Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Å... man blir så stolt når man kommer seg ned og opp to trapper på egen hånd. Krykkene trenger jeg nå for avlastning istedenfor erstatning for beinet. Har og kunnet gå litt uten. Men, jeg var bråkjekk igår og utfordret ankelen- noe jeg raskt fikk svi for. Har lært leksa mi...

Ser frem til å innom butikken idag på vei opp til svigers. Et lite hint av normalitet! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MissStiles skrev:

Hvordan går det med foten?

Det går mye bedre nå. Såpass at jeg har vært på trening idag (trent overkropp da) med ankelstøtte på. Det gikk greit det. Hadde med krykker på Stamina da, men det var mest om behovet var der. Men, jeg bruker krykkene ute, så fra Stamina via Meny og sfo så brukte jeg halvannen time hjem. Det er ganske mye mer enn det jeg normalt bruker. 

Idag har jeg brukt opp energien min. Jeg lagde middag og kjente at nå har jeg fått min dose for idag- et teppe over meg I sofaen nå og jeg sovner... Men, mamma og mannen kommer om ikke så lenge så det er bare å holde ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den følelsen... Når butikken du jobber I er konkurs og du står der uten jobb. Igjen. 

(Dere som jeg har på facebook, dette skal ikke nevnes der siden det er flere involverte enn meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ignorerer alt over som involverer jobb, det føles for jævlig vondt...

 

Måledag på Stamina igår. 😵

På en måned har jeg gått ned nesten 3 kilo, ned 2% I fettprosent og gått ned på BMI samtidig som jeg har økt i muskelmasse. Å.... jeg er så stolt av meg selv- og dette med en skadet fot som har trengt hvile. :hoppe:

Skal treffe tre av Zizzi-damene kl 12 idag, prate litt og prøve å kose oss litt. Gleder meg !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på trappa ute med bare tynn cardigan og leser en bok. Sol og deilig temperatur. 

Vår... ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallbra jobb på treningen! Fint at du har noe positivt som det å distrahere fra det kjipe.

Ser virkelig ut som om været er helt nyyyydelig ute i dag ja! Kos deg med boka ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene er ikke helt klare enda, men det ser ut til å løse seg med jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God lørdag alle sammen! 

Her innledes påska med forkjøla og febervarm TM. Formen er ok så vi gjennomfører helgas planlagte aktivitet og kjører til Seljord for å besøke mamma og mannen på hytta. Vi skal overnatte der til I morra. Gleder meg til å komme bort litt og tenke på annet enn alt som har skjedd denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...