Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Mitral skrev:

Den middagsbasereklamen til Toro hvor alle de kokkene styrer rundt på kjøkkenet mens de som bor i leiligheta ikke er hjemme. Mens sausene koker så fjotter de rundt i leiligheta, snoker i bokhyller og liksom bare venter. Plutselig forsvinner de når familien kommer hjem, mor kunngjør "indisk kyllingsuppeettellerannet om femten minutter" og barna bare SÅ tilgjort "Jaaa!"

Klikker.

Så enig :bond: Også den McDonalds reklamen. Altså, hva er greia?! Utrolig mange irriterende reklamene 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt alle bilreklamene er gudsjammerlig kjedelige, og nesten helt like. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill-sjokolade. Hva er greia med skuespilleren i reklamen? Tror de at hun er sexy? Vet de at hun ikke er sexy? Hva er i så fall poenget med at hun prøver å gjøre seg sexy? Hvis det er en vits, så skjønner jeg den ikke.

Anonymkode: 50ee6...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amawhatsnot skrev:

Absolutt alle bilreklamene er gudsjammerlig kjedelige, og nesten helt like. 

Enig! Men jeg syns faktisk at den reklamen med bilen hvor de kjører i landskapet som "bretter" seg eller hvordan jeg skal si det er et virkelgi friskt pust! Jeg syns den er litt teit, men klarer ikke la være å gi dem plusspoeng for i det minste å ha tenkt litt nyskapende :)

Anonymkode: 6fa80...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen med hun eldre svenske damen som har et teknologisk hjem. Slitsomt. Vet ikke hva det er reklame for en gang.. 

Anonymkode: 07000...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Jordbærkake34532 skrev:

Trivago :glare:

Jeg hadde vært enig med deg, hadde det ikke vært for at jeg syns Per Kjærstad er utrolig kjekk, med en veldig sexy stemme...

Anonymkode: 1bf28...ae7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle bil-reklamer. Toyota, suzuki, Mazda eller whatever...

 Veldig irriterende, alle sammen. Dessuten er jo alle slike reklamer nærmest prikk like...

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivago med Per Kjærstad.. Så sjuskete og drittlei han fremstår.. 

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trivago med Per Kjærstad.. Så sjuskete og drittlei han fremstår.. 

Anonymkode: 0c673...107

Men nå har de også laget en EVIG reklame! Som om vi ikke var lei fra før...

 

Anonymkode: c9c19...12d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen i den uendelige føljetongen om Arnfinn Storslåtten med familie, og nå også med forlovede med familie.. 

"Æ bestilt sånn Telenor swap, ska vi spleise?" 

Nok nå, Telenor... 

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame for noe betting-greier. To stykker som er på date, og hun dama sier hun ikke spiser rødt kjøtt (de er åpentbart på en biffrestaurant), og foreslår suppe. Så sier han fyren "SUPPE!?" på en måte bare dårlige skuespillere kan gjøre. Så plinger det i telefonen og begge får noe oppdatering på noe bettinggreier de begge tydeligvis er opptatt av. Han hever glasset og konkluderer med at det har vært en fantastisk førstedate:klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Den jævla One Call reklamen, der den gullungen for det 1. får meir data enn søskena, og når han greie å bruke opp dataen, men søskena har vore flinke med å spare, så tar faren deira data og gir til den bortskjemte drittungen?! Altså, hallo:raven::laugh: Pluss heile den familieordningsgreia er bare teit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Belle âme skrev:

Den jævla One Call reklamen, der den gullungen for det 1. får meir data enn søskena, og når han greie å bruke opp dataen, men søskena har vore flinke med å spare, så tar faren deira data og gir til den bortskjemte drittungen?! Altså, hallo:raven::laugh: Pluss heile den familieordningsgreia er bare teit. 

Enig, blir irritert av den reklamen. Forbanna Joar 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er en reklame for en eller annen dagligvare-butikk. Men reklamen er så irriterende at jeg faktisk ikke har fått med meg hvem (eller hva) dette egentlig er reklame for. :fnise:

En familie (to ungdommer, mor og far) sitter og spiser frokost (eller middag?) og så skal fatter'n holde en liten tale om hvor flink sønnen har vært til å rydde på rommet sitt, og hva datteren driver med på skolen eller noe sånn. Så blir hustruen veldig rørt av det mannen snakker om, og datteren himler med øynene.  

Makan til klein og lang reklame...       

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der telenor reklamen med han ludvig som er i MILITÆRET som deltok i en bursdags feiring til VÅR ALLES KJÆRE BESTEFAR...!!

Og den betson reklamen, hvor den oldisen skal si verdan, og hvorfor prater han ENGELSK?!?! Er ikke dette en norsk reklame da? 😂🤔🤪🙄

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Apex skrev:

Den der telenor reklamen med han ludvig som er i MILITÆRET som deltok i en bursdags feiring til VÅR ALLES KJÆRE BESTEFAR...!!

Og den betson reklamen, hvor den oldisen skal si verdan, og hvorfor prater han ENGELSK?!?! Er ikke dette en norsk reklame da? 😂🤔🤪🙄

Jeg vet, den er såå irriterende!!! og det MEST IRRITERENDE er at det er midt på dagen der familien er, og mørkt der hvor Ludvig er........ :bond: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...