Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobb i dag kjente jeg lukten av grilling for første gang i år. Tidlig nok, men været var mildt så hvorfor ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble sen jobbing i dag og det blir like sent i morgen. Da blir det lite igjen av dagen. Stort sett bare å stappe i seg litt sen middag og snart tenke på senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så sen jobbing som ventet i dag, så da blir det rom for en liten tur ut med en kompis i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsåvidt tatt meg helg og jeg tenker ikke jobbtanker, men det har vært mye å gjøre så tempoet i hjernen er fortsatt litt for høyt. Driver aktivt med å være lat, for å dra ned det mentale tempoet. .... :rolleyes: ..... Tror vin kan bli en mulighet litt utpå kvelden. Skal inn til Oslobygda så tidlig som mulig i morgen, så det blir ikke mye sprell, men et lite glass må jeg unne meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å pådra meg en del jobb i helga, for jeg var og tittet på en båt. Jeg har ikke bestemt meg, men holder på å snakke med forsikring, småbåtregister og greier. Skal ringe til selgern i morgen og høre om litt fler opplysninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnig.  Jeg kunne godt tenkt meg en middagslur, men da blir jeg liggende. Må opp på gjenvinningstasjonen med et lass og diverse, så det er bare å komme seg ut av godstolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært dagen for krevende samtaler på jobb, så jeg er ikke så veldig lysten på å dra på møte i kveld. Skal heldigvis være mest deltaker så det er da noe. Skal egentlig trene nå møtet er ferdig, men vi får se hvor mye det er igjen på batteriene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en strålende vårdag, selv om det blåser litt. Skal snart ut på en treningstur. Det blir trening i diverse former i kveld. Ikke så mye annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treningsstøl etter i går. Kjøpte en kombinasjonsbenk og vekter til yngste nevøen sist helg. Han begynner å bil tenåring og vil pumpe. Han spiller fiolin og er flink på skolen så det er bra han vil trene framfor å spille dataspill. Derfor fleska jeg litt til... og kjøpte en skikkelig bra en til han ... og en til meg selv :roll: ... så jeg er litt støl i dag.  

Er passe fornøyd etter uka og passe sliten etter uka.

Er litt forventningsfull om at ønskebåten snart skal være min. Båten er fin, men det er litt rotete med papirarbeidene. Jeg er ikke glad i rot i papirene. Jeg vil ha orden i papirene. Søt båt, men kjøper ikke uten orden i sysakene. Ordner seg sikkert. 

Ikke så fornøyd med at det sikkert tar mange timer før vinflaska fra kjellern har temperert seg. Hadde tenkt meg vinen til middagen. Her sitter jeg med magen full og en vinflaske kald som ... kjelleren.... :roll:  men det er definitivt et I-landsproblem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Litt treg oppstart i dag. Er ikke noe spesielt trøtt, men jeg har det utrolig lite travelt. Tenkte å ta en drop inn hos frisør, men vurderer å utsette det til uka. Jeg tenkte litt på å dra på IKEA i dag tidlig, men nå har jeg glemt hva det var jeg skulle kjøpe. Har i det hele vanskelig for å komme på noe som helst jeg burde få gjort unna i dag, selv om det sikkert er mye. Jeg skal sette på hagevannet. Det er det eneste fornuftige jeg har bestemt meg for å gjøre.... men det får bli om noen timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.4.2016 at 9.40, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: Håper du får en fin uke. :klem: 

Hei Sauen. Håper du før en fin uke du også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt småsurt, men jeg får snart komme meg ut døra like vel. Lyst på en lang og rolig gåtur. Er støl etter styrketrening i beina og trenger å få lufta beina litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin vårdag. Skal bort på løpebanen og så skal jeg trene styrke. Det er dugnad i morgen og jeg er borte i helga så da får jeg  ta en skikkelig runde i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg at dugnaden var i går. :roll: Da jeg kom ut i treningstøy holdt naboene på å gå i gang med rake og spade, så det var bare å snu i døra for å skifte på seg arbeidstøy. Vel vel. Det ble en fin dugnad og treningsturen får bli i kveld. Skal ta den ganske straks så jeg blir ferdig før regnværet begynner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Oslo for litt familietid. Nå er det vaskemaskin og trening som står på planen. Jeg trener litt roligere og mer jevnlig i vår. I fjor så ble det for mye skippertak med akillestrøbbel som konsekvens. Nå har jeg trent styrke på akillesen gjennom store deler av vinteren og skal gradvis øke på med lengre turer rask gange og jogging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var halv pris på marinert ytrefilet av lam på butikken i dag så jeg har spist kongelig. :)

Det begynner å bli grønt. Endelig. Mai er fin sånn.

Det har gått opp for meg at dette er en svært kort uke. Jeg vet at jeg skal ha langhelg. Det er bare det at himmelspretten har virket så lenge til, men det er den jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe på programmet i kveld. Det meste dreier seg om værmeldingen for morgendagen og potensialet for fin utepils. Ser skikkelig bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er like fint hos deg som her, så er det absolutt tid for en utepils. :ol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Hvis det er like fint hos deg som her, så er det absolutt tid for en utepils. :ol: 

Det er skikkelig fint her! :)  Har gjennomført en fin ettermiddag og skal snart ha noen private pils på terrassen. Litt proffesjoenelle utfordringer, men men. Ha en fortreffelig langhelg Sauen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...