Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så en sms som ble sendt. Så stod det: "Hva styrer hun med da?" Til Eskil. Det var litt merkelig. Så da sjekket jeg nummeret. Så kom Silje opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sms som ble sendt. Så stod det: "Hva styrer hun med da?" Til Eskil. Det var litt merkelig. Så da sjekket jeg nummeret. Så kom Silje opp.

Hmm.. det trenger jo ikke bety noe, men det høres litt rart ut.. kanskje han er redd for at du skal være sjalu fordi han har en jentevenn? Det MÅ jo ikke være noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornærmet nå eller?

Neh, sukk hjerte men brist ikke. :opplyser:

Hehe, dette hadde ikke jeg fått med meg heller :fnise: Grattis :hoppe:

Like dum som meg du da virrevapp :strix::fnise:

Er det noe som heter "en bagatell" når et jentenavn er lagret under ordet Eskil i telefonboka på mob?

Hmm :klø: Hørtes jo tvilsomt ut! :sjenert:

Ja, som i at mannen din lagrer navnet Silje under navnet Eskil på mobilen, sånn at det ikke skal se ut som han har Silje på telefonlisten.

:sjenert:

Nemlig. Det jeg og tenker.

Såe, må jo bare tro på han.

Men om han hadde sendt en sms til det nummeret "hva styrer hun med?" så kanskje telefonen er Eskil sin, men står på samboeren Silje eller noe? Men snålt å ikke lagre det på Eskil da ..:klø:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, dette er en jente han har hatt en fortid med. Mens vi var sammen for å si det sånn. De likte å sende bilder til hverandre bak min rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, dette er en jente han har hatt en fortid med. Mens vi var sammen for å si det sånn. De likte å sende bilder til hverandre bak min rygg.

Oi! Da hadde jeg blitt forbanna! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant det. Jeg prøver å ta det hele med ro da, hjelper neppe på å hyle og skrike :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant det. Jeg prøver å ta det hele med ro da, hjelper neppe på å hyle og skrike :fnise:

:troest: Sikkert ingenting, han kan vel ikke være så DUM. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sant det. Jeg prøver å ta det hele med ro da, hjelper neppe på å hyle og skrike :fnise:

La han ligge på sofaen i natt så han får tenkt seg litt om!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La han ligge på sofaen i natt så han får tenkt seg litt om!

Enig! Ikke la han få nyte synet, eller mer enn bare synet, av vakre appifany! :opplyser:

Jeg er jo en bra dame da :nigo: Han kan ikke holde på sånn bak min rygg da :fnise:

Såklart du er, du er jo appifany jo. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allerede lagt seg i senga han :ler: Men jeg sitter oppe her til jeg vet at han sover :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allerede lagt seg i senga han :ler: Men jeg sitter oppe her til jeg vet at han sover :opplyser:

:pisk: han til han våkner og jag han ut på :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...