Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

I anledning fredagen ønsker jeg å proklamere et av mine yndlingsdikt, av en ukjent poet. "Uten øl og pottetgøll er livet bare tøll!" 

Det ble litt sen jobbing før middagen i går så da tok jeg litt tidlig fri i dag. Jeg holder på å tømme hodet for jobbtanker før jeg reiser for å fredagshandle. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter fortsatt og venter på utfor fra Kitzbuel. Benytter tiden til å dampe pinnekjøtt. 

Skal på besøk til noen kjente etterpå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på skitur sammen med ene kompissen. Kjørte opp gjennom skydekket og gikk på ski i nydelig sol. Vaffel med syltetøy og kaffe på turisthytta før hjemturen. Nå har jeg spist rester av pinnekjøtt mens jeg ser opptak av andre omgangen i slalom. Nesten like spennende selv om jeg vet resultatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort er ikke helt gaven for meg.. Jeg kjøper spontant og jeg har aldri med noen av de gavekortene. Nå begynner det å bli noen stykker så jeg har vært inne på nettet for å sjekke hvor de kan benyttes. Det er litt ymse. Den ene kjeden hvor jeg har kommet på at de har noe jeg kunne tenkt meg omfattes ikke av ordningene. .... Vetasørenjeg....handle sokker på dressmann for en tusenlapp bare for å få brukt kortene før de utløper  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom kveld for hjertet dette. Straffekonk og greier, men laget kom seg til Wembley! :bolledeig:

Liverpool !.. :bolledeig:. .. Liverpool !.. :bolledeig:  Liverpool.. :bolledeig:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skituren på søndag har fått akillesen til å bli verre igjen. Var hos fysion i dag og fikk satt nåler og massasje. Er skikkelig øm i leggen så i kveld blir det kun sofan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vralta rundt etter behandlingen i går, men skal prøve meg på styrketrening i kveld. Behandleren sa at det kunne gjøre litt vondt men ikke være noe problem ellers. 

Jeg merker at det er stadig lysere når jeg kommer hjem fra jobb. Det er godt og jeg gleder meg veldig til det blir enda lysere. Herlig å kjenne plussgradene også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småsliten. Egentlig lyst på en cowboystrekk men da tror jeg kvelden ryker. Best å få unna det praktiske først og så få ordnet litt middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Håper du får en fin helg. :ol: 

God morgen :) 

Håper du får en fin helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Litt trøtt og støl. Jeg sovna på sofan i går. Det var egentlig ingen bombe for jeg var litt sliten i går.

Skal på fotballpub på sen ettermiddag. Før det er jeg usikker. Kunne godt tenkt meg uteaktiviteter, men det er mye is-holke der ute. Best å ta en kaffekopp og tenke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Sol og greier :)  

Jeg har brukt formiddagen til å rense oksehaler. Jeg brunet og kokte halene i går før jeg dro på pub. Suppekvast med purre, hvitløk, gullerot, selerirot og persillerot som jeg også brunet før jeg hadde de oppi. Lar det trekke sammen med allehånde, stjerneanis, laurbærblad og hel svart pepper.

Nå skal kraften få stå å redusere seg litt på svak varme mens jeg koser kaffekopp. Så skal jeg steke løk og litt bacon. Deler opp gullerøtter, kålrot, purre og selerirot, som får trekke til de er møre før jeg tilsetter kjøttet fra halene. Nam :spise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en hektisk uke, men det begynner å dra seg mot helg. Jeg tror morgendagen skal gå greit og med litt flaks kan jeg ta meg fri litt tidlig. I kveld blir det litt trening og tidlig senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta fri fra lunsj, men det ble nesten to før jeg kom meg hjemover. Det blir et vinglass i kveld, men jeg skal drøye litt sent. Kommer til å bli massivt søvnig og jeg orker ikke sitte å gjespe hele kvelden.  

Sitter og prøver å komme på de tingene jeg må få gjort i helga. Jeg kunne fint fylle helga med diverse vask og rengjøring... så det er viktig å finne andre ting som også er viktig.  Lav sol er ikke flatterende for vinduene og diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært plaget av nakkesmerter og hodepine i hele dag så jeg har hatt et begrenset program. I tillegg er de fleste jeg kjenner borte denne helga. Har holdt på med avspenningsøvelser i kveld. Så får vi håpe det er borte i morgen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Håper hodet og nakken er bedre i dag. :klem: 

God morgen Sauen. :)  Nakken har ordnet seg i løpet av natten så i dag er alt som det skal. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Det er mildt gråvær ute. Det var behagelig å labbe ut på snøfri terrasse med kaffekoppen, men det skal smådryppe gjennom mye av dagen, så det frister egentlig mest med inneaktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på mildværet. Det er stedvis holkete som F, men det er lengre lyst, det er mildt og jeg går rundt med en prematur vårfølelse.  Holder tydelig vis på å våkne fra vinterdvalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i dag og brukt hele 45 minutter til utstrekking og fleksibilitetstrening, etter vanlig trening. .. men det er rimelig kjedelig. Jeg trenger virkelig å bli mer fleksibel, men det er rimelig kjedelig. Det er skikkelig bra å tøye ut og greier, men det er rimelig kjedelig.... :roll:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...