Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, SlemUlv skrev:

Done: Det er individuelt. Kvinner kan ha høyere sexlyst en menn. 

Ja de KAN ha høyere sexlyst enn menn. Men da er det ofte fordi mannen har unormalt lav libido eller lite testosteron. Finnes menn som avviker fra normalen, men de er ikke flertallet. En sunn seksuell mann oanerer minst en gang om dagen. Hvis ikke jeg får minst en utløsning på en dag får jeg uro i hele kroppen og klarer ikke å fungere normalt.

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de KAN ha høyere sexlyst enn menn. Men da er det ofte fordi mannen har unormalt lav libido eller lite testosteron. Finnes menn som avviker fra normalen, men de er ikke flertallet. En sunn seksuell mann oanerer minst en gang om dagen. Hvis ikke jeg får minst en utløsning på en dag får jeg uro i hele kroppen og klarer ikke å fungere normalt.

Anonymkode: 7824f...c7f

Man ble anbefalt å spørre en sexolog, jeg gjorde det.. Det var svaret jeg fikk. 
Bare fordi DITT sexliv er sånn, trenger ikke det å bety at alle andre menn i verden er lik :) Individer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SlemUlv skrev:

Man ble anbefalt å spørre en sexolog, jeg gjorde det.. Det var svaret jeg fikk. 
Bare fordi DITT sexliv er sånn, trenger ikke det å bety at alle andre menn i verden er lik :) Individer. 

Særlig at du har spurt en sexolog:fnise: 

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Hadde det slik med min eks ( var riktig nok sammen i 10 år) men han var akkurat sånn du beskriver .... 

 

jeg vil tro at han har mistet følelser for deg og kanskje ikke syntes du er attraktiv i hans øyne mer.

min eks syntes heller søstra mi var mer tiltrekkende og surret med henne bak min rygg og ble kjærester ...

det er sårende når den man elsker behandler en sånn... 

men er nok som jeg sier , at han har mistet følelser for deg 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig at du har spurt en sexolog:fnise: 

Anonymkode: 7824f...c7f

Jupp, hun bor i etasjen under :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Jupp, hun bor i etasjen under :) 

Gratulerer med å ha trukket et vinnerlodd:fnise: I min by når jeg søkte på sexolog kom det opp færre enn jeg kan telle med to hender. Ikke akkurat det vanligste yrket i verden.😜

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg er 23 og han 33. 

Han har ikke så veldig liten penis. Ganske normal i størrelsen. 
Når jeg ser tilbake på det nå så virker det som at han gjorde det kun for å såre meg.
Som en annen nevner over her så var det utrolig nedverdigende. Jeg har grått mye pga. dette her. Og ikke ser det ut til at han har forståelse for at jeg reagerer på det heller. 

En gang nevnte han også at for at vi skal ha mer sex, så må jeg trene mer. Jeg er helt normalvektig og trener 2-3 ganger i uken. Mye mer enn ham. Så kjærlighet har nok gjort meg blind her. 

Virker som han lar problemene sine gå ut over meg :(

Anonymkode: e67b7...e92

Du fortjener så mye bedre!

Han knekker deg gradvis. Han elsker deg ikke; folk behandler ikke folk de elsker slik!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er en sodd.

Det er dog en ting alle jenter burde gjøre: Knipeøvelser. Dette uavhengig alder og situasjon, da det gir deg bedre kontroll over muskulaturen, bedre blodtilførsel og dermed mer nytelse.

(Og ja, jeg har en meget veltrent PC-muskel som også påvirker mitt sexliv på en positiv måte. Alle menn burde også trene PC-muskelen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Svartfugl skrev:

Så da bør han få latterliggjøre henne litt underveis? Koselig. :)

Så dumme og enveiskjørte svar som dette gjør at jeg skammer meg over å være kvinne. Det er faktisk ikke bare vi som betyr noe her i verden...

Anonymkode: b3b54...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dumme og enveiskjørte svar som dette gjør at jeg skammer meg over å være kvinne. Det er faktisk ikke bare vi som betyr noe her i verden...

Anonymkode: b3b54...3e0

Hæ? Hvordan fikk du ut av innlegget at "det er bare vi som betyr noe i verden". Synes synd på deg om du skammer deg over å være kvinne fordi du ikke er enig med alle damer på internett. Det finnes mange damer som jeg ikke liker, eller som jeg ikke er enig i, men det får meg ikke til å utforme latterlige og dramatiske utsagn som "du får meg til å skamme meg over å være kvinne". Når ts forteller om en mann som latterliggjør henne og er slem mot henne, synes jeg ikke det er ok, nei. Hvis det får deg til å skamme deg, får det meg til å være stolt. :) Du kan godt greie ut om hva som var dumt med svaret, forresten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 15.19, Lava Anne skrev:

Jeg sier som det kg ladies: Dump ham. For en lort. Og han behandler deg drit.

Hadde det vært en dame som sa han hadde for liten tiss ville du aldri sagt det...

Anonymkode: 537d0...8a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært en dame som sa han hadde for liten tiss ville du aldri sagt det...

Anonymkode: 537d0...8a6

Hvordan vet du det egentlig, og hvorfor er det relevant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Svartfugl skrev:

Hvordan vet du det egentlig, og hvorfor er det relevant? 

Bare å se rundt om på kg..

Anonymkode: 537d0...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare å se rundt om på kg..

Anonymkode: 537d0...8a6

Ved å se rundt seg på kg kan jeg altså lese tankene og følelsene til den enkeltbrukeren du siterte her? Slående argument, må jeg si. Men det er imponerende om det stemmer, da har du jo oppdaget noe utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Svartfugl skrev:

Ved å se rundt seg på kg kan jeg altså lese tankene og følelsene til den enkeltbrukeren du siterte her? Slående argument, må jeg si. Men det er imponerende om det stemmer, da har du jo oppdaget noe utrolig!

Alle som har vært på kg en stund vet korsan det er. 

Anonymkode: 537d0...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har vært på kg en stund vet korsan det er. 

Anonymkode: 537d0...8a6

Kan du ikke heller svare på spørsmålet mitt framfor å gjenta deg selv på en uinteressant måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Svartfugl skrev:

Kan du ikke heller svare på spørsmålet mitt framfor å gjenta deg selv på en uinteressant måte. 

Svarte deg. 

Anonymkode: 537d0...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært en dame som sa han hadde for liten tiss ville du aldri sagt det...

Anonymkode: 537d0...8a6

Å hold kjeft med dine projeksjoner. Jeg behandler kvinner og menn nesten helt likt, så jo, det hadde jeg gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lava Anne skrev:

Å hold kjeft med dine projeksjoner. Jeg behandler kvinner og menn nesten helt likt, så jo, det hadde jeg gjort.

Ikke flertallet av damene på kg. Viser gjerne til tråder 

Anonymkode: 537d0...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke tror dette er alt livet har å by på ts. Denne typen din høres skikkelig kiip ut. Dårlig i senga og legger skylda på deg. Du er 23 og har masse bra sex i vente men ikke med ham.  

Anonymkode: e6b91...440

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...