Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjemme graviditetstester er sikre ved positivt resultat, normalt er feilmarginen på mindre enn 1%. Hvis man er i tvil kan man bare teste på nytt, gjerne med en graviditetstest av et annet merke.

Lykke til TS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her..

Det var ikke jeg som skrev det innlegget nei.. Gjest_gjest, kjeder du deg litt??

Jeg har ikke gjort det enda nei. Fant ut for et par dager siden at jeg er gravid!! Freaker helt ut!! Var ikke dette som var planen!!!

Ute etter 25 sider til ? Eller er du gravid? Og isåfall med forloveden din da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute etter 25 sider til ? Eller er du gravid? Og isåfall med forloveden din da eller?

Hmmmm, lenge siden jeg har vært inne nå.... :kaffekopp: og dere holder fortsatt koken ser jeg... :kaffekopp:

Det er jo ikke TS som sørger for 25 sider til i allefall. Det er jo dere som faktisk gidder å kverulere med personen. :kaffekopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg TS? Hvis du ikke rekker å være utro før du gifter deg, kommer du til å gjøre det etter at du er gift da, eller må bryllupet utsettes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå begynner du vel å få det travelt? Eller er det for sent allerede? Hva bestemte du deg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS her..

ser dere er nysgjerrig på hva som har skjedd.. jeg har ikke vært utro, og er nå gift.. men jeg må inrømme at tanken er der enda.. Klarer ikke kvitte meg med den.. Og nå er jeg gravid, what to do...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

ser dere er nysgjerrig på hva som har skjedd.. jeg har ikke vært utro, og er nå gift.. men jeg må inrømme at tanken er der enda.. Klarer ikke kvitte meg med den.. Og nå er jeg gravid, what to do...?

Hvis du har en normal dose med vett i hue holder du deg til mannen din og føder barnet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

ser dere er nysgjerrig på hva som har skjedd.. jeg har ikke vært utro, og er nå gift.. men jeg må inrømme at tanken er der enda.. Klarer ikke kvitte meg med den.. Og nå er jeg gravid, what to do...?

Vokser opp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

ser dere er nysgjerrig på hva som har skjedd.. jeg har ikke vært utro, og er nå gift.. men jeg må inrømme at tanken er der enda.. Klarer ikke kvitte meg med den.. Og nå er jeg gravid, what to do...?

Nyt livet! Du lever bare en gang! Vil du leve for deg selv eller for andre? Det er ditt underliv, ingen andre skal bestemme over en kvinnes underliv enn kvinnen selv. Vil du nyte en fling så gjør du det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt livet! Du lever bare en gang! Vil du leve for deg selv eller for andre? Det er ditt underliv, ingen andre skal bestemme over en kvinnes underliv enn kvinnen selv. Vil du nyte en fling så gjør du det ;)

En utro mann som taler? Håper du opplever masse svik i livet ditt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg håper du hadde en fling og ble kastet på hue og ræva ut av forloveden din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg elsker han!! Hva er det dere ikke forstår?? Hvordan kan dere påstå at jeg ikke elsker han når dere ikke kjenner oss!?? Jeg hadde ikke vært forlovet med han om jeg ikke elsket han.. hallo i luken???

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

Fordi DU trenger det...

"Jeg elsker han..blabla "

Du gjør sikkert det. Problemet er bare at dette for faen ikke dreier seg bare om deg! Er du blåst i toppen?! Du har ingen rett til å lure og bedra noen på den måten fordi DU trenger det.

Innse at du til tross for at du elsker han bør la han gå på grunn av dette

Anonymous poster hash: 6ea9d...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg håper du hadde en fling og ble kastet på hue og ræva ut av forloveden din.

Hva er poenget med å dra opp en mange år gammel tråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig, hvis du snur om på dette, gifter deg, er lykkelig, får barn hvis dere ikke allerede har, så sier din forlovede en dag at rett før bryllupet så var han gira på en fling for å få det ut av systemet, hva hadde du gjort da? Du ser vel kanskje selv at det er galt? Har du lyst til å gjøre det, så vær i det minste ærlig mot den personen du skal tilbringe resten av livet ditt med. Vær ei ekte dame og fortell om dine ønsker! Kanskje han aksepterer det, men sannsynligheten er stor for at han forlater deg men det gjør han uansett før eller siden. Sannheten kommer alltid frem, og du bare forskyver den og gjør vondt verre.

Anonymous poster hash: 82bfd...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...