Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stakkars, stakkars deg. Ord kan ikke beskrive slike hendelser. Føler så inderlig med deg kjære TS! Ble helt på gråten her jeg satt, og det skal mye til. Men midt oppe i alt synes jeg du virker sterk, for når en har evne til å skrive ned så mye som rører andre over nett, er man sterk. Vet ikke hva mer jeg kan skrive, sender over en klem til deg, med et ønske om at du får sove godt i natt :trist::hug::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå :( Så sorgligt och fruktansvärt!! Många tankar till dig. Helt förfärligt att sånt händer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lys er tent her i stua i Vestfold for deg. Stor klem, jeg kommer til å tenke på deg lenge.

Anonym poster: 086fddb6ee795094c89bb8008fd54a75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle. Dere er herlige :hjerte:

[...] Men midt oppe i alt synes jeg du virker sterk, for når en har evne til å skrive ned så mye som rører andre over nett, er man sterk. Vet ikke hva mer jeg kan skrive, sender over en klem til deg, med et ønske om at du får sove godt i natt :trist::hug::grine:

Takk. Jeg er vell egentlig ikke så sterk, men skriver ganske mye på mitt svakeste.

Til alle: Beklager at jeg skriver så mye om det her inne, men jeg klarer ikke prate om det. Det kommer bare gråtelyder ut.

En liten oppdatering, idag har jeg vært i leiligheten. Skulle egentlig hente noen klær, men endte opp med å være der en stund. Pusle litt gjennom tingene våres, se på gamle post-it lapper han skrev til meg, se på de lange bursdagskortene han har skrevet. Hver lille ting i leiligheten minner meg om noe. Jeg la meg til slutt i senga. Jeg bare lå der egentlig i flere timer. Stopper aldri å gråte en eneste gang der inne, så nå er jeg ganske utslitt. Jeg har tatt med parfymen hans så jeg kan lukte han. Idag er en sånn dag hvor jeg ikke trur han er borte. Jeg liksom bare venter på at han skal ringe å spørre hvor jeg er, om jeg kommer hjem snart. Alt er så urettferdig!! Jeg bare savner han mer og mer og mer. Når skal det ende? Det blir begravelse denne uka... JEG ER IKKE KLAR!!! :grine: Jeg er ikke klar til å si adjø. Jeg er ikke klar for noen ting. Jeg vil ikke se kista! Begravelser er en reality-check, og jeg orker det ikke. Jeg bare savner han så!!!!! Hva skal jeg gjøre uten deg da, Ken?

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender en stor klem herfra også. Det er det eneste jeg får til å skrive til deg, ord blir så fattige i en slik situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Dette er noe av det vondeste jeg har lest. Vet ikke hva jeg skal si til deg, så jeg sender deg en stor klem istedet. :hug: Kondolerer så utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sette meg inn i hvor ufattelig vondt du må ha det. Dette var trist lesning.

En god, varm klem til deg :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En inderlig varm klem til deg, tårene triller her også. Kondolerer så mye. Skriv her så mye du bare klarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff dette var helt forferdelig lesing :( Mange klemmer herfra :klemmer: Tenner et lite lys for deg her i hovedstaden og tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så grusomt! Tårene triller her også. Sender deg gode og varme tanker.

Anonym poster: 917b282a1512af3aa593bec948c55c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sende deg verdens største klem! Livet er så grusomt urettferdig. Jeg skulle så gjerne gjort noe for deg for at du kunne føle deg bedre, ja hva som helst. Men jeg føler og gråter med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...