Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle menn jeg kjenner er sånn, selv om det finnes noen utskudd som er skrudd annerledes sammen.

Anonymkode: 7824f...c7f

Ingen menn jeg kjenner er sånn. Godt du henger med dine like, da vet jeg hvem jeg ikke skal knulle.

Anonymkode: 2d7e9...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lava Anne skrev:

Få takler godt å bli dumpa. Det er bare sånn det er, realiteter alle må gjennom. Men du må gjerne unnskylde din feighet med at du er god, hvis den illusjonen funker for deg.

Kall det hva du vil, men orker ikke mere drama. Er over henne lenge før hun skjønner at hun selv må gå videre. Når en mann er kald og begynner å irritere seg over alt du sier så er han lei deg. Hva er galt med å skåne en person egentlig som ikke tåler sannheten?

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen menn jeg kjenner er sånn. Godt du henger med dine like, da vet jeg hvem jeg ikke skal knulle.

Anonymkode: 2d7e9...432

Hvordan vet du det? Du kjenner verken meg eller noen av vennene mine btw.:fnise:

Anonymkode: 7824f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kall det hva du vil, men orker ikke mere drama. Er over henne lenge før hun skjønner at hun selv må gå videre. Når en mann er kald og begynner å irritere seg over alt du sier så er han lei deg. Hva er galt med å skåne en person egentlig som ikke tåler sannheten?

Anonymkode: 7824f...c7f

Du skåner ingen. Du forlenger smerten. Hun kunne ha sluppet unna deg tidligere hvis du gjorde det slutt da du var lei. Du forlenger også ditt eget drama, for forholdet ditt varer lenger enn det hadde trengt. Og du nedvurderer andre mennesker, når det gjelder hva de tåler og ikke.

Endret av Lava Anne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn runker som en gud selv om de ikke har sex med dama. Lysten bare forsvinner og spenningen. Man forbinder sexen med alt av andre problemer i forholdet og klarer ikke å skru på bryteren for å skal tilfredsstille dama, når det er mye deiligere å fantasere å runke selv. Man må nesten bare innse at menn fungerer best når de får jakte og kvinnen best når det er følelser i bildet. Vi er vilt forskjellig skrudd sammen. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Nå vet jeg lite om guder faktisk runker, og om hvor ofte de gjør det, men å si at man runker som en gud sier jo litt om det oppskrytte selvbildet menn ofte har i forhold til sin seksualitet, som mange menn tror er sterkere enn kvinners. Men det er helt individuelt! Mange kvinner har langt større lyst enn mange menn! Uansett om de er single og på jakt, eller om de er i forhold. 

Det du beskriver gjelder begge kjønn forøvrig. Jeg har oftest like stor lyst i perioder vi har problemer, men kan da foretrekke å fikse det selv. Det er vanskelig også for kvinner å "skru på bryteren" for å tilfredsstille partner når partner er en drittsekk. Enten går vi i dvale da (om problemene tar for mye kapasitet), eller vi fikser det selv.  

Kjønnene ikke så forferdelig forskjellig skrudd sammen, hvor mye enn noen menn hevder det for å styrke sitt eget selvbilde. Mennesker derimot er SVÆRT forskjellig skrudd sammen, og noen har svært høyt behov, andre svært lavt, og alt i midten. Og dette gjelder både kvinner og menn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trolltunge skrev:

Nå vet jeg lite om guder faktisk runker, og om hvor ofte de gjør det, men å si at man runker som en gud sier jo litt om det oppskrytte selvbildet menn ofte har i forhold til sin seksualitet, som mange menn tror er sterkere enn kvinners. Men det er helt individuelt! Mange kvinner har langt større lyst enn mange menn! Uansett om de er single og på jakt, eller om de er i forhold. 

Det du beskriver gjelder begge kjønn forøvrig. Jeg har oftest like stor lyst i perioder vi har problemer, men kan da foretrekke å fikse det selv. Det er vanskelig også for kvinner å "skru på bryteren" for å tilfredsstille partner når partner er en drittsekk. Enten går vi i dvale da (om problemene tar for mye kapasitet), eller vi fikser det selv.  

Kjønnene ikke så forferdelig forskjellig skrudd sammen, hvor mye enn noen menn hevder det for å styrke sitt eget selvbilde. Mennesker derimot er SVÆRT forskjellig skrudd sammen, og noen har svært høyt behov, andre svært lavt, og alt i midten. Og dette gjelder både kvinner og menn. 

Menn er kåtere enn kvinner. Det er bevisst. Vi har noe som heter testosteron som kvinner ikke har. Noen få menn har lavere nivåer av testosteon, ofte pga usunn livsstil og lite mosjon.

