Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på bloggen hennes. Ikke direkte eller via google-sider (f.eks side2.)

Jeg får opp at sida er "suspended"

Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste da litt i den tidligere i dag. Hmm.

Sjekket nå og da fikk jeg "This site has been suspended."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser sånn ut. Kanskje like greit

Tviler på at hun har sletta den, men det hun har gjort er ikke spesielt smart. Hvis hennes faste lesere ikke kommer inn på bloggen, vil nok de også slutte å følge med, sakte, men sikkert. Og hun kunne jo fått DE lesertallene - nå som det står på for fullt. Skjønner ikke hvorfor hun sletter bloggen, i grunnen. Hun moderer jo alle kommentarer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så synes jeg sånne rosablogger som stort sett handler om mote, kropp og mat(lite mat) er skumle. Hun har enormt med lesere, sikkert massevis av jenter i lettpåvirkelig alder.... materialistisk, bruk og kast, klær er omtrent engangs-vvare, sykt mat/kroppfokus(hun trener som en toppidrettsutøver og spiser som en mus). Masse jenter vil BLI som henne. Virker ikke som hun skjønner hvor bokstavelig leserne tar rådene hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da ikke måte på uthenging her da. Ingen er perfekte, alle gjør feil og det må da være lov. Jeg er enig med henne at det er dårlig å henge ut èn person på det viset som avisen har gjort.

Vet ikke hva som er reglene for blogg og sånt, men det er jo sant som hun sier at bloggen ikke har noe med utdannelsen hennes å gjøre. Hva hun gjør på fritiden sin skal andre bare drite i, så får de som passer på at loven blir fulgt ta seg av det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke akkurat en fritidssyssel den bloggen der. Hun tar seg betalt for det hun gjør. Avsløringer om prisliste ligger jo ute på nett.

Jeg har forstått at hun er en av de mest besøkte bloggerne og hun har et stort ansvar både for innhold og hvordan hun drifter siden. Hun tjener penger. Synes det er flott at avsløringen kom for hun har jo også lurt leserene sine ved å anbefale produkter uten å faktisk si at hun får betalt for det. Hmm. Kanskje sjekke en skatteliste?

NN

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da ikke måte på uthenging her da. Ingen er perfekte, alle gjør feil og det må da være lov. Jeg er enig med henne at det er dårlig å henge ut èn person på det viset som avisen har gjort.

Vet ikke hva som er reglene for blogg og sånt, men det er jo sant som hun sier at bloggen ikke har noe med utdannelsen hennes å gjøre. Hva hun gjør på fritiden sin skal andre bare drite i, så får de som passer på at loven blir fulgt ta seg av det som er problemet.

Tjaaa... Jeg tenker at som journalist bør man skjønne at skjult markedsføring er et virkeområde som ikke er spesielt heldig. Jeg har studert journalistikk ved samme skole, og som Grimstad uttaler; "Dette er et tema som står sentralt i undervisningen." Jeg er enig i at en journalist ikke nødvendigvis er journalist når hun skriver blogg, men nå har det seg sånn at samarbeidet Caroline har inngått med side2, omhandler en del mote- og livsstil-saker. Det kan da være vanskelig å se forskjell på innleggene på bloggen og sakene hun skriver i kommersiell sammenheng. Det kan også være verdt å merke seg at sjefen hennes sier at dersom hun hadde vært fulltidsansatt, hadde ikke en slik bloggvirksomhet vært heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at hun føler seg uthengt. Og det kan hun jo ha rett i. Men, hun går ikke av veien for å nevne navn på andre bloggere som bedriver det samme som henne. Og det er jo helt fucked up. Han henger hun jo faktisk dermed ut noen selv. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er hvertfall ikke noe bra forbildet for unge jenter.Trener som en gal,spiser minimalt,kjøper nye skoog klær hver dag(noe en 15 åring ikke har råd til)Kler seg som en prostituert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...