Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke oversharing av et medlem, men på en gruppe jeg er med i spør flere om hvordan de kan gi penger på en kreativ måte. Greit nok det, hvis det ikke var for de 10 andre før deg som har spørt om akkurat det samme! Har folk enda ikke lært seg å søke i grupper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over et bilde av en t-skjorte med tekst alla "Fedre sitter ikke barnevakt, de er foreldre" eller noe i den duren (Altså men som at de tar sin del av ansvaret, de gjør ikke mor en tjeneste ved å ta barna en kveld typisk). Og kommentarfeltet var fullt av "Ååh, det høres ikke ut som den idioten jeg fikk barn med. Han gidder faen meg aldri ta barna" og den typen ting. Altså... Henge ut både han du fikk barn med OG barna dine, på en offentlig greie, under ditt eget navn? Hva er greia? Jeg synes det blir litt i overkant personlig... 

Anonymkode: 17925...b44

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer fra fargeleggingsgruppa:

"Mamma har passa 10åringen min som har adhd og autisme. De må ha kost seg veldig og vært veldig avslappa, for da jeg kom hjem hadde de fargelagt begge to. Mora mi har forøvrig adhd hu og så dette er litt av en prestasjon av dem begge to! "

Fortsetter i kommentarfeltet og: "Tusen takk alle! smile emoticon Jeg har kun sett mamma fargelegge en gang før i livet, det var i sommer. Mamma hadde aldri tid til den slags før i tida. Men etter at hun passerte 60 og kroppen ikke vil henge med like fort og mye lenger, så har hun tatt seg tid til å fargelegge to ganger og faktisk pynte pepperkaker en gang og! tongue emoticon"

Så det nye nå er å overshare om andre som ikke kan se det engang. Kjempesmart!

Jeg finner ikke de postene dere andre her snakker om med drama :(

 

Anonymkode: 7f8c4...17b

Det ene sletta trådstarter selv, det andre tipper jeg og hun sletta selv, etter at admin stengte tråden. Admin har tidligere skrevet et at slike innlegg slettes, så de er nok obs på hva som foregår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom over et bilde av en t-skjorte med tekst alla "Fedre sitter ikke barnevakt, de er foreldre" eller noe i den duren (Altså men som at de tar sin del av ansvaret, de gjør ikke mor en tjeneste ved å ta barna en kveld typisk). Og kommentarfeltet var fullt av "Ååh, det høres ikke ut som den idioten jeg fikk barn med. Han gidder faen meg aldri ta barna" og den typen ting. Altså... Henge ut både han du fikk barn med OG barna dine, på en offentlig greie, under ditt eget navn? Hva er greia? Jeg synes det blir litt i overkant personlig... 

Anonymkode: 17925...b44

Så denne jeg også. Folk eier ikke filter......

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, April 28, 2016 at 0.14, AnonymBruker skrev:

Mer fra fargeleggingsgruppa:

"Mamma har passa 10åringen min som har adhd og autisme. De må ha kost seg veldig og vært veldig avslappa, for da jeg kom hjem hadde de fargelagt begge to. Mora mi har forøvrig adhd hu og så dette er litt av en prestasjon av dem begge to! "

Fortsetter i kommentarfeltet og: "Tusen takk alle! smile emoticon Jeg har kun sett mamma fargelegge en gang før i livet, det var i sommer. Mamma hadde aldri tid til den slags før i tida. Men etter at hun passerte 60 og kroppen ikke vil henge med like fort og mye lenger, så har hun tatt seg tid til å fargelegge to ganger og faktisk pynte pepperkaker en gang og! tongue emoticon"

Så det nye nå er å overshare om andre som ikke kan se det engang. Kjempesmart!

Jeg finner ikke de postene dere andre her snakker om med drama :(

 

Anonymkode: 7f8c4...17b

Snakk om å sykeligjøre andre da!  Høres ut som det er en kjempeprestasjon å ta i en fathestift!  Og så  TO  ganger da!  😂

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, papirfly skrev:

"Nå har jeg laget ferdig takkekortene til dåpen! Håper Marie får mange fine gaver!"

 

Marie har dåp i oktober. Hun ventes å bli født om tre måneder... Tidlig ute?

 

I går: "Endelig ferdig med kjolen til Maries 1-årsdag! Se den nydelige matroskjolen!" Minner om at barnet altså ikke er født enda.

 

Postet av barnets mormor.

Tuller du????

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i fargeleggingsgruppa på grunn av denne tråden, men ble mer imponert over all den fine fargeleggingen enn av oversharingen. Så utrolig flinke folk er! 

Oversharing fra min facebookvegg:

En dame som har et barn på 2-3 år, som er til utredning for en kronisk (men relativt ufarlig) sykdom. Alt deles, og det er DAGELIGE oppdateringer. Sykehusopphold, prøving og feiling medisinering, barnets dagsform, operasjoner etc. Selvfølgelig masse bilder av barnet både hjemme og i sykehusseng, ofte (halv)nakent. Denne damen er en jeg jobbet med for fem år siden, så det er ikke kun "innerste krets" som er oppdatert.

