Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
16 minutter siden, Mynona skrev:

7039317007085.png

 

NAAAAM!!

Hvor kjøpte du de? Må ha, må ha!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Hvor kjøpte du de? Må ha, må ha!!! 

Kiwi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis en uke eller to på å tømme en sånn nøttepose. Men den der ble tom på... 20 min :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, penny_ skrev:

Oreo Smakfull var ganske skuffende. Den med biter av Oreo er mye bedre. Er ikke så glad i vaniljesmak i den formen. Det smaker liksom så "billig". Dessuten smakte sjokoladen veldig mye hasselnøtter. Dette er egentlig Oreokjeks med sjokoladetrekk :P 

Kan det stemme at det er hele 40% melkekrem eller har jeg misforstått ingredienslisten?

Ble også kjempeskuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
19 timer siden, Mynona skrev:

7039317007085.png

 

NAAAAM!!

Kjøpt og smakt. Litt dyrt. Skjønner godt at du tømte posen på 20 min. De var skikkelig digg!!! Blir gjenkjøp. Takk for at du delte @Mynona 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter med en skål med Poppa Søtpotet (kjøpt på eurospar) nå. Synes smaken var veldig god, de smakte søtpotet, men det varierte fra flak til flak hvor mye salt som var på. Noen av dem hadde nesten ikke salt, mens andre hadde akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sarah Dee skrev:

Sitter med en skål med Poppa Søtpotet (kjøpt på eurospar) nå. Synes smaken var veldig god, de smakte søtpotet, men det varierte fra flak til flak hvor mye salt som var på. Noen av dem hadde nesten ikke salt, mens andre hadde akkurat passe.

Jeg synes de smakte veldig som cornflakes :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Dugg yoghurtis fra Hennig Olsen idag, den er vel ny? Veldig god og bare 64 kcal pr is da gitt. :) Ingen ulempe det heller. Minte litt om gode gamle bringebærsplitt som jeg savner såååå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2017 den 20.25, Mynona skrev:

7039317007085.png

 

NAAAAM!!

Veldig gode. De med habbanero var skuffenes, ikke sterke nok.

Anonymkode: 851ea...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Salka skrev:

Smakte Dugg yoghurtis fra Hennig Olsen idag, den er vel ny? Veldig god og bare 64 kcal pr is da gitt. :) Ingen ulempe det heller. Minte litt om gode gamle bringebærsplitt som jeg savner såååå. 

Hvilken dugg da? Er vel noen år siden de lanserte dugg

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dugg da? Er vel noen år siden de lanserte dugg

Anonymkode: 56cf3...4ec

Å, har ikke sett den før jeg. Spiser veldig lite is, så trodde den var ny siden jeg ikke har sett den før. Er den med jordbær og bringebær. God er den uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig gode. De med habbanero var skuffenes, ikke sterke nok.

Anonymkode: 851ea...2ee

Da er de sikkert sterke nok for meg :ler:   

Men hvor på skalaen vil du sette de? Paprikapotetgull - chilinøtter - eller sterkere enn chilinøtter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Smakte Dugg yoghurtis fra Hennig Olsen idag, den er vel ny? Veldig god og bare 64 kcal pr is da gitt. :) Ingen ulempe det heller. Minte litt om gode gamle bringebærsplitt som jeg savner såååå

Smakt denne? Vurderer innimellom å kjøpe denne, men blir litt mye med en eske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Stratos og Litago-sjokoladen var veldig god. Altfor mange gode sjokolader der ute. :bond:

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, applestories skrev:

Smakt denne? Vurderer innimellom å kjøpe denne, men blir litt mye med en eske :)

Nei, aldri. Ikke sett den før en gang. Men så veldig god ut. :) Kanskje litt mye med en eske, ja, men den holder seg jo en stund i frysen og sommeren er ennå ung. :sol: Nesten rart de får lov til å kalle den det samme som den fra diplom-is het minus en t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Jeg synes de smakte veldig som cornflakes :( 

Enig! Spiste to, tre flak. Prøvde å få både samboer, mamma og søster til å overta posen. Gikk i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, applestories skrev:

Smakt denne? Vurderer innimellom å kjøpe denne, men blir litt mye med en eske :)


Jeg synes den var god. Kunne gjerne vert mer av den "kremen" inni, men god alikevell! Og veldig frisk. :) 

Anonymkode: beca9...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...