Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men å dele partneren sin med andre kan også ende opp i en negativ opplevelse, selv om det der og da virker som en god ide.

Helt ærlig syns jeg at man bør være rimelig trygg på hverandre dersom man skal gjøre slikt. Tenk også at det som du gjør kan brukes mot deg på et senere tidspunkt - av typen din, dersom han ikke takler sjalusien.

Noen ting er kanskje bedre i fantasien enn i virkelighet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er utrolig mange menn som vil at dama skal ligge med andre menn, mens de selv må være trofast mot kvinnen :):enig:

Kanskje ikke så veldig stor prosent, men noen blir det likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vite hvem som er faren til barnet? Uhell skjer jo på tross av prevensjon.

Problemet trenger ikke være større enn problemet som oppstår om man har noen elskere eller one night stands som singel. Det er for øvrig heller ikke slik at alle jenter i slike halvåpne forhold har mange elskere på samme tid. Så det kan være ganske oversiktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei, jeg har gjort det. Lå med flere av typens venner. Han ble så kåt av å se på at jeg ble brukt.

Men lykken snudde fort da jeg ble gravid og ikke var sikker på hvem som var faren.

Da var jeg bare hora.

Er nå alene med ei lita jente med søvnproblem og gutta er som blåst bort.

Jeg har rotet det til i livet.

Du er nok den som ble kaldt felles hora i kamerat gjengen bak din rygg. Sikker pa at typen din foretrekker ei frofast jente til kjæreste og ei løsere ei til elskerinne.

De sier litt om gutten i foroldt, kvalm av dobbel moral.

Men sikker på at guttene ikke brydde seg om de var i forhold eller ikke, så lenge di fikk leke seg med deg. Tenker det samme om deg. Tror det lønner seg å ha en seksuell moral når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har gjort det. Lå med flere av typens venner. Han ble så kåt av å se på at jeg ble brukt.

Men lykken snudde fort da jeg ble gravid og ikke var sikker på hvem som var faren.

Da var jeg bare hora.

Er nå alene med ei lita jente med søvnproblem og gutta er som blåst bort.

Jeg har rotet det til i livet.

Du er nok den som ble kaldt felles hora i kamerat gjengen bak din rygg. Sikker pa at typen din foretrekker ei frofast jente til kjæreste og ei løsere ei til elskerinne.

De sier litt om gutten i foroldt, kvalm av dobbel moral.

Men sikker på at guttene ikke brydde seg om de var i forhold eller ikke, så lenge di fikk leke seg med deg. Tenker det samme om deg. Tror det lønner seg å ha en seksuell moral når alt kommer til alt.

Det kan godt tenkes at exen hennes foretrekker en trofast jente som kjæreste, men det er faktisk ikke slik for alle. Som jeg skrev litt tidligere i tråden er det heller ingenting som skulle tilsi at det er lettere å bli gravid om man får ligge med andre med kjærestens velsignelse enn om man bare er singel og har elskere og one night stands. Det finnes nemlig noe som heter prevensjon. Og om man slik det en sjelden gang kan skje likevel skulle bli gravid, er det mulig å ta abort.

Det finnes også menn som vil være klar til å ta på seg farskapet i en slik situasjon, selv om det skulle være klart at barnet ikke er hans og den biologiske far ikke er å oppdrive. Jeg har selv datet en jente som var svært opptatt av at jeg måtte godta at hun kanskje ble gravid med en annen - og hun ville at jeg i tilfelle likevel skulle ta på meg det juridiske farskapet. Hadde det blitt noe mer mellom oss ser jeg ikke bort fra at jeg ville godtatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har selv datet en jente som var svært opptatt av at jeg måtte godta at hun kanskje ble gravid med en annen - og hun ville at jeg i tilfelle likevel skulle ta på meg det juridiske farskapet. Hadde det blitt noe mer mellom oss ser jeg ikke bort fra at jeg ville godtatt det.

He he. Finnes det noe mer ydmykende enn det? Hun må ha vært en skikkelig diva som forventet det av deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv datet en jente som var svært opptatt av at jeg måtte godta at hun kanskje ble gravid med en annen - og hun ville at jeg i tilfelle likevel skulle ta på meg det juridiske farskapet. Hadde det blitt noe mer mellom oss ser jeg ikke bort fra at jeg ville godtatt det.

He he. Finnes det noe mer ydmykende enn det? Hun må ha vært en skikkelig diva som forventet det av deg. :)

Hun ville sikkert ikke hatt noe imot betegnelsen diva. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lorentzen

Dette fenomet som blir diskutert her oppsto først på savannen i Afrika tro det eller ei. Alpha malen i løveflokken liker å se på mens løvinnen(e) hans blir befruktet av andre hanner. Løvinnen liker dette også svært godt, hun elsker å bli fyllt opp med dårligere gener enn det hun får fra den vanlige partneren.

Ikke noe rart med dette i det hele tatt stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cupido-leser

Typen min ville også se meg bli "tatt" av en annen mann.

