Gå til innhold

Trimklubben


Ilja**

Anbefalte innlegg

:trene: Trimklubben :trene:

Medlemmer:

Ilja** foreløbig pause

flickan

pusla

Fisk73

thumbalina

pusilus

dreia

Klematis

svanungen

Ansjoni

LekeHusmor

sungirl

BitteLille

Karense

Tintin

Supramundane

Bolledeig

Stine=)

snuppsa

Non Stop

annema

Kitty katt

Caya

antibac

Miss York

estrella

hverdagslykke

Hvordan regne trimpoeng:

Du får 1 poeng per halvtime gange og 2 poeng per halvtime mer krevende trening som styrke/step/aerobic/jogging etc. Sett ditt ukesmål basert på dette.

Flere som er med? :)

:helen: Trimklubbens all time high :helen:

svanungen: 41 poeng! (uke 47 2008)

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparker igang trimklubben med ukeoppgjøret jeg da.

Trimpoengoversikt

Trimpoeng denne uka (ikke inkludert sykling til og fra jobb): 21 Whohoooo! :hoppe:

Mål denne uka: 18

Mål neste uke: 18

Jeg har forøvrig veiedag på onsdager :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så greit med egen tråd!!

Jeg startet med en time og et kvarter rask gange med vofs idag - strengt tatt 2 poeng, men jeg gikk såpass fort at jeg runder opp til 3 ;)

Denne uka blir travel, så jeg setter meg et litt defensivt mål: 8 poeng. Det bør jeg klare! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!!

Nytt medlem så har ikke noe oppgjør, men målet for neste uke er 12 trimpoeng!

Har ikke vekt i hus så veiedag for meg blir annenhver torsdag når jeg vasker huset til noen som har vekt :ler: blir spennende å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimpoeng uke 37: 17.5 (ikke inkludert sykling til og fra jobb)

Mål denne uken: Hadde ikke noen mål.

Mål neste uke: 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med jeg :duskedame:

Etter mine beregninger burde forrige uke gi ca 22 trimpoeng

Mål for denne uken (uke 38): 18 trimpoeng

Så gjenstår det og se...

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i trimklubben, andungen! Samme ukemål som meg ser jeg, det klarer vi! :trene:

Jeg tror det er veldig viktig å komme igang med treninga på mandager, da er man liksom igang med det samme og mentalt innstilt på en aktiv uke. En daff mandag blir ofte en daff uke. Så ikveld blir det den faste runden på treningssenteret :)

Jeg trener med pulsklokke forresten, den summerer opp ukas innsats natt til mandag. Sist uke forbrente jeg 3267 kcal tilsammen fordelt på drøye 11 timer trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med her... satser på 14 poeng denne uka.. må ikke psyke meg selv ut her.. hehe..

Satser på 1 times styrketrening i dag: 4 poeng.

Tur på onsdag: 2 poeng

1 times styrketrening på fredag: 4 poeng.

Tur på søndag: 2 poeng.

Ok, da har jeg målet i gang..

fikk et tips av ei venninne om å ha en ukesplan hengende på veggen, og for hver gang en har vært på trening så må ruten for den dagen krysses ut med en sterk farge.. da ser du veldig fort om ikke har vært en dag eller to.. ser jo fort stusselig ut om det står mange åpne ruter!!

Nå skal den lille, men akk så slappe kroppen :trene: og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg skal hive meg på som trimpoengteller jeg også! Med et mål om 10 poeng i uka i starten. Det blir to treninger + litt det. Tror det er en fornuftig plass å begynne :jepp:

Denne uka har jeg faktisk klart 11 poeng :)

1,5 time squash = 6 poeng

1 time styrketrening = 4 poeng

20 min sakte jogging på tredemølle = 1 poeng

Skulle vi hatt en egen trimklubbdagbok? :klø: Hvis ikke står vi i fare for å spamme Ilja sin prøvedagbok ;)

Da klistrer jeg inn min ukesoppsummering her også :)

Jeg har veiedag på tirsdager, så egentlig burde kanskje ukene mine gått fra mandag til mandag? :klø:

Får tenke litt på det. I så fall så må jeg jo komme meg på trening i dag også for å nå ukesmålet (squashen var forrige mandag). Og jeg som er så utrolig støl i dag...

