Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Kjære Spiralisen! Takk for godt følge her på KG i året som har gått. Gleder meg til å se deg jevnlig i året som kommer også. Glad for at du er her med dine små hverdagsoppdateringer. :klemmer: 

GODT NYTT ÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 31.12.2015 at 9.46, Sauen Shaun skrev:

Kjære Spiralisen! Takk for godt følge her på KG i året som har gått. Gleder meg til å se deg jevnlig i året som kommer også. Glad for at du er her med dine små hverdagsoppdateringer. :klemmer: 

GODT NYTT ÅR!!!

Godt nytt år til deg også kjære Sauen!  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet faktisk halv syv i dag. :opplyser:  Galskap! 

Har laget og fortært "søndagsmiddag". Skal ut å nyte årets første plussgrader snart, men først må jeg blir ferdig med å ta backup.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småforkjølet. Skal på fotballpub snart. Blir alkoholfritt i dag for jeg skal trene i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å ovnssteke biff. Nå holder de på å hvile under folie før de skal inn i ovnen igjen. Mye fram og tilbake. Håper det blir bra. 

Tenkte jeg skulle teste skøytene i dag. får se hva jeg rekker. Hadde også tenkt å få med meg star wars- filmen i løpet av kvelden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytrefilet av rein er ikke normal kost på en mandag i januar her i heimen, men det var sterkt nedsatt pris. Som om ikke det er nok så står det en reinsdyrstek til langtidssteking i stekeovnen. Den skal få hvile til i morgen. 

Det var faktisk ganske ok å starte på jobb i dag. Ikke var jeg morgentrøtt heller. Får sikkert straffen i morgen :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var god og trøtt i dag tidlig. Tanken på mange minusgrader ute hjelper ikke det heller. Hadde fryktelig lyst til å bli liggende under en varm dyne og å ty til litt lav moral. 

I går var jeg oppe i 50 kilo i ryggsekken når jeg tar akillesøvelsen. Det er ikke noe stort problem når jeg gjør øvelsen, men jeg er himla støl i leggene etter noen timer og spesielt når jeg står opp om morgenen. Skal til fysio i morgen for ny runde med trykkbølgebehandling. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfrisert. Har brukt samme salong, mer eller mindre sammenhengende, i 10-15 år. Tenkte jeg kunne prøve noen andre, men jeg har ikke så mye gidd til å snoke etter frisør.. så da ble det den samme .. :rolleyes:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig trene styrke og på romaskinen i går, men ene kompissen slet med start på bilen. Trodde det var en enkel sak, men det tok sin tid å få den til å gå skikkelig... og da var plutselig kvelden nesten over. Skal prøve å få trent i kveld.

Reinsdyrstek på menyen i kveld. Har skåret opp i skiver og det ser meget vellykket ut. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt huskaldt de siste dagene. Merket det spesielt i kveld. Jeg er fortsatt ingen stor tilhenger av vinter. 

Sitter og venter på en kompis. Vi skal på pub og treffe noen kjente. Vet ikke helt. Det er så få dager siden juleferien at jeg ikke egentlig har noen helgefølelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde komme meg ut snart. Det har gått i svært bedagelig tempo i dag. Har egentlig ikke gjort så mye mer enn å sette på et par vaskemaskiner, fyrt på peisen og kost kaffekopp.

Det er en stor sverm med barn som aker i parken og et par pappaer som holder på å rydde snø av skøyteisen. Jeg skal ut å måke litt så kanskje jeg skulle tatt på skøytene og blitt med på å rydde isbanen. .. Får se på det. Bør i alle fal komme meg ut døra snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fortsetter å snø. Har kostet unna det siste på trappa. Jeg vurderer å se The hateful eight på kino, men det blir ikke i kveld. Har bare lyst å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser det endelig ut til at snøværet har gitt seg for en stund. Og det var på tide. Det er mer enn nok snø her nå... :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Her ser det endelig ut til at snøværet har gitt seg for en stund. Og det var på tide. Det er mer enn nok snø her nå... :jepp: 

Det har gitt seg her også. Er godt med snø nå. Måka av verandaen i ettermiddag og det var kjempelett snø. Veldig fluffy. Med sola i dag begynner lysten på ski og skøyter å komme sigende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg. Jeg tar den i Oslo. Ene nevøen spiller i revy og den andre skal ha fiolinkonsert. Litt flaks så får jeg med meg brodern ut på en pils også. 

Merker at det er lysere når jeg går hjem fra jobb selv om det er litt kaldt på nesen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg virkelig jobba for maten. Ikke det at jeg har jobbet mye, men jeg har gjort noe vanskelig ganske bra. Man får ikke til sånne vanskelige ting supert, så ganske bra er en god prestasjon. 

Jeg skal reise inn til bygda i morgen så da blir det øl og rock`n roll i kveld............ litt øl og sikkert litt musikk til jeg begynner å gjespe... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig sto jeg opp mot min egen vilje. Fantes ingen lyst i det hele tatt til å komme ut fra under en varm og fluffy dyne. Det er en stadig utfordring dette, men med nær 20 minus ute så blir det en virkelig kamp. Og så hater jeg å ha på lue. Som det er nå så er det ikke særlig valg, men jeg liker det ikke. Men dagen har blitt over en time lengre, det er fin fyr peisen og mer en halve januar er unnagjort. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk noen minutter før fra jobb i dag. Første gang i år jeg har gått hjem i sollys. Det har vært kaldt og tåke de siste dagene så alle trær er tunge av rim. Det var utrolig vakkert med den lave sola som glitret i rimen og den kopper-oransje himmelen i bakgrunnen. 

Nå skal jeg spise, bla gjennom noen sakspapirer og så er det styremøte. Så blir det trening og senga etter det igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt borte hos en kompis og så på FA-cup i går og har vært ute og spist med jobben i dag. Det går fort mot helg og det skal bli mildere. Jeg begynner å bli forsynt med sprengkulde nå og jeg har lyst å gå på ski i helga, så litt mer moderate kuldegrader ser jeg fram til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...