Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

Voksent...

Anonymkode: a1424...8df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Voksent...

Anonymkode: a1424...8df

Ja mye mere voksent enn det mange av dere damer skriver. Burde skjemme dere som tar parti med en person dere ikke kjenner og ikke vet noen verdens ting om hva han føler..

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke ikke like spennende når man passerer 30 nei for menn. Da må det være "jakt" i bildet og man må helst være forelsket. Å pule damme dama år etter år gir ikke mannen noe. Man er kåt, men bare ikke på partneren på samme måte som da man var yngre. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Jada, jeg har lest at en del skriver det, og for noen menn er det sikkert slik også, men det finnes faktisk menn som faktisk er mye kåt, også på sin partner over mange år. 

Dersom det var slik du sier generelt, så skulle ikke menn ha behov for, eller få noe ut av, å runke heller. For da er det ingen der, og man må ta fantasien til hjelp. Det kan man også gjøre med en partner over tid. Lukke øynene og fantasere om hva man vil. Det er helt ok, selv kvinner gjør det. 

Det er klart det er mer spennende med en ny partner! For oss kvinner også! Men skyld nå for pokker ikke lav sexlyst på at det ikke er en ny kvinne! Nivå for sexlysten er naturlig høyere for alle i starten av et forhold, og så lander den etterhvert på normalen for den personen etter en stund. For noen er det fremdeles å ha lyst hver dag, og for andre holder det med et par ganger i året. Og alt mellom. 

Vi kvinner forholder oss til dette, og innrømmer at vi har behov for så mye eller så lite sex, SELV OM også vi er som kaniner i begynnelsen av et forhold. Menn derimot sier at de ER slik de er i begynnelsen av et forhold, og at manglende lyst senere må skyldes noe annet. 

Det er vås! Det er hvilket nivå av lyst man har litt ute i et forhold som er nomalnivået for behovet man har. Og dette er svært individuelt. Også for menn, om de er aldri så yre i starten av et forhold. Det er tilnærmet alle! Kvinner som menn! 

Det er også helt ok! Men feil å "reklamere" for at man er kåt hele tiden, når det kun gjelder i starten! 

Noen menn er det faktisk, og de er det over år, med samme partner. Resten... villedende markedsføring og dårlig selvinnsikt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

Så hvis DU blir lei av dama, ikke sier noe men slutter ha sex med henne, er irritert på henne og går og venter på at hun skal slå opp så du slipper å ta ansvar, så er det fortsatt dama si skyld? Da er du veldig flink til å sette deg i offerpososjon, grattis! 👏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

I dette forholdet er det ikke dama sin skyld at mannen jokker utenfor og blir sint og kaller henne vid og sårer henne. I denne saken forholder jeg meg til det TS skriver. Ikke hva som er generelt. Hvorfor må du bli generell i en tråd som har med et spesifikt forhold å gjøre? 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

Du er en feiging. Du får klare å gjøre det slutt selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I dette forholdet er det ikke dama sin skyld at mannen jokker utenfor og blir sint og kaller henne vid og sårer henne. I denne saken forholder jeg meg til det TS skriver. Ikke hva som er generelt. Hvorfor må du bli generell i en tråd som har med et spesifikt forhold å gjøre? 

Anonymkode: 6708b...711

Enhver idiot forstår at det må ligge mye frustrasjon bak den kommentaren hans. Alvorlig talt. 

Anonymkode: b3b54...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Har aldri vært borte i noe sånt før. Jeg synes mannen din er en dust! Har tar ikke hensyn til dine følelser. Jeg hadde faktisk ikke klart å vært sammen med noen uten å ha sex. Behovet for nærhet er viktig i et parforhold. Jeg hadde tatt en lang prat med ham. Forandrer ikke han seg, så hadde jeg dumpet ham! Jeg ønsker deg lykke til, Ts :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enhver idiot forstår at det må ligge mye frustrasjon bak den kommentaren hans. Alvorlig talt. 

Anonymkode: b3b54...3e0

Og hvorfor er det greit å ta ut frustrasjonen over andre damer i denne tråden som handler om denne dama som har en kjæreste som ikke setter pris på henne. DA får han lage sin egen tråd da... Alvorlig talt. 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Vi har vært sammen i 7 mnd. Når vi datet ga han uttrykk for at han elsket å ha masse sex og skulle "vise" meg så mye nytt. Han er en god del eldre enn meg og har hatt flere sexpartnere, så fikk et inntrykk av at han var godt over gjennomsnittet aktiv.
Helt i starten hadde vi sex kanskje 4 ganger i uken, men etter en mnd. begynte han å avvise meg. 
Føler meg lurt oppi det hele og vurderer sterkt å avslutte forholdet.

Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og forventer at mannen skal gjøre alt. Men hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg avvist og dyttet bort av ham. 

Anonymkode: e67b7...e92

Min erfaring: dei som har behov for å skryte mest, er dei dårligste... 

Anonymkode: 9a497...79e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er det greit å ta ut frustrasjonen over andre damer i denne tråden som handler om denne dama som har en kjæreste som ikke setter pris på henne. DA får han lage sin egen tråd da... Alvorlig talt. 

Anonymkode: 6708b...711

Åja trodde vi snakket om ts og typen. Min kommentar gjaldt det paret og det mener jeg fortsatt. Ikke greit å kjefte, men ts må innse at hun må ha lagt opp til det.

Anonymkode: b3b54...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jada, jeg har lest at en del skriver det, og for noen menn er det sikkert slik også, men det finnes faktisk menn som faktisk er mye kåt, også på sin partner over mange år. 

