Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er sant at Christina kommer tilbake

Hvor har du lest det??

Anonymous poster hash: 6b417...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til det begynner igjen! :D Begynte å se på serien for noen måneder siden, så fort ferdig, jeg pustet Grey's :P Kommer til å savne McDreamy altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det noen som har fått med seg når TV2 viser nyeste sesongen av Greys?

Prøver å Google men finner bare gammel info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

omg, episoden fra igår må være en av de beste Shonda noen gang har kommet med. 

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg, episoden fra igår må være en av de beste Shonda noen gang har kommet med.

Hvor så du den siste?

Anonymous poster hash: a6d61...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg savner faktisk Scrubs.

 TV-serier som Grey`s Anatomy handler som regel bare om drama.

 Men Scrubs tok faktisk lege-yrket liksom "på kornet" veldig ofte...



Anonymous poster hash: 74811...c64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Jeg savner faktisk Scrubs.

 TV-serier som Grey`s Anatomy handler som regel bare om drama.

 Men Scrubs tok faktisk lege-yrket liksom "på kornet" veldig ofte...

Anonymous poster hash: 74811...c64

 

 

Nei fy søren, scrubs må være en av de verste tv-seriene i historien... fy søren for et dårlig program..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når starter den nye sesongen..? Og hvilken sesong er det? Eelsker greys men har kommet ut av hvor jeg er i sesongene :( husker jeg så da meredith trodde Derek var utro,(han holdt visst på å være det med assistenten el hva det nå var) men så fant de tilbake til hverandre. Noen som aner ca hvor det er hen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når starter den nye sesongen..? Og hvilken sesong er det? Eelsker greys men har kommet ut av hvor jeg er i sesongene :( husker jeg så da meredith trodde Derek var utro,(han holdt visst på å være det med assistenten el hva det nå var) men så fant de tilbake til hverandre. Noen som aner ca hvor det er hen? :)

Det er i sesong 11. Hvis du ikke har fått med deg slutten av den sesongen og hva som skjer med Mer og Der anbefaler jeg deg å holde deg unna denne tråden hvis du vil unngå spoilere. Den nyeste sesongen er 12, og de har bare kommet til noen få episoder så langt, så om det har startet i Norge vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 6b417...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm fikk litt flashback plutselig! Det skjer jo noe med Derek, han havner i en ulykke..? Tror han dør..? *prøver å huske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm fikk litt flashback plutselig! Det skjer jo noe med Derek, han havner i en ulykke..? Tror han dør..? *prøver å huske*

Skal jeg svare deg på om du har rett eller vil du helst ikke vite det? 😛

Anonymous poster hash: 6b417...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser episodene som går på Bliss nå og Owen irriterer meg skikkelig når han og Christina snakker om barn. Han mener at det er ingen som ikke vil ha barn  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER Meridith som karakter! De kunne virkelig ikke funnet ei med mindre personlighet til å være hovedrollen??

Hun eier ikke ansiktsuttrykk og jeg har null empati med henne i serien. Hun fanger ingenting av meg med å være så anonym og kjedelig. Og ALLTID er det så synd på henne i sin rolle.

Skulle ønske de kunne skrive henne litt mer interessant, og kanskje velge ut en skuespiller man kan få et forhold til gjennom de 100 sesongene.

Anonymous poster hash: 56525...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser episodene som går på Bliss nå og Owen irriterer meg skikkelig når han og Christina snakker om barn. Han mener at det er ingen som ikke vil ha barn  :bond:

 

Owen er en forbanna drittsekk som alltid er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

omg, episoden fra igår må være en av de beste Shonda noen gang har kommet med. 

Er så enig! Var kjempeskuffa når det ikke var noen oppfølger i dag. Gleder meg til å se neste fredag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig! Var kjempeskuffa når det ikke var noen oppfølger i dag. Gleder meg til å se neste fredag! :D

Hvor ser dere disse episodene? Streamer dere? For sesong 12 har vel ikke begynt i Norge ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere disse episodene? Streamer dere? For sesong 12 har vel ikke begynt i Norge ennå?

Må innrømme at jeg streamer, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...