Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte helt å fortelle at jeg smakte på surkirsebær/rom-blandingen igjen i går, og den hadde forbedret seg dramatisk siden sist jeg smakte. Nå var den myyyye bedre, så det lønte seg jammen med litt tålmodighet :jepp:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en kombinasjon av at jeg er trist,har sure oppstøt,oppblåst,kvalme og angst. Føler meg liksom sånn bleh, maten vokser i munnen. Ikke bare angst for den jævla kyllingen, men også angst for at jeg ikke klarer å spise. Å så er jeg redd for at jeg ikke kommer meg nordover osv. Å redd for å få symptomer der oppe. Vil liksom ikke sitte der å kaste opp fordi jeg ikke tålte fettet i maten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, Severus. Blir nok bedre igjen når du bare kommer deg hjem. Når drar du? 

9 timer siden, Lille Lerke skrev:

At du vrir på ord, vel 

Det er en vakker handling og egentlig et tegn på at men liker noen. Skjønner? :lur: 

9 timer siden, Frøkensina skrev:

Følger jo bare i Hoppes fotspor, det burde du vite lille kaptein! 

Jeg tror at vi kan være enige her i privattråd om at vi er her for bl.a. å leke litt...ikke sant? :jepp: 
Et veldig, veldig gammelt ordtak syns jeg å minnes var at: "Livet blir ikke bedre enn du vrir det til selv!" 
Det er så sant som det er sagt og klokt i tillegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Skjønner det, Severus. Blir nok bedre igjen når du bare kommer deg hjem. Når drar du? 

Det er en vakker handling og egentlig et tegn på at men liker noen. Skjønner? :lur: 

Jeg tror at vi kan være enige her i privattråd om at vi er her for bl.a. å leke litt...ikke sant? :jepp: 
Et veldig, veldig gammelt ordtak syns jeg å minnes var at: "Livet blir ikke bedre enn du vrir det til selv!" 
Det er så sant som det er sagt og klokt i tillegg. 

Da oppsummerer vi med at hoppes ord er meget (be)dekkende :fnise::opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drar ikke før på torsdag, farmor brakk vist hofta på lørdagen. Nå har jeg iallefall klart å spise en sånn klemmepose med smoothie fra babyhylla på Rema.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Skal du legge deg nå...siden du sa det du sa? :fnise: 

Er det meg du snakker til, hæ? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart at det er deg jeg snakker til, R. ;)   
Og nå snakker jeg til en som ikke har vært her på mange timer; @Jerry Lee 
Hvor i alle dager har du vært, skulle jeg hilse fra ordet og si. Det er sultent og tørst og har bare fått åtte måltider
av meg i deg og kveld. Det er for lite. :sukk: Jaja, Jerry kommer vel når han kan. Det blir hyggelig! (Åjoda!)

19 minutter siden, Severus skrev:

Drar ikke før på torsdag, farmor brakk vist hofta på lørdagen.
Nå har jeg iallefall klart å spise en sånn klemmepose med smoothie fra babyhylla på Rema.

Babyting er næring det også. Leit at det ble sånn da, Sev. Med farmor og alt. Gode bedringer begge to. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle vist få komme hjem idag, men om det er hjem eller korttidsopphold på sykehjemmet vet ikke jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Severus skrev:

Hun skulle vist få komme hjem idag, men om det er hjem eller korttidsopphold på sykehjemmet vet ikke jeg.

Går det bra med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rumle skrev:

Går det bra med henne?

Det gjør det, men hun er jo 80 og beinskjør. Men alt i alt går det fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Skjønner det, Severus. Blir nok bedre igjen når du bare kommer deg hjem. Når drar du? 

Det er en vakker handling og egentlig et tegn på at men liker noen. Skjønner? :lur: 

Jeg tror at vi kan være enige her i privattråd om at vi er her for bl.a. å leke litt...ikke sant? :jepp: 
Et veldig, veldig gammelt ordtak syns jeg å minnes var at: "Livet blir ikke bedre enn du vrir det til selv!" 
Det er så sant som det er sagt og klokt i tillegg. 

:Nikke::mynona: 

 

21 timer siden, Rumle skrev:

Jeg glemte helt å fortelle at jeg smakte på surkirsebær/rom-blandingen igjen i går, og den hadde forbedret seg dramatisk siden sist jeg smakte. Nå var den myyyye bedre, så det lønte seg jammen med litt tålmodighet :jepp:

 

Så bra! Det er jo ikke så rart om det tar litt tid, selv om det kan være en tålmodighetsprøvelse :ler: 

 

12 timer siden, Severus skrev:

Drar ikke før på torsdag, farmor brakk vist hofta på lørdagen. Nå har jeg iallefall klart å spise en sånn klemmepose med smoothie fra babyhylla på Rema.

Fortsett med å få i deg noe lettspiselig, prøv å spise regelmessig selv om du ikke har lyst. Kanskje suppe? Bananer?Fruktsmoothie?  :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om Aldri er klar over den snøstormen som ligger her og venter :ler: Og den store oppgangen i alle slags fallbrudd, er muligens rekord i Oslo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

:Nikke::mynona: 

 

Så bra! Det er jo ikke så rart om det tar litt tid, selv om det kan være en tålmodighetsprøvelse :ler: 

 

---

Nei, selvfølgelig, men 3-4 måneder pleier altså å være i overkant mye :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Severus skrev:

Det gjør det, men hun er jo 80 og beinskjør. Men alt i alt går det fint.

Det er skummelt med gamle folk og sykehusopphold, kanskje også med operasjoner og narkose.
       Tvi-tvi, farmor! :tommelopp: 

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Lurer på om Aldri er klar over den snøstormen som ligger her og venter.
Og den store oppgangen i alle slags fallbrudd, er muligens rekord i Oslo. 

Med mindre de har vært lure og har folk som passer på hus og heim.....tror jeg at de har problemer med å finne ut
under hvilken haug med hvitt deres hus kanskje holder til. :fnise:  *erteskremme litt bare*  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...