Jeg er så GLAD min mor ikke oppdaterte 600 halvbekjente om min gjøren og laden da jeg var liten. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Et par jeg er venner med på facebook holder hele tiden på med kleine seksuelle hentydninger til hverandre i hverandres statusfelt. De er i samme hus, så hvorfor dette behovet for å dele "morsomme" seksuelle hentydninger med kreti og pleti? Hva får de ut av det? Alle skjønner vel at de har sex, jeg tror neppe noen føler behov for å få det trykket opp i trynet i newsfeeden :P
Det verste er at de er i 40-åra og har barn de er venn med på facebook som må se dette her. Pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mythic skrev:

Et par jeg er venner med på facebook holder hele tiden på med kleine seksuelle hentydninger til hverandre i hverandres statusfelt. De er i samme hus, så hvorfor dette behovet for å dele "morsomme" seksuelle hentydninger med kreti og pleti? Hva får de ut av det? Alle skjønner vel at de har sex, jeg tror neppe noen føler behov for å få det trykket opp i trynet i newsfeeden :P
Det verste er at de er i 40-åra og har barn de er venn med på facebook som må se dette her. Pinlig!

Kanskje de har fått beskjed i terapi om å krydre sexlivet...

Anonymkode: 2d214...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de har fått beskjed i terapi om å krydre sexlivet...

Anonymkode: 2d214...efc

Dårlig terapeut, i så fall, som mener at krydderet skal deles med alle på FB :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mythic skrev:

Et par jeg er venner med på facebook holder hele tiden på med kleine seksuelle hentydninger til hverandre i hverandres statusfelt. De er i samme hus, så hvorfor dette behovet for å dele "morsomme" seksuelle hentydninger med kreti og pleti? Hva får de ut av det? Alle skjønner vel at de har sex, jeg tror neppe noen føler behov for å få det trykket opp i trynet i newsfeeden :P
Det verste er at de er i 40-åra og har barn de er venn med på facebook som må se dette her. Pinlig!

Haha, det er så kleint når par skriver så mye kliss klass på Facebook til hverandre når de bor i samme hus. Det er kleint ellers også, men her tar man det virkelig til det ekstreme. 

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er så kleint når par skriver så mye kliss klass på Facebook til hverandre når de bor i samme hus. Det er kleint ellers også, men her tar man det virkelig til det ekstreme. 

Anonymkode: 450c0...671

Kliss klass kan jeg tolerere, men når det blir masse snakk om sexlivet til folk, da synes jeg det har gått for langt. Og stakkars ungene deres som må lese alle pinligheter de legger ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, papirfly skrev:

Nei! :fnise:

Haha. Jaja, Marie er i alle fall høyt ønsket og høyt elsket da, og det er jo fint for henne ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, super-s skrev:

Haha. Jaja, Marie er i alle fall høyt ønsket og høyt elsket da, og det er jo fint for henne ;)

Får håpe det er like stas om det kommer ut en Martin, da. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 10.10, AnonymBruker skrev:

Kom over et bilde av en t-skjorte med tekst alla "Fedre sitter ikke barnevakt, de er foreldre" eller noe i den duren (Altså men som at de tar sin del av ansvaret, de gjør ikke mor en tjeneste ved å ta barna en kveld typisk). Og kommentarfeltet var fullt av "Ååh, det høres ikke ut som den idioten jeg fikk barn med. Han gidder faen meg aldri ta barna" og den typen ting. Altså... Henge ut både han du fikk barn med OG barna dine, på en offentlig greie, under ditt eget navn? Hva er greia? Jeg synes det blir litt i overkant personlig... 

Anonymkode: 17925...b44

Jeg la også ut det bildet av den t-skjorten og det florerte av slike kommentarer. Pinlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mythic skrev:

Et par jeg er venner med på facebook holder hele tiden på med kleine seksuelle hentydninger til hverandre i hverandres statusfelt. De er i samme hus, så hvorfor dette behovet for å dele "morsomme" seksuelle hentydninger med kreti og pleti? Hva får de ut av det? Alle skjønner vel at de har sex, jeg tror neppe noen føler behov for å få det trykket opp i trynet i newsfeeden :P
Det verste er at de er i 40-åra og har barn de er venn med på facebook som må se dette her. Pinlig!

Høres ut som noen jeg vet hvem er og ungene har flere ganger kommentert på statusen at de ikke liker det men da fyrer (ste)far og (ste)mor bare enda mere på. Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30/04/2016 at 17.29, papirfly skrev:

"Nå har jeg laget ferdig takkekortene til dåpen! Håper Marie får mange fine gaver!"

Marie har dåp i oktober. Hun ventes å bli født om tre måneder... Tidlig ute?

I går: "Endelig ferdig med kjolen til Maries 1-årsdag! Se den nydelige matroskjolen!" Minner om at barnet altså ikke er født enda.

Postet av barnets mormor.

Altså... det er greit å være tidlig ute med enkelte ting, men ferdige takkekort til en dåp som fortsatt er et halvt år unna, når ungen ikke har poppet ut av mora engang? Jeg mente det var vanlig å ha bilde av ungen på dåpstakkekort jeg da....
Kjolen er på en måte noe mer kosher, selv om den garantert ikke kommer til å passe siden man ikke vet hvor stor ungen er når den popper ut engang....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...