Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er det noen som har funnet isen fra lohilo enda? Har sett «over alt» i Trondheim uten å finne den.

Anonymkode: d5f00...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Fjordland Litt mat smoothie bowl mango. Skuffa over denne, smakte som en fruktmos som var laget av frukt som har ligget litt for lenge. Hjalp heller ikke med de trådene som minner meg om de som finnes i ingefær. Toppingen var helt OK, men det blir uansett ikke gjenkjøp.

- Fjordland mersmak tortellini. En av de beste ferdigrettene jeg har smakt faktisk. Grønnsaker med god smak og konsistens, en saus som ikke var salta i hjel, og ganske greie tortellinis. Ble godt likt av alle her i huset. Synd at prisen ikke tillater at jeg kan kjøpe den oftere, 60 kroner for en (god) lunsjporsjon er ikke noe jeg kan ta meg råd til ukentlig i alle fall. Kommer likevel definitivt til å kjøpe den på nytt en eller annen gang!

- Freia melkesjokolade cocos. Holy moly, denne er rett og slett FARLIG! Er få sjokolader med fyll jeg liker, og er heller ikke overbegeistra for ting med kokos i, blir fort litt overveldende smak, og synes ofte at kokosflak gir alt en veldig tørr og ubehagelig konsistens. Ble derfor rimelig overraska da jeg fikk smake av ei venninne i helga, og den gikk ned på høykant. Gjorde seg med den kokosfudgen, og at det var såpass mye sjokolade i forhold til kokos. Denne er allerede kjøpt inn på ny, til tross for en litt stiv pris.

- Fanta Zero sugar pink grapefruit. Overraskende god, med tanke på at jeg ikke liker grapefrukt så godt i utgangspunktet. Tror likevel ikke at det blir noe jeg kommer til å kjøpe flere ganger, ble ganske fort metta av smaken kjente jeg. Ønsker jeg en syrlig og frisk lettbrus så går jeg nok heller for den sukkerfrie urgen! 

Har fått smakt få av denne sesongens nyheter, men etter å ha lest denne tråden om poppa søtpotetchips, bringebærmelk og luftig skyr så må jeg nok ta meg en skikkelig runde i matbutikken før helga altså :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YT proteinpudding m/sjokolade: litt lite smak, men god i en skål sammen med skivet banan. Helt ok hverdagsdessert. Smakte også den andre typen med vanilje og banan på en stand, men den falt ikke i smak. 

Poppa søtpotetschips: kjempegod! Passe krydret, ikke fet eller klissete, god og luftig. Pluss for god størrelse på bitene. Definitivt gjenkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Hvor finner dere Fanta Zero med grapefrukt? 

Coop extra/mega.

Syns den nye rislunchen med pasjonsfrukt er god. Derimot likte jeg ikke nye byggryn med mango/eple. Var de bitene som ødela :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, pinar skrev:

Coop extra/mega.

Syns den nye rislunchen med pasjonsfrukt er god. Derimot likte jeg ikke nye byggryn med mango/eple. Var de bitene som ødela :/

Elsket byggrynslunsj med mango. Syns den var supergod og smakte godt av mango. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pinar skrev:

Coop extra/mega.

Syns den nye rislunchen med pasjonsfrukt er god. Derimot likte jeg ikke nye byggryn med mango/eple. Var de bitene som ødela :/

Åh, den har jeg ikke hørt om. Hvor fant du den? Jeg digger alt med pasjonsfrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mynona skrev:

Åh, den har jeg ikke hørt om. Hvor fant du den? Jeg digger alt med pasjonsfrukt. 

Både coop og rema hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Vill Mørk Melkesjokolade nå. Den smakte litt lite synes jeg. Mulig det er fordi jeg er forkjølet, men den var ikke kraftig som mørk sjokoladen, og den smakte egentlig ikke noe melkesjokolade heller. Helt grei.

1 time siden, pinar skrev:

Både coop og rema hvertfall :)

OK :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet Toro Fiskesuppe base. Synes den var god. Godt alternativ hvis man ikke har egen kraft. Vanlig fiskebuljong smaker jo ikke så mye. Det skulle egentlig 3dl creme fraiche i den, men jeg glemte å kjøpe det, så brukte bare 1,5dl og litt melk i steden i tillegg til vannet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2018 den 13.31, pinar skrev:

Coop extra/mega.

Syns den nye rislunchen med pasjonsfrukt er god. Derimot likte jeg ikke nye byggryn med mango/eple. Var de bitene som ødela :/

Rislunsj med pasjonsfrukt var veldig god Jeg synes den pasjonsfruktsausen smakte som den pasjonsfrukt kaken til Pascal! :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mynona skrev:

Rislunsj med pasjonsfrukt var veldig god Jeg synes den pasjonsfruktsausen smakte som den pasjonsfrukt kaken til Pascal! :spise: 

Ny favoritt det der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som av flere grunner ikke kan spise melk eller rett og slett ønsker å prøve ut et nytt produkt så er Alpro Go On helt fantastisk godt! Jeg smakte den med pasjonsfrukt og nam! Konsistensen skal etterligne en kvarg, men personlig synes jeg at den har skikkelig karamellpudding konsistens og er helt herlig. Pasjonsfruktsausen er også god :) 

eneste negative er at det ikke følger med skje.. 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎07‎.‎03‎.‎2018 den 19.47, Sally-Go-Round skrev:

Villsjokolade med bringebær var helt nydelig :ninuskapus: Nam!! 

Helt enig, den var fantastisk! Jeg har fått meg et nytt yndlingsgodteri! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hubbard kylling er vel ny. Det selges ihvertfall på Rema 1000, billig er det også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt disse? Vurderer å prøve neste uke, men usikker på om jeg skal kjøpe to av den med tomat, eller en av hver...

ovnsbakt_tomat470x300.png.2675306e6dee3cb30946be6467e9cba9.pngovnsbakt_bladspinat_470x300.png.086f0d35f5557fe61c2c482b011c2363.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg Vill Bringebær! NAM! Veldig god. Den blir nok tom i løpet av kvelden. 

Synes den var dyr da. Så blir nok ikke for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...