Foreslår vel ikke dette i nabolaget eller barnehagen, eller med folk i vennekretsen.

Ble giret på en ekstra type jeg også.

Har da vært gift i 10 år, og litt variasjon kunne da vært morsomt.

La ut profil på CUPIDO.NO, og der var det da mange svar.

Mye sånn: "Hei. Skal vi pule i kveld", uten bilde og det hele.

Kikket først etter et par, men fant liksom ingen.

Så fikk vi svar fra en mann på 25, som gjerne ville hygge seg med et par. Bilder og det hele. Fikk tilgang til det "private galleriet" hans, og ble overbevist. Stanga var 20 cm eller så. Og tykk også.

Typen min så hans også, og syntes han var fin.

Vi møttes før vi klarte å "bakke ut". Morsom middag med rødvin før vi gikk opp til hotellrommet. Der tok vi av oss alle, og stanga hans spratt ut. Jeg tok den med det samme og alle bare lo.

Første gang med sandwich på meg. Typen min prøvde å holde seg så lenge som mulig, men begge mått gi tapt. Etter en jhalv time var det liv dem igjen, og vi fortsatte.

4 herlige sædutløsninger på en kveld. Dagen etter ble det 4 nye.

Og slik går no helgan. Fysøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min ville også se meg bli "tatt" av en annen mann.

Foreslår vel ikke dette i nabolaget eller barnehagen, eller med folk i vennekretsen.

Ble giret på en ekstra type jeg også.

Har da vært gift i 10 år, og litt variasjon kunne da vært morsomt.

La ut profil på CUPIDO.NO, og der var det da mange svar.

Mye sånn: "Hei. Skal vi pule i kveld", uten bilde og det hele.

Kikket først etter et par, men fant liksom ingen.

Så fikk vi svar fra en mann på 25, som gjerne ville hygge seg med et par. Bilder og det hele. Fikk tilgang til det "private galleriet" hans, og ble overbevist. Stanga var 20 cm eller så. Og tykk også.

Typen min så hans også, og syntes han var fin.

Vi møttes før vi klarte å "bakke ut". Morsom middag med rødvin før vi gikk opp til hotellrommet. Der tok vi av oss alle, og stanga hans spratt ut. Jeg tok den med det samme og alle bare lo.

Første gang med sandwich på meg. Typen min prøvde å holde seg så lenge som mulig, men begge mått gi tapt. Etter en jhalv time var det liv dem igjen, og vi fortsatte.

4 herlige sædutløsninger på en kveld. Dagen etter ble det 4 nye.

Og slik går no helgan. Fysøren.

Det låter lite som en porr-novell hämtad på nätet, men om det nu är sant så är väl ett "grattis" på sin plats! Kan ju tänka mig många saker som kan gå fel i sådana här situationer, haha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dagmar
Det låter lite som en porr-novell hämtad på nätet, men om det nu är sant så är väl ett "grattis" på sin plats! Kan ju tänka mig många saker som kan gå fel i sådana här situationer, haha.

Å få en dose sperma slynget i ansiktet er da vel koselig for alle, uansett kjønn. Tror ikke ungdommen bryr seg så mye lengre.

Er da en del av den seksuelle eksperimenteringen.

Når jeg til og med har fått med gubben min på 3-kant med en yngre fyr, og HAN tar den i munnen, er det vel noe alle gjør.

Først motvillig, så SÅ LITE MOTVILLIG det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caroline_*

Nyetypen (Ja, ja ikke såå ny da. 2 år) ville gjerne se meg ha sex med eks-typen min. De var bekjente. Ikke bestevenner. Men bekjente.

Man tar da ikke dama til en bestevenn :)

Litt gira jeg også, men ett sted går da grensen...eller?

Ble sittende på et nachspiel, og der hadde vi drukket litt for mye alle sammen, og der havnet jeg i senga med begge.

Litt flaue dagen etterpå. Men vi har da ikke gjort noe ulovlig.

Så vi tok en runde til. Siden har vi gjort dette noen ganger.

Men selvsagt holdt hemmelig for alle andre.

God med 2 gutter, mye mer energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Giftmann
Nei - er mer bekymret for ryktet mitt som ville blitt hetende : HORE faktisk ! Er sikker på at om en jente er så j...dum å går med på å ha sex med 2 - flere menn , er hennes rykte i byen ødelagt for alltid ! Og hun gjør lurt i å flytte ifra hjembyen etterpå . Så alvorlige konsekvenser kan det få - om episoden plager denne jenta i ettertid .

Menn er noen råtne svin som gjerne vil ha sex og oppmuntrer jenter til det også - men snakker bare dritt om " samme jenta " etter de har fått knullet henne desverre ! Menns " sanne JEG " ! Finnes meget få menn som ikke ville " dømt " en jente på livstid nærmest og likt å ødelegge hennes rykte ved å snakke skitt om henne - om hun stilte opp på slikt ! Ganske sikkert . Sån sett er menn bare noen STORE SVIN helt uten moral og etikk ! - Så enhver jente som går med på slikt - er fryktelig naiv og dum , og skjønner ikke ettertids virkningene for henne selv eller mulige konsekvenser .Jente blir automatisk " offeret " i denne situasjonen . Er hun som blir baktalt . Neppe de " ekle guttene " som selv var med . Nei de SKRYTER nok uhemmet av hva de har gjordt til alt og alle ! Kjønnsrollemønstrene er fortsatt alltfor urettferdige og gammeldagse - til at kvinner kan bli med på slik type sex ...uten å ha ALT Å TAPE på det . Ingenting å vinne .

