Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helga var fin den, fri på lørdag og på søndag reiste vi og besøkte mamma og mannen på campingvogna. Der ble vi igrunn hele dagen. Veldig deilig.

Igår hadde jeg PTtime kl 12-13 og gikk igjennom et nytt styrkeprogram. Det er ikke sikkert jeg vil overleve tenkte jeg da jeg var ferdig. Fremdeles ikke overbevist om at det vil bli bedre etterhvert med det nye programmet.... 

Så, dette nye styrkeprogrammet og så dusje og jobbe fra kl 14-20 etterpå.... Jeg var så sliten at jeg var nesten kvalm da jeg kom hjem igår kveld. Det var bare å spise litt og så gå I seng. Føler meg igrunn litt mørbanket idag så da er det jo passende at jeg skal jobbe fra 8.30 og at vi får besøk av distriktsjefen. :forvirret:

Tenker det blir totalt utskeielse med en sjokoladefrappe idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagsfri og planleggingsdag! Skal treffe mamma i byen for å se på gardiner til TMs rom. Rommer skal pusses opp i sommerferien men jeg vet ikke hvilken farge. Derimot har jeg falt pladask for gardiner på Princess og tror jeg skal velge farge på rommet ut fra gardinene. Vanligvis gjør man motsatt.. :ler:  Noe kjøp blir det ikke enda, venter på lønn.

Idag er det forresten nøyaktig 4 uker til jeg får lønn. Sist gang jeg fikk lønn var I februar. Jeg må ta den siste tusenlappen fra sparekontoen nå. Da holder det jeg har fint frem til lønn. Håper jeg. 

Sol og forhåpentligvis litt varme idag. Jeg teller ned til lønn, TM teller ned til bursdagen sin på mandag. Lille ungen min blir 9 år! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagsfri og planleggingsdag! Skal treffe mamma i byen for å se på gardiner til TMs rom. Rommer skal pusses opp i sommerferien men jeg vet ikke hvilken farge. Derimot har jeg falt pladask for gardiner på Princess og tror jeg skal velge farge på rommet ut fra gardinene. Vanligvis gjør man motsatt.. :ler:  Noe kjøp blir det ikke enda, venter på lønn.

Idag er det forresten nøyaktig 4 uker til jeg får lønn. Sist gang jeg fikk lønn var I februar. Jeg må ta den siste tusenlappen fra sparekontoen nå. Da holder det jeg har fint frem til lønn. Håper jeg. 

Sol og forhåpentligvis litt varme idag. Jeg teller ned til lønn, TM teller ned til bursdagen sin på mandag. Lille ungen min blir 9 år! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristihimmelfartsdag og hva skal jeg? Jo... Jeg skal følge TM hjem til ei I klassen, så tar jeg en time på Stamina siden jeg tross alt skal forbi uansett. 

Tror jeg trenger hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MarianneE skrev:

Kristihimmelfartsdag og hva skal jeg? Jo... Jeg skal følge TM hjem til ei I klassen, så tar jeg en time på Stamina siden jeg tross alt skal forbi uansett. 

Tror jeg trenger hjelp. 

Du er nok ikke alene om å trenge hjelp da, her skal både Mannen og jeg trene etterpå med PT.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nótt skrev:

Du er nok ikke alene om å trenge hjelp da, her skal både Mannen og jeg trene etterpå med PT.....

👍👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk økten din? Vår gikk fint, men er slitne nå. Sånn godslitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og jeg har booket spinning. Men... jeg ser på kalenderen at neste uke har jeg booket tabata I morgen (må prøve ut en slik time), TM har bursdag I morgen, PT og jeg skal på såkalt topptur på onsdag og jeg har 4 vakter på jobb, TM skal og ha bursdagsfeiring. Denne uka har og vært hektisk og jeg sitter og lurer på å hoppe over hele treninga og heller prioritere litt hjemme. Det kunne trenges det og. 

På jobb har vi litt utprøving av vakter og nyansatt. Det går mot enda større stilling på meg. Herregud, tenk jeg som begynte med annenhver lørdag og det ser nå ut til at jeg vil ende med 4 faste vakter I uka. Vi er alle I prøvetid etter nyåpning og har tre måneder før fast ansettelse. Og at det ligger ann til å bli mer og mer vakter på meg i tillegg til butikksjefen er jo ikke dumt. For meg. Og større stilling har jo innvirkning på lønna.... 

I ettermiddag er det barneselskap for TM på lekeland. Det ble bestemt før vi viste at det ville bli 20 grader og sol og kunne hatt det i hagen.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var er knøtt på 47 cm og 2565 gram har blitt 1.38 høy og fyller 9 år idag. ❤  I stua står en splitter ny sykkel og venter på henne. 

Lille ungen min er liksom ikke så liten lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Søte dere, da! 

Jeg har vært på Stamina og prøvd meg på en ny time: Tabata. Det er da styrke, spenst og kondis i intervaller, en hard time men når den kommer i intervaller så var det mye enklere å gjennomføre. Skal ikke se bort ifra at jeg blir fast deltager på disse timene... 

Måtte ha noen nye klær på lørdag, og da måtte jeg ned en størrelse. Just saying....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til TM! 

Og gratulerer med mindre klesstørrelse til deg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Auri skrev:

Gratulerer med dagen til TM! 

Og gratulerer med mindre klesstørrelse til deg ;D

Jo takk.... Akkurat sittet og virkelig trøkket i meg A sine popcornrester etter kinoen. Virkelig trøkket i meg, rakk omtrent ikke spise ut av munnen før jeg var på'n igjen. Det var godt! DiplomIs har og kommet med gluten- og laktosefri kroneis. Jeg tåler laktose men ikke gluten. Hver is var på 65 gram og jeg tok to stykker. Selvdisiplin hørte jeg ikke om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...