Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her

Jeg er 23 og han 33. 

Han har ikke så veldig liten penis. Ganske normal i størrelsen. 
Når jeg ser tilbake på det nå så virker det som at han gjorde det kun for å såre meg.
Som en annen nevner over her så var det utrolig nedverdigende. Jeg har grått mye pga. dette her. Og ikke ser det ut til at han har forståelse for at jeg reagerer på det heller. 

En gang nevnte han også at for at vi skal ha mer sex, så må jeg trene mer. Jeg er helt normalvektig og trener 2-3 ganger i uken. Mye mer enn ham. Så kjærlighet har nok gjort meg blind her. 

Virker som han lar problemene sine gå ut over meg :(

Anonymkode: e67b7...e92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Vi har vært sammen i 7 mnd. Når vi datet ga han uttrykk for at han elsket å ha masse sex og skulle "vise" meg så mye nytt. Han er en god del eldre enn meg og har hatt flere sexpartnere, så fikk et inntrykk av at han var godt over gjennomsnittet aktiv.
Helt i starten hadde vi sex kanskje 4 ganger i uken, men etter en mnd. begynte han å avvise meg. 
Føler meg lurt oppi det hele og vurderer sterkt å avslutte forholdet.

Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og forventer at mannen skal gjøre alt. Men hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg avvist og dyttet bort av ham. 

Anonymkode: e67b7...e92

Ikke for å være stygg, men dette sier de fleste menn. Jeg tror de er veldig kåte en stund i tenårene/tidlig tyveårene, og så setter liksom det listen for hvordan de tror de er. For alltid. Jeg var sammen med en 12 år eldre mann fra jeg var 22- 27 år, og han hevdet at han var kåt hele tiden. Det merket ikke jeg mye til, for å si det slik. Men i hans hode var han det, for det var sikkert slik han hadde vært. En gang i tiden! Før min tid! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg er 23 og han 33. 

Han har ikke så veldig liten penis. Ganske normal i størrelsen. 
Når jeg ser tilbake på det nå så virker det som at han gjorde det kun for å såre meg.
Som en annen nevner over her så var det utrolig nedverdigende. Jeg har grått mye pga. dette her. Og ikke ser det ut til at han har forståelse for at jeg reagerer på det heller. 

En gang nevnte han også at for at vi skal ha mer sex, så må jeg trene mer. Jeg er helt normalvektig og trener 2-3 ganger i uken. Mye mer enn ham. Så kjærlighet har nok gjort meg blind her. 

Virker som han lar problemene sine gå ut over meg :(

Anonymkode: e67b7...e92

Jeg sier det igjen - vil du ha det sånn?

Han skylder på deg og disser deg og er slem mot deg. Han tror han kan gjøre det fordi han er "erfaren" og du bare er ung? Jeg hadde ikke funnet meg i det der. 

Og du er bare 23. Du har sååååå mange fine år foran deg med masse deilig sex og gode menn osv. Du har hele livet foran deg, kjære ungjente. Vær så snill og vær snill mot deg selv og gå fra han og bli glad igjen. Selv om du har hele livet foran deg så er livet for kort til å henge med en fyr som er usympatisk. 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang nevnte han også at for at vi skal ha mer sex, så må jeg trene mer.

Herregud, det høres jo ut som om han er 17 og ikke 33 !

Anonymkode: 87452...b5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å være kåt og ha lyst på sex....

Man er jo ikke gammel når man er 33. Da jeg var på den alderen var jeg sammen med en som var i midten av 40-årene og han var klar hele tiden. Og jeg mener virkelig HELE tiden. Han ville ha sex hele tiden. 

Han jeg dater nå er også 10 år eldre enn meg, men nå er det jeg som er i midten av 40-årene. Og mannen kommer gjerne flere ganger hver gang og i hvert fall et par ganger i uka. Noen ganger møtes vi hver dag og har sex flere ganger om dagen flere dager etter hverandre. 

Så det har ikke noe med alder å gjøre. Det har med personen å gjøre. 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hadde jeg sagt noe slikt til henne så hadde jeg ikje klart å se henne i øynene etterpå. Nesten så han ber om å få foten. Jeg har noen ord som beskriver han slik jeg er vil men tviler på at det er lov her inne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det virkelig an å ikke vite om man er inni dama eller ikke?

Anonymkode: c2f33...f99

Nei noen damer er videre og blir veldig våte. Da kjenner man ikke noe. 

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du ? Bare stikk og han behandler deg som drit. Hadde ikke orket det der. Du sier det selv at han gjør deg psykisk dårlig og han duger ikke til det som er det mest naturlige i oss engang. Den dagen du finner en som er riktig for deg så vil du føle deg verdsatt osv... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det igjen - vil du ha det sånn?

Han skylder på deg og disser deg og er slem mot deg. Han tror han kan gjøre det fordi han er "erfaren" og du bare er ung? Jeg hadde ikke funnet meg i det der. 

