Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Åh, det hadde jo vært så morsomt med en Maggie-tråd! :rodmer:

Hei, TS her! Stemmer at det opprinnelig en Maggie-tråd! Men jeg valgte å endre på det, fordi selv om vi Maggie-bruder er spesielle, er vi ikke noe mer spesielle enn andre bruder ;) hihi. Og det er så moro å se hvilke brudekjoler forlk har hatt/skal ha!!

Forresten utrolig mange fine brudekjoler her!! Skulle nesten ønske at bryllupet varte i 14 dager, sånn at jeg kunne hatt 14 kjoler :fnise:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, TS her! Stemmer at det opprinnelig en Maggie-tråd! Men jeg valgte å endre på det, fordi selv om vi Maggie-bruder er spesielle, er vi ikke noe mer spesielle enn andre bruder ;) hihi. Og det er så moro å se hvilke brudekjoler forlk har hatt/skal ha!!

Forresten utrolig mange fine brudekjoler her!! Skulle nesten ønske at bryllupet varte i 14 dager, sånn at jeg kunne harr 14 kjoler :fnise:

Mhm så det, men det er jo spesielt på en måte for hver designer har jo sin egen twist -og jeg liker Maggie sin stil :) Men men, skjønner jo at flere svarer om man har en tråd for alle :)

Haha enig, det er så mange kjoler jeg skulle hatt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, det var vel det som gjorde at jeg falt for den. Er normalt ikke glad i perler, men på denne synes jeg det var veldig fint. Merkelig hvordan man bare vet at man har funnet kjolen med stor K :fnise: Prisen var jo også veldig snill så det passet jo fint for oss siden jeg fremdeles studerer og vi vil spare inn der vi kan :Nikke:

Skal forresten ha denne link link dagen vi gifter oss. Bestilte den samtidig som den andre (billig fra Kina så kostet i underkant av 2000kr for begge med frakt). Gifter oss fredagen på tinghuset og har fest dagen etter, så ville ha noe litt mindre formelt siden det kun er på et kontor og vi skal spise på restaurant med forlovere litt utpå kvelden :)

OI, nydelig den også :)

Perler passer plutselig når det er snakk om bryllup :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ikke rart det er vanskelig å velge?! :fnise:

Hehe, nei det skjønner jeg godt. Er jo så mye nydelig å velge mellom :gjeiper: Lykke til med å bestemme deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her! Stemmer at det opprinnelig en Maggie-tråd! Men jeg valgte å endre på det, fordi selv om vi Maggie-bruder er spesielle, er vi ikke noe mer spesielle enn andre bruder ;) hihi. Og det er så moro å se hvilke brudekjoler forlk har hatt/skal ha!!

Forresten utrolig mange fine brudekjoler her!! Skulle nesten ønske at bryllupet varte i 14 dager, sånn at jeg kunne harr 14 kjoler :fnise:

Lag dere en Maggie tråd dere :klemmer: Skjønner at det er noe veldig spesielt med det for dere :)

Spurte bare da tråden startet, fordi jeg ikke visste at det var såååååååå mange som skulle ha Maggie kjole, vil jo ikke ta fra dere noen glede ved å "stoppe" tråden til ninnin :klemmer::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag dere en Maggie tråd dere :klemmer: Skjønner at det er noe veldig spesielt med det for dere :)

Spurte bare da tråden startet, fordi jeg ikke visste at det var såååååååå mange som skulle ha Maggie kjole, vil jo ikke ta fra dere noen glede ved å "stoppe" tråden til ninnin :klemmer::)

Vi trenger jo egentlig ingen egen Maggie-tråd, for Maggie-brudene kan jo bare vise frem kjolene sine på denne tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søteplet

Fantastisk nydelig! Hvor kjøpte du den? Pris?

Kjøpte den for 13000 i en liten butikk i rogaland =)

hadde et heller stramt budsjett på kjolen, men så prøvde jeg den og var heeeelt solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den for 13000 i en liten butikk i rogaland =)

hadde et heller stramt budsjett på kjolen, men så prøvde jeg den og var heeeelt solgt!

oj, det var mye, og dessverre godt over hva jeg har råd til, men jeg skjønner veldig godt at du kjøpte den! Den er jo helt nydelig! Du har nok en lykkelig mann som venter ved alteret når du går opp midtgangen i kirken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søteplet

oj, det var mye, og dessverre godt over hva jeg har råd til, men jeg skjønner veldig godt at du kjøpte den! Den er jo helt nydelig! Du har nok en lykkelig mann som venter ved alteret når du går opp midtgangen i kirken :)

Gifta meg i sommer, og han var veldig fornøyd! =D Vi måtte stramme ned på mye(!) annet for å få råd til den da, og han lurte fælt på hva alle pengene gikk til! Heldigvis ble han enig om at kjolen var verdt det til slutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var kjolen da..

Denne så heeelt nydelig ut! Hvilken modell er det? Er det en maggie kjole? Ikke at det er så viktig da, men... :fnise: Jeg har prøvd noen maggie kjoler og de er helt fantastiske å ha på! Men jeg har ikke funnet drømme-kjolen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Begynner å bli noen mnd siden noen skrev her, så tenkte vi kunne prøve å ta den opp igjen! Regner med det er flere 2012-bruder som har kjøpt kjole nå, eller i alle fall funnet ut hvilken kjole de vil ha ;) Og dere som har giftet dere, planlegger å gifte dere, drømmer om å gifte dere; Vil se deres kjoler også ;)

Så kom igjen, jenter! Show me "the dress" :rodmer:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

Nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...