Selv om du kan slå på bryteren så slipper du å gjøre jobben. I normal sex gjør mannen 80% av jobben, så hvis man egentlig ikke har lyst på sex, så må mannen ofre mere for å gjøre kvinnen til lags. Har aldri skjønt grunnen med å ha sympatisex med en person heller. 

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kåtere enn kvinner. Det er bevisst. Vi har noe som heter testosteron som kvinner ikke har. Noen få menn har lavere nivåer av testosteon, ofte pga usunn livsstil og lite mosjon.

Selv om du kan slå på bryteren så slipper du å gjøre jobben. I normal sex gjør mannen 80% av jobben, så hvis man egentlig ikke har lyst på sex, så må mannen ofre mere for å gjøre kvinnen til lags. Har aldri skjønt grunnen med å ha sympatisex med en person heller. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Tull. At menn har mer testosteron sier ikke så veldig mye. Kanskje de har litt mer sexlyst enn kvinner i gjennomsnittet, men jeg har like mange mannevenner som jeg har kvinnevenner, og det er like ofte jeg hører kvinner snakke om at de har for lite sex som menn. Man ser det her inne på kg også, mange kvinner som synes de har for lite sex, inkludert TS. Men selvfølgelig, hvis du har det synet du har på ting, er det ikke veldig rart at du skriver de innleggene du skriver. Ifølge deg må jo denne fyren være steinkåt bare fordi han er mann, og det betyr at det er kvinnen det er noe galt med. Det er en konservativ og utdatert holdning. Han får formidle sine problemer og behov i stedet for å være et feigt rasshøl.

Anonymkode: 2d7e9...432

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. At menn har mer testosteron sier ikke så veldig mye. Kanskje de har litt mer sexlyst enn kvinner i gjennomsnittet, men jeg har like mange mannevenner som jeg har kvinnevenner, og det er like ofte jeg hører kvinner snakke om at de har for lite sex som menn. Man ser det her inne på kg også, mange kvinner som synes de har for lite sex, inkludert TS. Men selvfølgelig, hvis du har det synet du har på ting, er det ikke veldig rart at du skriver de innleggene du skriver. Ifølge deg må jo denne fyren være steinkåt bare fordi han er mann, og det betyr at det er kvinnen det er noe galt med. Det er en konservativ og utdatert holdning. Han får formidle sine problemer og behov i stedet for å være et feigt rasshøl.

Anonymkode: 2d7e9...432

Spør en lege eller sexolog om ikke menn er mere kåte enn kvinner i snitt så får du svaret ditt. Vi er på kg som er kvinnedominert, så vil såklart være flere kvinner som klager over lite sex enn menn. Men jeg kaller en spade for en spade. Hvis en mann ikke vil ha sex med deg, så tenner han ikke på deg lengre. Grunnen til dette kan være mange og sammensatte. Mitt inntrykk fra de mennene jeg har snakket med er at de sier at gnisten har slukket og rutinene og mas dreper all lidenskapen. Damene blir ofte veldig kontrollfriker og da er løpet kjørt. Ut å finne neste "offer" er eneste jeg kan si.

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør en lege eller sexolog om ikke menn er mere kåte enn kvinner i snitt så får du svaret ditt. Vi er på kg som er kvinnedominert, så vil såklart være flere kvinner som klager over lite sex enn menn. Men jeg kaller en spade for en spade. Hvis en mann ikke vil ha sex med deg, så tenner han ikke på deg lengre. Grunnen til dette kan være mange og sammensatte. Mitt inntrykk fra de mennene jeg har snakket med er at de sier at gnisten har slukket og rutinene og mas dreper all lidenskapen. Damene blir ofte veldig kontrollfriker og da er løpet kjørt. Ut å finne neste "offer" er eneste jeg kan si.

Anonymkode: 7824f...c7f

Det er ikke en spade. Du er ikke særlig vitenskapelig av deg. Jeg kjenner til flere menn som mister sexlyst når de er i dårlig humør og slitne. Spør sexologer selv. De snakker ikke like dogmatisk som deg, som tror du har alt på det rene ved å referere i hytt og i pine, i troen på at fagområder du referer til er enig med deg.

Selvfølgelig kan man også slutte å tenne på partner, men du oppgir dette som eneste grunn. Det er ikke noen særlig spade ved dine innlegg, bare trangsynthet.

Anonymkode: 2d7e9...432

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Tror du tenker litt for enkelt.

Anonymkode: b3b54...3e0

Skjønner ikke hva du mener. Hva var litt for enkelt?

Anonymkode: 6708b...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kåtere enn kvinner. Det er bevisst. Vi har noe som heter testosteron som kvinner ikke har. Noen få menn har lavere nivåer av testosteon, ofte pga usunn livsstil og lite mosjon.