Dersom det var slik du sier generelt, så skulle ikke menn ha behov for, eller få noe ut av, å runke heller. For da er det ingen der, og man må ta fantasien til hjelp. Det kan man også gjøre med en partner over tid. Lukke øynene og fantasere om hva man vil. Det er helt ok, selv kvinner gjør det. 

Det er klart det er mer spennende med en ny partner! For oss kvinner også! Men skyld nå for pokker ikke lav sexlyst på at det ikke er en ny kvinne! Nivå for sexlysten er naturlig høyere for alle i starten av et forhold, og så lander den etterhvert på normalen for den personen etter en stund. For noen er det fremdeles å ha lyst hver dag, og for andre holder det med et par ganger i året. Og alt mellom. 

Vi kvinner forholder oss til dette, og innrømmer at vi har behov for så mye eller så lite sex, SELV OM også vi er som kaniner i begynnelsen av et forhold. Menn derimot sier at de ER slik de er i begynnelsen av et forhold, og at manglende lyst senere må skyldes noe annet. 

Det er vås! Det er hvilket nivå av lyst man har litt ute i et forhold som er nomalnivået for behovet man har. Og dette er svært individuelt. Også for menn, om de er aldri så yre i starten av et forhold. Det er tilnærmet alle! Kvinner som menn! 

Det er også helt ok! Men feil å "reklamere" for at man er kåt hele tiden, når det kun gjelder i starten! 

Noen menn er det faktisk, og de er det over år, med samme partner. Resten... villedende markedsføring og dårlig selvinnsikt! 

De fleste menn runker som en gud selv om de ikke har sex med dama. Lysten bare forsvinner og spenningen. Man forbinder sexen med alt av andre problemer i forholdet og klarer ikke å skru på bryteren for å skal tilfredsstille dama, når det er mye deiligere å fantasere å runke selv. Man må nesten bare innse at menn fungerer best når de får jakte og kvinnen best når det er følelser i bildet. Vi er vilt forskjellig skrudd sammen. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja trodde vi snakket om ts og typen. Min kommentar gjaldt det paret og det mener jeg fortsatt. Ikke greit å kjefte, men ts må innse at hun må ha lagt opp til det.

Anonymkode: b3b54...3e0

At TS har lagt opp til å bli jokka på låret og ligge utilfredsstilt tilbake mens typen syns det var deilig sex så da fikk hun være fornøyd fram til neste måned når de skulle ha sin månedlige? 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja trodde vi snakket om ts og typen. Min kommentar gjaldt det paret og det mener jeg fortsatt. Ikke greit å kjefte, men ts må innse at hun må ha lagt opp til det.

Anonymkode: b3b54...3e0

Hun må ikke innse det, nei. Du gjør jo det samme som du anklager andre personer her inne for, tar parti med en du ikke kjenner. Du legger alt ansvar på ts i stedet. Uansett hva som ligger bak så sier man ikke slike ting til partneren sin. Hvis man ønsker forståelse så lar man være å være så ufyselig som det typen til ts tydeligvis er.

Anonymkode: 2d7e9...432

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn runker som en gud selv om de ikke har sex med dama. Lysten bare forsvinner og spenningen. Man forbinder sexen med alt av andre problemer i forholdet og klarer ikke å skru på bryteren for å skal tilfredsstille dama, når det er mye deiligere å fantasere å runke selv. Man må nesten bare innse at menn fungerer best når de får jakte og kvinnen best når det er følelser i bildet. Vi er vilt forskjellig skrudd sammen. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Du får klare å snakke for deg selv og ikke for majoriteten av menn.

Anonymkode: 2d7e9...432

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Lava Anne skrev:

Du er en feiging. Du får klare å gjøre det slutt selv.

Min erfafring er at damer takler det svært dårlig å bli dumpet så mye lettere sånn. Så slipper jeg noen sure miner om det også. Jenter blir så lett krenka så syns det er en mye bedre måte å gjøre det på.

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfafring er at damer takler det svært dårlig å bli dumpet så mye lettere sånn. Så slipper jeg noen sure miner om det også. Jenter blir så lett krenka så syns det er en mye bedre måte å gjøre det på.

Anonymkode: 7824f...c7f

Få takler godt å bli dumpa. Det er bare sånn det er, realiteter alle må gjennom. Men du må gjerne unnskylde din feighet med at du er god, hvis den illusjonen funker for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får klare å snakke for deg selv og ikke for majoriteten av menn.

Anonymkode: 2d7e9...432

Alle menn jeg kjenner er sånn, selv om det finnes noen utskudd som er skrudd annerledes sammen.

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun må ikke innse det, nei. Du gjør jo det samme som du anklager andre personer her inne for, tar parti med en du ikke kjenner. Du legger alt ansvar på ts i stedet. Uansett hva som ligger bak så sier man ikke slike ting til partneren sin. Hvis man ønsker forståelse så lar man være å være så ufyselig som det typen til ts tydeligvis er.

Anonymkode: 2d7e9...432

Kan ikke huske å ha anklaget noen for noe..det jeg sier er at denne kommentaren ikke kan ha kommet ut av det blå.

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At TS har lagt opp til å bli jokka på låret og ligge utilfredsstilt tilbake mens typen syns det var deilig sex så da fikk hun være fornøyd fram til neste måned når de skulle ha sin månedlige? 

Anonymkode: 6708b...711

Tror du tenker litt for enkelt.

Anonymkode: b3b54...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...