Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tasia
Et øyeblikk siden, Tomoya skrev:

Det er bursdagen min i dag, og foreldrene mine husket ikke det en gang

Gratulerer så mye med dagen! :) Håper den ble grei selvom foreldrene dine ikke husket den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
5 minutter siden, Tomoya skrev:

Det er bursdagen min i dag, og foreldrene mine husket ikke det en gang

Gratulerer med dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 13.52, Hoppetaujenta skrev:

Det tror faktisk jeg også. Han har ikke så mye igjen av livet sitt, men kanskje det ville gledet ham
å vite at du var der en siste gang eller to før det er over? En slik ta-farvel-situasjon bringer meg triste minner. 

 

Den 29.4.2016 at 13.44, Jerry Lee skrev:

Trist. Men syns nok du bør besøke ham i slutten av livet. For begges del, men mest din egen. Du vil angre om ikke.

Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissStiles skrev:

 

Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. 

Jeg føler med deg i sorgen.

Flott at du besøkte ham..var han bevisst og enset at dere var der? Håper det for ham.

Og bra at du og øvrig familie gjorde dette. 

Igjen..jeg føler med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang.
Jeg tenker på deg @MissStiles  :dagens-rose:  og på han som nå har dratt videre. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang.
Jeg tenker på deg @MissStiles  :dagens-rose:  og på han som nå har dratt videre. :sukk: 

God du Hoppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Jeg føler med deg i sorgen.

Flott at du besøkte ham..var han bevisst og enset at dere var der? Håper det for ham.

Og bra at du og øvrig familie gjorde dette. 

Igjen..jeg føler med deg.

Tusen takk! :klem:

Han hadde øynene åpne og det er vanskelig se om han fikk med seg at vi var der. Men sykepleierne sa at vi skulle prate og holde han i hånda. De mente at han fikk med seg at vi var der. 

28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang.
Jeg tenker på deg @MissStiles  :dagens-rose:  og på han som nå har dratt videre. :sukk: 

Tusen takk! :klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MissStiles skrev:

Tusen takk! :klem:

Han hadde øynene åpne og det er vanskelig se om han fikk med seg at vi var der. Men sykepleierne sa at vi skulle prate og holde han i hånda. De mente at han fikk med seg at vi var der. 

Tusen takk! :klem:

Jeg tror også han fikk det med seg. Glad på hans og dine vegne. 💑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MissStiles skrev:

 

Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så min aller første mygg i dag. Jeg rakk ut hånden min for å gi den matfatet innen rekkevidde,
men den ville ikke ha meg og mitt nydelige, næringsfulle blod. :jolie: Da kan det være det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gledet meg skikkelig i går til å dra ut for å spise middag og ta utepils med noen venner. Ble avlyst i det jeg omtrent var på tur ut døren, dem kunne ikke allikevel!

Lokal avisen på nett har sånn "se hvem som var på byen" opplegg, bilder av dem der i dag. :sukk:

Anonymkode: 36c5a...f7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lei av at folk som selger ting på finn ikke svarer meg når jeg sender sms-forespørsel og vil kjøpe. Det tar ikke så mange minuttene å si hei og litt til. :( 

Anonymkode: aa18f...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:dagens-rose:                                                                                 *sette seg bakerst i kirken og  støtte MissStiles* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, MissStiles skrev:

Idag er begravelsen til bestefaren min. Gruer meg!!

💑

Begravelser er vonde. Men samtidig fine. Verdig avskjed.

Holder rundt deg i tankene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...jeg drikker for å prøve å holde smerten på avstand.....

:klem: veldig trist å lese at du sliter sånn. Er du ikke på jobb? Eller har du fri idag kanskje? 

Anonymkode: 3d990...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...