Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fotball og øl! :strix:

Herlig at Danmark vant i dag! :smilbla:

Jeg holder med Spania, men også litt med England siden det er mitt andre hjemland. Men de tror jeg ikke kommer langt.

SemperFi; liker avataren din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om Hellas vinner igjen som de gjorde i 2004 griner jeg!

Hva med Italia og Frankrike? De to blir kalt for tidenes fiasko lag, tror de har nådd bunnen de lagene.

Hvem er det som kaller Frankrike for fiasko lag? Det lille jeg har lest om det, virker det iallefall som om det forventes at Frankrike vinner sin gruppe. England gjør det iallefall ikke.. Frankrike har en del unge spillere, så de har vel, forhåpentligvis, forbedret seg siden sist mesterskap (som bare var en pinlig opplevelse!! Det var en fiasko ja, men trenger ikke bety at det er det nå lenger. Mye kan skje på 2 år..)Er veldig enig med Hellas!

Jeg tipper at Tyskland vinner, men så langt har det jo vært noen overraskelser, så hvem vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde litt på Nederland, de var jo så gode i VM, men etter kampen i dag er jeg litt usikker.

Men danskene kom jo som et show det året de vant. Fikk vite de var med i EM et par uker før, og vant hele greia hehe. Moro.

Men, HEIA SPANIA!!! :)

Moro er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seieren til Tyskland satt langt inne. Portugal hadde fortjent 1 poeng her syns jeg. Forøvrig likte jeg Portugals venstreback Coentrao. Han bidro mye offensivt og var god i duellspill.

Viktig seier for en av EM-favorittene allikevel, selv om jeg ikke har helt sansen for Tyskland. Men, ja, jeg erkjenner at de har noen gode spillere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at italia topper heile driten men, det er nok en litt for ambisiøs tanke å ha. Så hvis jeg skulle satt pengene mine på et lag eller to måtte det ha blitt spania eller tyskland.

Det skjer nok ikke.

Italia har sine beste spillere ute på karantene av FIFA for at de er innblandet i kampfiksting. Så ikke få for høye forhåpninger at de kommer til å komme langt. Men man vet aldri, se hvor flaks de hadde i VM 2006.

Men trolig liten sjanse for at de vinner.

Tror og håper Nederland vinner i år, mye p.g.a at jeg mente de fortjente å vinne over Spania i VM 2010 og mye fordi vår alles kjære Dirk Kuyt er med!

Holder også en god knapp på England.

ÅÅÅÅ Dirki Dirki!

Dirk er god, men lite presisjon på Nederlag i dag. Håper de kommer seg, de er jo topp 4 lag. Men all ære til Danmark som gjorde det veldig bra!

Fotball og øl! :strix:

Herlig at Danmark vant i dag! :smilbla:

Jeg holder med Spania, men også litt med England siden det er mitt andre hjemland. Men de tror jeg ikke kommer langt.

SemperFi; liker avataren din. ;)

Nja, England er et ok lag, men det er England ... Tror ikke de kommer lengre enn til neste runde.

Hvem er det som kaller Frankrike for fiasko lag? Det lille jeg har lest om det, virker det iallefall som om det forventes at Frankrike vinner sin gruppe. England gjør det iallefall ikke.. Frankrike har en del unge spillere, så de har vel, forhåpentligvis, forbedret seg siden sist mesterskap (som bare var en pinlig opplevelse!! Det var en fiasko ja, men trenger ikke bety at det er det nå lenger. Mye kan skje på 2 år..)Er veldig enig med Hellas!

Jeg tipper at Tyskland vinner, men så langt har det jo vært noen overraskelser, så hvem vet..

Frankrike har ikke vært så dårlige som nå enn på lenge. Laget i dag er kritisert veldig mye i Franske aviser, lite moral og mye intern krangling.

Tyskland er en av storfavorittene, det blir spennende å følge med dem videre!

Godt at de slo Portugal i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seieren til Tyskland satt langt inne. Portugal hadde fortjent 1 poeng her syns jeg. Forøvrig likte jeg Portugals venstreback Coentrao. Han bidro mye offensivt og var god i duellspill.

