Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

1 time siden, Bossa Nova skrev:

Hva synes dere om trenden med bare en lyspære som lampe?

Proporsjonene var litt feil, men ellers var den fin. Liker rotting, jeg.

Kul:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a4/87/1c/a4871cb1b205885e4dc11477eac4146c.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/66/d5/12/66d512c6aa87d13257f5d49821979162.jpg

 

Ikke kul:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0201/8228/files/plumen_bulb_in_bedroom_image_via_interiorholic._large.JPG?13492

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/6a/47/16/6a4716efd88d793124e05b8e26b7d2e9.jpg

(siste er jo helt plassert feil, ingen kan lese i det lyset der)

 

Konklusjonen må være at helt alene i et kaldt rom, så er det ikke noe særlig. Men i en "samling" i et rom med ellers mye interiør/varme, så funker det.

Forsøkte finne kul-bilde med bare en sånn lampe. Heter det forresten lampe når det bare er en ledning og lyspære??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte denne tråden her, men den er jo så bra 😜😂 Hater så mye forskjellig jeg.. 

Hay About a chair stoler. Vi har de på spisekjøkkenet på jobb. Men det går jo ikke an å dytte nærme nok de mot bordet! Og etter få års bruk må de skrus på nytt, da skruene ble løse. De skriker ikke kvalitet akkurat..

Apekatt i tre og and i tre. Apekatten koster 1700! For et tre leketøy! Anda koster 500. Det er jo bare latterlig, er det ikke? 

Jeg og sambo var i Expo Nova butikk, var jo egentlig noen fine ting der. Så visste jeg ham tre-anda med prislappen på. Og han er bare, Nope vi må ut herifra NÅ! :fnise: Så gikk vi forbi et annet par på vei ut, der pekte han mannlige halvdelen på et oppsett av gigantisk brett med masse pyntestæsj på midt oppi sofa og sa "Hva er dette? Skjønner du det? Jeg skjønner det ikke":fnise: til sin kvinnelige halvdelen. Og samboeren min bare "nei det der skjønner ikke jeg heller" 😂😂 De hadde en liten bro-moment. :fnise:

Anonymkode: cb58a...985

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
36 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Forsøkte finne kul-bilde med bare en sånn lampe. Heter det forresten lampe når det bare er en ledning og lyspære??

Ja, lampen heter E27 visstnok. Er kulest sammen, men ser på Pinterest at mange har den alene i skandinavisk interiør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa jævla knaggrekkene med runde knotter i forskjellige farger! Som om det allerede fra inngangsdøra skal presiserer at "Her bor familien kreativ og fargeglad, se så morsomme vi er som kan henge jakkene våre på knotter med ulike farger, en farge for hver ukedag!" ..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ja, lampen heter E27 visstnok. Er kulest sammen, men ser på Pinterest at mange har den alene i skandinavisk interiør.

 

E27 er betegnelsen på lyspærer med den sokkel-størrelsen :) (Stor sokkel, for oss som har vanlige lamper med enten tykk eller tynn sokkel på pærene)

Anonymkode: 341e4...4bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er noe fint når voksne folk har bilder av kjendiser på veggen (Marilyn Monroe, Kurt Cobain, Kate Moss osv.). Synes det er mer sånn som passer på tenåringsrom?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

E27 er betegnelsen på lyspærer med den sokkel-størrelsen :) (Stor sokkel, for oss som har vanlige lamper med enten tykk eller tynn sokkel på pærene)

Anonymkode: 341e4...4bd

E27 er også navnet på "originalen" av sånne pærelamper. Den er fra Muuto.

Anonymkode: e3763...ed4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Hva synes dere om trenden med bare en lyspære som lampe?

 

Kan være kult! Men liker ikke når folk har kveiler sammen ledningen så den henger som et virrvarr i taket. 

 

Anonymkode: 28bfc...c5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan være kult! Men liker ikke når folk har kveiler sammen ledningen så den henger som et virrvarr i taket. 

 

Anonymkode: 28bfc...c5a

Det var meg.. kom borti abknapp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mummikopp skrev:

Synes ikke det er noe fint når voksne folk har bilder av kjendiser på veggen (Marilyn Monroe, Kurt Cobain, Kate Moss osv.). Synes det er mer sånn som passer på tenåringsrom?

Jeg har en innrammet sort-hvitt tegning av Freddie Mercury jeg har tegnet selv etter et bilde av han. Hadde det vært godkjent? :) 

Må nok si jeg stort sett hadde valgt stilige bilder av ikoner jeg elsker fremfor kunst. Det må være noe personlig er mine tanker. Bilder man har tatt selv, eller motiv som betyr noe for de som bor der. 

Anonymkode: 341e4...4bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, melatonin skrev:

Puster liv i denne tråden igjen!