:klapper: for alle medlemmer! Ligger litt i det lave poengsjiktet her enda, men jeg tror det er bedre med realistiske mål så får jeg klare mer enn det i gode uker og heller være fornøyd om jeg faktisk klarer 10 poeng i dårlige uker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine trimpoeng uke 37:(utenom gange til og fra skolen)

:trene:

Mandag: 1/2 time gange = 1

Tirsdag: vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag: 0

Torsdag: 0

Fredag: 1 time gange = 2

Lørdag: 1 1/2 gange = 3

Søndag: 0

Totalt: 12

3 mindre enn målet mitt.. .sjenert:

Mål for uke 38: 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i trimklubben, andungen! Samme ukemål som meg ser jeg, det klarer vi! :trene:

Jeg tror det er veldig viktig å komme igang med treninga på mandager, da er man liksom igang med det samme og mentalt innstilt på en aktiv uke. En daff mandag blir ofte en daff uke. Så ikveld blir det den faste runden på treningssenteret :)

Jeg trener med pulsklokke forresten, den summerer opp ukas innsats natt til mandag. Sist uke forbrente jeg 3267 kcal tilsammen fordelt på drøye 11 timer trening.

Hei Ilja!

Veldig enig i at mandagen er en viktig dag treningsmessig. Godt å sparke uka skikkelig igang. I dag er formen heller laber da, men kom meg avsted på senteret. Måtte kaste inn håndkleet etter en drøy halvtime, men tok med meg 2 trimpoeng på veien. Bedre enn ingenting!

Pulsklokke her også, en Polar F11. Utrolig genialt, definitivt fjorårets beste investering treningsmessig! Sist uke forbrente jeg 6394 kcal fordelt på fem treningsøkter på totalt ca 6 timer. En fordel skal man ha som overvektig... Man forbrenner endel kcal ved fysisk aktivitet! Dessuten trener jeg stort sett med ganske høy intensitet (mellom ca 70-95% av makspuls), og det tar vel et kcal-jafs det også.

Planer om spinning i morra, og sannsynligvis onsdag også. Torsdag skal jeg ut og reise litt med jobb, så da blir det flytur i stedet for trening. Men men... Kommer alltids flere muligheter :) Og helga er jo full av treningsmuligheter!

Moro med en slik motivasjons- og inspirasjonstråd!

Keep up the good work! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat tilbake fra en god times trening.. var ikke så fornøyd med roinga i dag... var under 5 minutter, men ikke bra nok..

Kondis/styrke: 1 time

Ro konkis mot mannen: 4.37 på 1000 meter.

4 poeng so far..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette faktisk roing ut på vannet, eller slik romaskin? Vi har en sånn, eller pappa da, men jeg veit ikke hvordan den skal brukes.. Er det kondis eller styrke i romaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at vi har blitt så mange medlemmer!! Hurra for det, det blir jo kjempegøy å følge hverandre og motivere hverandre utover høsten :hoppe:

Da er jeg tilbake fra min økt jeg også, innkasserte 4 poeng. Hadde en skikkelig god treningsdag idag, bena føltes lette og det var skikkelig deilig å ta i! Herlig :tommel:

Det blir en tur på trening imorgen også, men på onsdag blir det treningsfri, da skal Ilja være kulturell og gå i teateret :arwen:

andungen: Vi har akkurat samme type pulsklokke! Er det ikke gøy å bli møtt med en pokal mandags morgen? :nigo:

Ellers: godt jobbet idag, jenter!! *klapp på skuldra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg akkurat tilbake fra 1,5 time squash! Veldig fornøyd med at jeg kom meg avgårde selv om jeg er superstiv etter styrketrening i går.

Siden jeg har veiedag tirsdager så satser jeg på mandag-mandag uker.

Så rapporten blir for denne uka at jeg klarte 11 poeng (mål 10). Veldig fornøyd med deg :) Og sammen med sukkerstopp håper jeg det viser igjen på vekta også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Mitt mål er 4 poeng :) Jeg tror jeg må starte så smått jeg assa....

Satser på 1 poeng på jobben i morgen, 2 poeng kl 18 med en ny treningsvenn, og 1 poeng en annen dag denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...