Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Oj Oj.... Idag har jeg fri! Jeg er ikke bare hjemme, jeg har fri! 

Det var så deilig igår, være tilbake i butikken, rydde, vaske, prate med kollegaer, treffe hun som er nyansatt, vite at jeg tjener penger! Får ikke lønn før 1. Juni og det er lenge og vente, men det kommer! Mulig jeg får 1. Mai men da er det bare for to dager. Også kjent som ingenting. Thea again, penger er penger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbet på spreng I hele dag for å få pakket ut, registrert varer, hengt opp, lagt frem, lage salgsbord.... Tre stykker jobbet fra 9-20, fjerdemann kom da hun var ferdig med barnehage jobben klokka 15 og holdt også på frem til klokka 20. Vi fikk to paller med varer og hvert eneste plagg skal legges inn ett og ett på datasystemet. Bare dette stod jeg I 9 timer og holdt på med. Sofaen er god I kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og siden vi ikke rakk og bli helt ferdige idag blir jeg nødt til å jobbe ekstra noen timer I morgen. Deilig å være tilbake! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet ut at vi mottok 54 koli igår som inneholdt til sammen 782 klesplagg. :daane:

Har egentlig fri idag, men vi ble ikke helt ferdig igår så jeg skal åpne sammen med kollegaE og få unna litt steaming, plakettering osv.. Også håper vi selvsagt på masse kunder. :tommel:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen med reåpningen av butikken har gått over all forventning. Første kunden kom 5 minutter etter åpning og etter det strømmet de inn. Mannen tilhun som nå er butikksjef dukket opp med kaffe og kake. En butikk kom med frappe til sjefa og meg, det var mye gratulasjoner og masse positiv tilbakemelding. Usedvanlig godt salg ble det og. Kunne ikke vært bedre!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å... søndagsidyll. 

TM har hatt besøk av ei venninne I fire timer og de har lekt hele tiden. André har klippet ned deler av epletreet men er nå og ser fotball. Jeg sitter ute på trappa med en kopp med noe varmt, bok og en ulljakke på. Sola har tatt en pause bak noen skyer. Pus jakter på fugler, klatrer I trær og ruller litt på bakken. Jeg elsker søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frionsdag! 

Det ble halvannen time med jobb på mandag, siden jeg tilfeldigvis var der da det kom en palle med varer. Etter det var det PTTIME og Måledag. Måling kunne fortelle at jeg har gått ned 4 kilo på to mnd. Det er bra, men det er litt mindre enn det en bør vente. I tillegg har fettprosent og muskelmasse endret seg litt I feil retning siden forrige måling. Jeg hadde det på følelsen, og var ikke overrasket. Men, jeg var skuffet over meg selv. Derfor ble det en ny økt igår sammen med ei jeg fant veldig tonen med I garderoben på mandag. Men, trening og hjemme igjen kl 10.30 og så gå til jobb 12.30... uff, de to timene gikk veldig fort.

Jobb går så det suser om dagen. Det er tydelig at påfyll av varer trekker kunder! Det vi omsetter for på en god uke har vi tatt inn på tre dager. Det er bare og nyte for vi vet at det vil komme dager hvor det knapt er et menneske på senteret. 

Frionsdag skal brukes til å rømme fra alt som burde vært gjort hjemme, og heller stikke på Tullis med annaB. Mye bedre det!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste mannen min har bursdag idag. Vi har feiret med å være på jobb, se deler av TMs håndballtrening før vi tok med oss gavekort og reiste til byen og spiste middag. Nå koser vi oss med kake. 

Har fått bekreftet at jeg ikke får lønn før 1. Juni. Det er lenge til, men det blir en bra lønn så det er vel verdt å vente på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden sist, men jeg har vært på spinning. Gruet meg litt på forhånd men jeg overlevde. Spinninga var jaggu ukas 3. treningsøkt. Oj.. så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Auri skrev:

Skal du jobbe i morgen? Jeg skal en tur innom ifb med åpningen av nabobutikken deres (YAY!)

Det regnet jeg med at du skulle ja. Er på jobb fra 13-18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Auri skrev:

Ah, jeg har tenkt meg innom klokka 9 når de åpner :D

De har masse spennende der, har alt siklet på flere manga spesielt Death Note som jeg bare har et par av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de har endel kort/brettspill, også blir det utrolig deilig å ha et sted å gå og kjøpe fysiske bøker siden jeg leser jo omtrent bare på engelsk! Og S gleder seg nå allerede vilt til jul, blir så lett for han nå å kjøpe bursdag/julegaver til meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 21.09, Auri skrev:

Jeg håper de har endel kort/brettspill, også blir det utrolig deilig å ha et sted å gå og kjøpe fysiske bøker siden jeg leser jo omtrent bare på engelsk! Og S gleder seg nå allerede vilt til jul, blir så lett for han nå å kjøpe bursdag/julegaver til meg :ler:

Jeg fant endelig Dragon Ball! Interessant dag på jobb da, mange... karakterer forbi butikken vår som HELT tydelig skulle på Outland. :ler:

Forrige uke bestod av 5 vakter på jobb, fire treningsøkter på Stamina så idag... på min fridag... er jeg hjemme og gjør virkelig minst mulig. Akkurat idag føles det veldig godt. Når det er sagt.... Svigers kommer på middag I ettermiddag. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...