Jeg begynner å bli lei av at alle bildene av kjøkken på insta og i blader inneholder helt hvite kjøkken med disse bokstavkoppene og flaskene, og hylla fra kremmerhuset på vegge, og hay barstoler. Dette er noe jeg i grunn synes er fint, men ALLE har det! Dermed så byr det meg litt i mot!

Hvilken hylle fra Kremmerhuset?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, for jeg blir litt nysgjerrig, når jeg leser gjennom posten og ser at enkelte brukere går igjen, og i innleggene sine bare hater og hater de alle mulige ting.
Hvordan ser det ut hjemme hos dere, da? Blir bare så nysgjerrig, når en person sier at hun/han hater høyglans, furu, malt tre, bohus, ikea, stoffstoler, grå sofa, svart/hvitt-kunst, abstrakt og fargerik kunst, og listen er enda lengre. Og det er flere folk som har en rekke slike innlegg. Vil så gjerne se hjemmene deres, for jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å hate så mange interiørdetaljer og trender, og fremdeles ha et møblert hjem.
 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue
1 time siden, NuckingFutz skrev:

Dissa jævla knaggrekkene med runde knotter i forskjellige farger! Som om det allerede fra inngangsdøra skal presiserer at "Her bor familien kreativ og fargeglad, se så morsomme vi er som kan henge jakkene våre på knotter med ulike farger, en farge for hver ukedag!" ..

Jeg synes den originale "hang it all" i masse farger ser utrolig rotete ut. Er det den originale? Ingen av fargene henger på greip. Minner meg om sånne tyggegummikuler.  Men den ensfargede i valnøtt er utrolig fin... :rodmer: Den i hvit og blå har jeg også sansen for. Men forundrer meg ikke om de er limited edition eller noe, og jeg betaler ikke 2,5k for en knaggrekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, mammalie skrev:

Jeg må bare spørre, for jeg blir litt nysgjerrig, når jeg leser gjennom posten og ser at enkelte brukere går igjen, og i innleggene sine bare hater og hater de alle mulige ting.
Hvordan ser det ut hjemme hos dere, da? Blir bare så nysgjerrig, når en person sier at hun/han hater høyglans, furu, malt tre, bohus, ikea, stoffstoler, grå sofa, svart/hvitt-kunst, abstrakt og fargerik kunst, og listen er enda lengre. Og det er flere folk som har en rekke slike innlegg. Vil så gjerne se hjemmene deres, for jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å hate så mange interiørdetaljer og trender, og fremdeles ha et møblert hjem.
 

Lurer jeg også på!  Gjetter at det er folk som følger trender mer enn egen smak, og som innerst inne er usikre på hva de egentlig liker selv.  Så velger de å følge trendene for å være på den sikre siden.  Da blir det slik at det de likte for 3 år siden ikke likes nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hay-puter og produkter fra Fern Living. Jævla irriterende trekanter!

De grønne lysestakene fra Kähler som skal forestille grantrær. Ser ut som dildoer ala Hulken.

 

Avlange speil som folk henger på veggen i stua, ovenfor sofaryggen eller ved spisestua. Hva er greia? Skal man snu seg og glane på seg selv i pausene mellom tv-programmene? Eller er det ekstra stas å bivåne den stadig voksende månen til onkel Kåre hver gang han er på middagsbesøk og du plasseres på motsatt side av bordet for han mens han sitter med ryggen mot det avlange vegg-speilet?

 

Dekorasjons-stiger (!) som plasseres ved inngangspartien, sånn lent opp mot husveggen. Hva faen? Er det ment å fungere som turn-stativ for hus-nissen kanskje?

 

 

 

 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, BabyBlue skrev:

Jeg synes den originale "hang it all" i masse farger ser utrolig rotete ut. Er det den originale? Ingen av fargene henger på greip. Minner meg om sånne tyggegummikuler.  Men den ensfargede i valnøtt er utrolig fin... :rodmer: Den i hvit og blå har jeg også sansen for. Men forundrer meg ikke om de er limited edition eller noe, og jeg betaler ikke 2,5k for en knaggrekke. 

Tyggegummikuler = spot on! Aner ikke om "hang it all" er den originale, men nå er den iallefall utvannet. Har kopier overalt, til og med på Clas Ohlson og sikkert også Biltema :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, December 23, 2015 at 22.10, Snop skrev:

Jeg orker snart ikke gå inn i et eneste hjem til med hvitt kjøkken i høyglans fra ikea, hvite vegger (kanskje med én crazy, grå vegg), grå bolia-sofa, omaggiovaser og disse små pyntehusene. Orker ikke. 

Er sååå enig 🖒🖒🖒. Får helt frysninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...