Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

:bolledeig: Heeeelg! :bolledeig:

Jeg har hatt en bra uke. Er bare litt skutt. Det var mye som skulle avsluttes i dag og jeg ville ta tidlig fri, så det ble rimelig frenetisk utover dagen. 

Nå har jeg fått handlet .. og beroliget mamms og papps i forhold til en påtrengende selger.  Jeg har ordnet så tele og data står på meg. Da trenger de ikke å tenke noe på det og de vet at de skal henvise til meg når enellerannen manipulerende selger ringer. 

Jeg har satt øl i kjølesakpet! :bolledeig: Det blir Hansa Vienna Lager i kveld.. ... kveld og kveld... tar en boks om under halvtimen tenker jeg. Bare få meg litt middag. Så blir det veksling mellom øl, vinyl og digital rocknråll i kveld. Kino i morgen og kamp mot Villa på søndag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp:

Ser ut til at du har en fin helg foran deg. Kos deg. :klem: 

Ha en fin helg Sauen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

0-6 og greier :)  Blir en lag økt på romaskinen i kveld. Kjenner jeg har et stort overskudd av positiv energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kaldt, men gnistrende vintersol. Jeg har ikke planlagt noe for påska enda, så jeg tror jeg skal bruke kvelden på å tenke både på den og dagene i mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ja... den påska ja.... Den glemte jeg. Prøve å ta det i kveld. 

Jeg grubler litt. .. og så er det litt kjedelig.. Ikke skal jeg noe heller. ..  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Påska ja... Den er det flere som ikke har tenkt noe på enda... 

 

Jeg er kronisk sent ute med ferier. Påska er liksom litt skjevt plassert i år for jeg skal til Liverpool helga etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble helg. Rotedag. Ikke ekstra travelt eller ekstra mye å gjøre. Det ble bare til at så snart jeg startet på noe så kom det noe annet droppende i fanget. Løp litt i mellom. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytrent, ny-utstrukket og nydusja. Klar for besøk om en halvtime. Har handlet diverse overprisa øl, fra diverse overprisa mikrobryggerier. Blir så trivelig atte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Rolig. Hatt en tidlig lunsj med rester av en suppe. Har montert en liten hylle jeg kjøpte i går. Setter ikke helt pris på den nye snøen som kom i går. Men men. . Snart på tide å komme seg ut døra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lært et nytt ord. Plissègardin. Har gått helt ut av komfortsonen i dag og vært inne på en gardinbutikk. Skulle helst klart meg uten, men det har blitt litt for mye innsyn via kjøkkenvinduene etter ombyggingen. Nå er det bare å ta mål og bestille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt de derre plissègardinene til kjøkkenet i dag. Skal si de tar seg betalt. Men men.. 

Skal på en samling i morgen og blir sittende i ro hele dagen. Regner med å møte mange nye folk og så får vi se hvor nyttig det blir. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: Nesten så det hadde fristet å sette seg med en pils i "påskesola" på terrassen. ... Tror jeg skal spare det til søndag. 

Kom hjem sent i går, men rakk bort til ene bestisen for å se kamp. Vi ble sittende å planlegge søndagen. Finale og greier. Hun samboeren foreslo utepils og bespisning før fotballpub så vi får håpe det blir sol som i dag. 

Jeg gikk fra jobb litt tidlig ... Jeg skulle gå fra jobb veldig tidlig, men det ble nestenikketidligidetheletatt... bare litt. Fint er det lell. Jeg har bikket 50 timer + allerede, så jeg burde ta meg en fridag snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp: og :sol:

I dag våknet jeg av lyset lenge før klokka. Mye bedre måte å våkne på. 

Sitter og titter på Finn etter båt. Ikke noe som fristet i dag. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bort på søndagsmiddag før Ligacup-finalen. Hestebiff. Aldri smakt hestekjøtt før så det blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...