Og du er bare 23. Du har sååååå mange fine år foran deg med masse deilig sex og gode menn osv. Du har hele livet foran deg, kjære ungjente. Vær så snill og vær snill mot deg selv og gå fra han og bli glad igjen. Selv om du har hele livet foran deg så er livet for kort til å henge med en fyr som er usympatisk. 

Anonymkode: 6708b...711

Gresset blir sjeldnere grønnere på den andre siden. Alt et flott og fint den første tiden, men så ramler alt som et korthus. Man går over til å være glad i en person, og da er ikke kriblingen og spenningen der lengre. Et langvarig forhold er mere som en bestevenn. Skal man ha spenning og lidenskapelig sex er et lang forhold døden. Det er sannheten.

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei noen damer er videre og blir veldig våte. Da kjenner man ikke noe. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Blir man ikke våt, siden dama er våt? -_- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gresset blir sjeldnere grønnere på den andre siden. Alt et flott og fint den første tiden, men så ramler alt som et korthus. Man går over til å være glad i en person, og da er ikke kriblingen og spenningen der lengre. Et langvarig forhold er mere som en bestevenn. Skal man ha spenning og lidenskapelig sex er et lang forhold døden. Det er sannheten.

Anonymkode: 7824f...c7f

Det er kanskje din sannhet, men etter 7 år i samme forhold, er det ikke min sannhet :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min kjæreste hadde han fått kose seg med frk. høyre som nysingel :tekola:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gresset blir sjeldnere grønnere på den andre siden. Alt et flott og fint den første tiden, men så ramler alt som et korthus. Man går over til å være glad i en person, og da er ikke kriblingen og spenningen der lengre. Et langvarig forhold er mere som en bestevenn. Skal man ha spenning og lidenskapelig sex er et lang forhold døden. Det er sannheten.

Anonymkode: 7824f...c7f

Kanskje din erfaring men ikke min. Det er fullt mulig å ha et godt sexliv og respektere hverandre i langvarige forhold!

Ts du fortjener noe mye bedre!

Anonymkode: 1a362...516

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Trolltunge skrev:

Ikke for å være stygg, men dette sier de fleste menn. Jeg tror de er veldig kåte en stund i tenårene/tidlig tyveårene, og så setter liksom det listen for hvordan de tror de er. For alltid. Jeg var sammen med en 12 år eldre mann fra jeg var 22- 27 år, og han hevdet at han var kåt hele tiden. Det merket ikke jeg mye til, for å si det slik. Men i hans hode var han det, for det var sikkert slik han hadde vært. En gang i tiden! Før min tid! 

Sex er ikke ikke like spennende når man passerer 30 nei for menn. Da må det være "jakt" i bildet og man må helst være forelsket. Å pule damme dama år etter år gir ikke mannen noe. Man er kåt, men bare ikke på partneren på samme måte som da man var yngre. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg synes det høres ut som han har skrytt på seg litt for mye i starten om hvor viril han er, og nå prøver han å dytte det over på deg, at det er din feil, når det er handling som gjelder i stedet for snakk.

Dette tror jeg ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Det har kun med hans sexlyst generelt å gjøre. Det er forventet at menn skal ha lyst 24/7, så det kan være vanskelig å være mann og ikke ha det - og særlig hvis han har skrytt på seg både det ene og det andre i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg synes det høres ut som han har skrytt på seg litt for mye i starten om hvor viril han er, og nå prøver han å dytte det over på deg, at det er din feil, når det er handling som gjelder i stedet for snakk.

Dette tror jeg ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Det har kun med hans sexlyst generelt å gjøre. Det er forventet at menn skal ha lyst 24/7, så det kan være vanskelig å være mann og ikke ha det - og særlig hvis han har skrytt på seg både det ene og det andre i starten.

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere kvinner er heldige, dere kan trene opp musa deres så den blir trangere. Vi menn kan ikke trene opp pikken vår til å bli lenger.

Anonymkode: 43446...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner er heldige, dere kan trene opp musa deres så den blir trangere. Vi menn kan ikke trene opp pikken vår til å bli lenger.

Anonymkode: 43446...b41

Er bare tull det der. Kan trene opp pc muskelen, men på de fleste vil de kun hjelpe mot inkotinens osv. Er ikke sånn at musa blir stram av å ta 3×10 hver dag.

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som tar livet av all romantikk som å høre på mas eller å grue sag til pliktsex. Kommentaren hans var unødvendig, men du har bedt om det siden du maser så vanvittig. Finn ut av hva det egentlige problemet er..

 

Stakkars mann.

Anonymkode: b3b54...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som tar livet av all romantikk som å høre på mas eller å grue sag til pliktsex. Kommentaren hans var unødvendig, men du har bedt om det siden du maser så vanvittig. Finn ut av hva det egentlige problemet er..

 

Stakkars mann.

Anonymkode: b3b54...3e0

Som tar så livet av*

Anonymkode: b3b54...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...