Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
Den 25. januar 2016 at 23.55, NasseNøff skrev:

Småspioner :fnise:
Hadde denne på VHS en gang i tiden. Fant den på netflix så nå sitter jeg å ser den. Får se om jeg orker å se 2 og 3 også. 

Barndomsminner :hjerte: Jeg anbefaler 4eren med, så den for noen uker siden. Artig film :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine sist sette:

Tomorrowland (2015). 3/6.

Bølgen (2015). 4/6.

A Time to Kill (1996). 5/6.

Anonymkode: 6ad9c...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bridge of Spies" gratis på Danskebåten. En film jeg hadde tenkt å vente til den gikk på tv for å se, men absolutt verdt å se, selv i et litt bråkete auditorium med unger som løp inn og ut og mobiler som ble slått av og på. For en film som var satt i en konflikttid var den ganske spennende og jeg humret med meg selv noen ganger. Enig med Arktis: Tom Hanks leverer alltid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.1.2016 at 13.49, Mann 42 skrev:

The Revenant, og jeg anbefaler den på det sterkeste. Utrolig bra.

Enig! var helt fantastisk

Anonymkode: e34cd...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Bond, Spectre.

Daniel Craig er fortsatt den bondeste James Bond noen sinne, etter min mening. Synd at han sier at han ønsker å komme seg ut av den rollen. Jeg får mareritt om at en eller annen tøyse-Bond overtar.

Jeg liker den litt mer realistiske tilnærmingen. Moore-eraen druknet nærmest i tekniske duppeditter og doodads. Det var ofte morsomt å se akkurat der og da, men det går hardt ut over kredibiliteten til filmen som sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher (2004)

Ganske teit, men mer underholdende enn jeg hadde ventet med tanke på mottakelsen den i sin tid fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forvarsel/Premonition. 
Anbefaler denne filmen, men vær obs på at den er litt trist. Går på TV2 Livsstil i kveld og er på Netflix.

Endret av Frk.Show
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grease Live. Herlig versjon der alt skjer i øyeblikket (så litt regn måtte de regne med...) og den mannlige hovedrolleinnehaveren (Aaron Tveit) har norske aner. Artig å høre amerikanere si navnet hans. Har hørt det flere ganger på Afterbuzz for Graceland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SardintrollReturns skrev:

Go'gutane, amerikansk slyngel-drama frå 1990. Goodfellas, altså. :P

Nesten synd man ikke oversetter sånn lenger. Aliens burde helt klart hett Framandkarar på norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...