Viktig seier for en av EM-favorittene allikevel, selv om jeg ikke har helt sansen for Tyskland. Men, ja, jeg erkjenner at de har noen gode spillere :)

Coentrao er en god spiller, han bidro mye i dag. Blir spennende å holde øye med han videre!

Mange som er skuffet over Nederland i dag, de har de det beste laget i helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike har ikke vært så dårlige som nå enn på lenge. Laget i dag er kritisert veldig mye i Franske aviser, lite moral og mye intern krangling.

Tyskland er en av storfavorittene, det blir spennende å følge med dem videre!

Godt at de slo Portugal i dag!

Ok, har ikke fått med meg det, derfor jeg lurte. Føler ikke at norske aviser har skrevet noe særlig om Frankrike, de har fokusert mest på at Sverige og Danmark er med, hvem som er favorittene og at England har et dårlig lag, føler iallefall jeg.

Har selv tippet på Tyskland som vinner, så får krysse fingrene for det! :jepp:

Blir spennendes å se hvordan Sverige gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siden oppdatert med hvilke kanaler som sender kamper med tidspunkt, spilte kamper er streket ut, og poengscoren står på siden etter :.

Trykk for å komme til oversikten.

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har ikke fått med meg det, derfor jeg lurte. Føler ikke at norske aviser har skrevet noe særlig om Frankrike, de har fokusert mest på at Sverige og Danmark er med, hvem som er favorittene og at England har et dårlig lag, føler iallefall jeg.

Har selv tippet på Tyskland som vinner, så får krysse fingrene for det! :jepp:

Blir spennendes å se hvordan Sverige gjør det!

Norske medier er elendige. De skriver lit om de andre lagene, derfor hjelper det å skikke på engelske og franske sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Bra startinnlegg SemperFi, kudos til deg for å starte denne tråden :tommelopp:

Norske medier er like gode som landslaget vårt, med andre ord; nitriste. De hyler og skriver om Danmark, Zlatan, England og tribunetøys. Patetiske er de. EM handler mest om fotball og dermed klasselag som Tyskland, Russland, Frankrike, Spania og Nederland samtidig som vertsnasjonene fortjener spaltemetre, både i presentasjon av egne landslag men også landene som sådan.

Anyway, Nederland skuffet voldsomt i dag. van Persie who? Tyskland og Portugal på det jevne, ingen spesielt god kamp men rettferdig resultat tross alt. Begge har mye å gå på men jeg er redd Portugal bli en gråtass i dette mesterskapet.

I morgen bir det gøy med Spania vs Italia og mandag blir også en knall dag, Frankrike vs England.

Er utrolig spent på Les Bleus, de er en dark horse (som Russland) og jeg håper de går hele veien hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nani på hjernen, syns de sa Nani konstant under kampen.

Spesielt i 2.omgang. Da var han mer synlig. Det er en spiller med gode tekniske kvaliteter og fart. Kom dog ikke helt til sin rett idag mot tøff fysisk motstander. Men det kommer jo 2 kamper til i gruppespillet, kanskje blir det mer Naaaa-ni da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvordan dere takler å se på Canal 9. Jeg så kampen på BBC 1.

Si ifra om dere lurer på noe rundt EM, eller vil ha mer info på siden, så skal jeg skrive mer.

Eller om dere har noe juicy som jeg kan legge ut! Alle bidrag tas godt imot!

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den på Svensk TV1.

Og Chris Herenstam ramser opp navnet på den som har ballen HELE tiden! :ler: 'Øøøøzil' 'Schweinsteiger' 'Naani' osv osv.

Helt håpløst å høre på i lengden. :gjeiper:

Men Glen Stömberg er bra. :tommelsmil:

Var det Casper Wikestad på kanal 9 eller? Han ROPER! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner litt av den entusiasmen italienere og spanske castere har når det blir mål.

Goooooolgolgolgolgolgolgolgolgooooolgolgolgolgolgooooooooooooooooooooool! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...