22.12, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Jeg tenker at de to har mer et bror-søster forhold nå, men det blir spennende å se hva som skjer :)
Jeg bruker å se på Sumo, men det blir tydeligvis ikke noe ny episode før 22. mars. Og da har jeg reist bort til en plass uten nett, så jeg får ikke se episoden før om over 1 uke. Men da har jeg noe å glede meg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller for meg at meredith får alzheimer til slutt, og at karev adpoterer ungene hennes, enn at de blir sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal Avery med (eks)-frue forstå at de er ment for hverandre? Får vi samme runddansen og frem og tilbake i flere sesonger som med Meredith og Mcdreamy? 

Anonymkode: 10d9e...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal Avery med (eks)-frue forstå at de er ment for hverandre? Får vi samme runddansen og frem og tilbake i flere sesonger som med Meredith og Mcdreamy? 

Anonymkode: 10d9e...41a

Tipper de finner tilbake til hverandre i sesong 17, da har skuespillerne rukket å fylle 40 med :P Og så slår de opp fordi Avery har en midtlivskrise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.3.2016 at 22.12, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at meredith og karev hadde blitt sammen til  slutt, at de ender opp sammen når serien er ferdig :) 

Anonymkode: 6493e...e56

Neeeeei. Det vil ødelegge alt. De er gode venner og det er det de passer best til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.3.2016 at 19.39, AnonymBruker skrev:

Når skal Avery med (eks)-frue forstå at de er ment for hverandre? Får vi samme runddansen og frem og tilbake i flere sesonger som med Meredith og Mcdreamy? 

Anonymkode: 10d9e...41a

Det virker til at de får en konfrontasjon i neste episode som går på på amerikansk skjema. Og det er virkelig på tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...