Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Teller på knappene om jeg skal gå innom Stamina og melde meg inn. Det er en skikkelig dørstokkmil men en nødvendighet. Det er 2 år og 3 mnd siden jeg sluttet å trene, og det vises. Har lovet meg selv at pausen ikke skulle vare evig, og tenker at om jeg ikke gjør det nå- så skjer det aldri.

Hva har jeg å tape: Penger.

Hva har jeg å vinne: *helse, bedre psyke, mestringsfølelse, og i følge min kjære var jeg et bedre og mer tilfreds menneske da jeg trente.

Skal jeg? For det eneste som taler mot er min egen lathet. Hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Drøstokkmila ja....men som du sier så får man så mye igjen for å trene selv om det er slitsomt akkurat der og da . Flinkis :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er MarianneE! :jepp: 

Det minnet meg på at jeg akkurat tippet et år siden jeg sist var på fresh fitness...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mazilla skrev:

Ja nå har du å følge opp! :ler:

Ja, hvis ikke kommer KGdamene og konfronterer meg. Har timeavtale kl 13 på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk konsert! Gåsehud og tårer i øynene da de entret scenen. Nydelig rett og slett bare nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg som skal begynne å trene igjen. :duskedame: 

Og få ting slår en konsert med favorittbandet. :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Mulig jeg har hatt den beste helgen på lenge. 

Konserten.... Helt fantastisk! God blanding av nytt og eldre materiale, stødig slag på trommer av Tommy Manboy, god vokal fra Tony Sylvester, Sexy Motherfucker er nytt tilskudd og gav alt på tangenter, nydelige gitarsoloer fra Euroboy, Rune Rebellion holdt det i gang på rytmegitar og det er vel ikke så mange som spiller bass slik som Happy-Tom. De holdt på i 1 time og 40 minutter og det var bare.... Bra!   Vi var hjemme igjen etter konserten og etter en tur innom en fest, klokka 1.30 og la oss til å sove etter en halvtime. 

Igår reiste vi til SøsterG og familien for en felles middag. TM sov der fra lørdag til søndag, og syntes i grunn det å bli med hjem etterhvert var tidenes dummeste ide. :fnise:  Hun slo vel alle rekorder når det kom til grinete barn både i går kveld og i morges. Enda godt hun skal tvinges til å rydde og støvsuge rommet sitt når hun kommer hjem fra sfo. Blir så god stemning av slikt. :ironi:

Bagen er funnet frem og jeg har avtale på Stamina om halvannen time. Gruer meg litt.....

Fine bilder fra helga....

http://www.ta.no/parkbiografen/konsert/musikk/vill-stemning-gjerdene-brot-sammen/s/5-50-177293

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du om oppvarmingsbandet? Jeg kjenner han ene ser du :nigo:

Bra dere koste dere! Krysser fingrene for at TM har kommet seg over grinetheten innen hun kommer hjem fra skolen.

 

Og lykke til på Stamina! Det går nok så bra så, alle jeg har møtt der er kjempeålreite. PTen min her er ei kjempetynn jente, men hun fikk meg til å føle meg veldig komfortabel på tross av størrelsen min; jeg glemte helt etterhvert hvor mye større enn henne og hvor utrent jeg var. Vi lo masse og hadde det gøy. Håper du får en person du klikker med på den måten og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...