Skjønner ikke at noen blir med på slikt - ubegripelig korttenkte og tilbakestående må de være ...he he

Du fantaserer neppe om å ha sex flere menn samtidig. Det er fint, du er ikke alene.

Men slik som du skriver fremstår du som veldig usikker. Synd for deg.

Du har ingen rett til å generalisere som du gjør. Jeg fantaserer om trekant og gruppesex med min kone. Har aldri hatt en eneste nedsettende tanke om hverken henne eller andre kvinner som lever denne fantasien ut. Dette er ikke tilbakestående kvinner.

Hvis vi skulle realisert mine fantasier vil jeg selvsagt være diskrét og ikke snakket med uvedkommede om det.

Fikk meg til å lure på hvor alle dere mannfolka som vil være sammen om å fylle alle hull på ei dame har vært hele tiden. Fader at jeg har vært så prektig. Viste ikke at det fantes så mange gutter som likte dette.

Det er mange mannfolk som er med på dette. Lettest å finne på de mer seriøse sex-kontaktsidene tror jeg.

Det er synd så mange kvinner er så prektige og puritanske. Kanskje ikke dere forstår hvor lett det kan være å realisere noe slikt? I alle fall som single, i parforhold er man jo avhengig av partners vilje.

Ellers er det vel mange som har Womanwomans mentale sperrer samt er redd for ryktet sitt.

Det er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du fantaserer neppe om å ha sex flere menn samtidig. Det er fint, du er ikke alene.

Men slik som du skriver fremstår du som veldig usikker. Synd for deg.

Du har ingen rett til å generalisere som du gjør. Jeg fantaserer om trekant og gruppesex med min kone. Har aldri hatt en eneste nedsettende tanke om hverken henne eller andre kvinner som lever denne fantasien ut. Dette er ikke tilbakestående kvinner.

Hvis vi skulle realisert mine fantasier vil jeg selvsagt være diskrét og ikke snakket med uvedkommede om det.

Det er mange mannfolk som er med på dette. Lettest å finne på de mer seriøse sex-kontaktsidene tror jeg.

Det er synd så mange kvinner er så prektige og puritanske. Kanskje ikke dere forstår hvor lett det kan være å realisere noe slikt? I alle fall som single, i parforhold er man jo avhengig av partners vilje.

Ellers er det vel mange som har Womanwomans mentale sperrer samt er redd for ryktet sitt.

Det er synd.

Vel, det er ikke bare kvinner som er puritanske av seg, også menn kan være det. Undertegnede også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just do it.

Tror da dette pirrer både mannen og damen i forholdet, så hvorfor ikke gjøre det?

Ikke noe ulovlig. Bare litt koze-perverst.

Ikke noe sjalusi blir det heller når begge mennene deltar samtidig.

Og veldig digg for henne å ha 2 staker å leke med. Og fint for mannen å se damen bli nedspermet av en annen mann.

Ooooog så kinky å kysse henne akkrat rett etter han har sprutet henne ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Benedicte18oslo

Typen min lar 2 vennene sine pule meg, mens han ser på.

Bare en om gangen da. Og begge er kliss nakne.

Begge har stå, og tar meg "etter tur", eller samtidig.

Synes at det koselig, og har ikke noe problem når vi treffer dem i privat setting, sammen med andre. Ingen "hinting" eller morsomme kommentarer.

Bare litt ekstra gøy for både kjæresten min, meg og de 2 andre guttene (Som ikke har dame akkurat nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell

Kan IKKE anbefale dette. Holdt på å sette ekteskapet over styr på dette viset for mange år siden.

Det som skulle være et pirrende eventyr med tente lys, romantisk musikk og sette en ekstra spiss på hverdagen. endte med at jeg kom hjem til et soverom stinkende av avføring og en gråtene kone sittene på toalettet. etter at mannen hadde mast henne til å kjøre anal i nærmere en time. Ekteskapet røk nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriette

Kan IKKE anbefale dette. Holdt på å sette ekteskapet over styr på dette viset for mange år siden.

Det som skulle være et pirrende eventyr med tente lys, romantisk musikk og sette en ekstra spiss på hverdagen. endte med at jeg kom hjem til et soverom stinkende av avføring og en gråtene kone sittene på toalettet. etter at mannen hadde mast henne til å kjøre anal i nærmere en time. Ekteskapet røk nesten.

Du har da ikke lest innledningen.

MENS KJÆRESTEN GUTT SER PÅ. SER PÅ.

Begge mennene må da være med.

Ellers kan det da selvsagt gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...