Selv om du kan slå på bryteren så slipper du å gjøre jobben. I normal sex gjør mannen 80% av jobben, så hvis man egentlig ikke har lyst på sex, så må mannen ofre mere for å gjøre kvinnen til lags. Har aldri skjønt grunnen med å ha sympatisex med en person heller. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Jeg har aldri sett noen bevis for det, selv om jeg har lest at menn tenker på sex flere ganger dagen enn kvinner. Å tenke på sex er ikke det samme som å være klar for å faktisk ha sex hele tiden. En tanke er kun en tanke, og sier ingenting om faktisk ork. 

Om det kun var testosteron som styrte sexbehov, så skulle ikke vi kvinner hatt noe særlig behov i hele tatt. Det er ikke tilfellet! 

SELV OM menn i snitt er kåtere enn kvinner i snitt, sier heller ikke det noe om individuelle forskjeller. Ikke noe om alder i forhold til kåthet heller. Den stiger gjerne for kvinner fra 20 år og utover, og synker for menn, med variasjon i forhold til hvor man er i livet. (Småbarn kan ta peppen fra en del kvinner noen år. Forelskelse gjør det motsatte.) 

Det finnes ikke noe fasit for alle menn og alle kvinner. For min del hører jeg oftere kvinner som klager på for lite sex enn menn som klager over det. Nå har det naturligvis med at jeg har flere venninner enn jeg har kamerater å gjøre, men samtlige av dem som klager er sammen med menn, og selv har jeg vært i et eneste forhold med en mann som har like stort behov som meg. Alle de andre har kun hatt det i kjeften. Samme sier mine venninner. At menn snakker om hvor kåte de er, men lever ikke opp til det. 

Ikke alle kvinner er passive under sex. Jeg tror mange menn oftere får BJ og massasje enn kvinner. Selve knullingen krever kanskje mer av mannen ja, med mindre kvinnen er på topp. Huff som han må ofre seg! Tenk, han må bevege seg for begges nytelse! 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Jeg har aldri sett noen bevis for det, selv om jeg har lest at menn tenker på sex flere ganger dagen enn kvinner. Å tenke på sex er ikke det samme som å være klar for å faktisk ha sex hele tiden. En tanke er kun en tanke, og sier ingenting om faktisk ork. 

Om det kun var testosteron som styrte sexbehov, så skulle ikke vi kvinner hatt noe særlig behov i hele tatt. Det er ikke tilfellet! 

SELV OM menn i snitt er kåtere enn kvinner i snitt, sier heller ikke det noe om individuelle forskjeller. Ikke noe om alder i forhold til kåthet heller. Den stiger gjerne for kvinner fra 20 år og utover, og synker for menn, med variasjon i forhold til hvor man er i livet. (Småbarn kan ta peppen fra en del kvinner noen år. Forelskelse gjør det motsatte.) 

Det finnes ikke noe fasit for alle menn og alle kvinner. For min del hører jeg oftere kvinner som klager på for lite sex enn menn som klager over det. Nå har det naturligvis med at jeg har flere venninner enn jeg har kamerater å gjøre, men samtlige av dem som klager er sammen med menn, og selv har jeg vært i et eneste forhold med en mann som har like stort behov som meg. Alle de andre har kun hatt det i kjeften. Samme sier mine venninner. At menn snakker om hvor kåte de er, men lever ikke opp til det. 

Ikke alle kvinner er passive under sex. Jeg tror mange menn oftere får BJ og massasje enn kvinner. Selve knullingen krever kanskje mer av mannen ja, med mindre kvinnen er på topp. Huff som han må ofre seg! Tenk, han må bevege seg for begges nytelse! 

 

 

Alle mine kompiser klager over lite sex med partneren sin, så må være noen spesielle veninner du har, hvis ingen av mennene tenner på de lengre. Istedet for å kakkle om dette til deg bør de jo finne ut hvorfor en mann med mye testosteron ikke vil ha sex med de. Hvordan er livsstilen deres?

Anonymkode: 7824f...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle mine kompiser klager over lite sex med partneren sin, så må være noen spesielle veninner du har, hvis ingen av mennene tenner på de lengre. Istedet for å kakkle om dette til deg bør de jo finne ut hvorfor en mann med mye testosteron ikke vil ha sex med de. Hvordan er livsstilen deres?

Anonymkode: 7824f...c7f

Det er flotte damer, alle trener. Mer enn sine menn. Mennene vil ha sex med dem. Det damene klager på er hyppigheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva du mener. Hva var litt for enkelt?

Anonymkode: 6708b...711

Jeg gidder ikke å foklare flere ganger. Det er helt håpløst virker det som. Nå tenker jeg på kg generellt, ikke deg som enkeltperson.

Trekker meg ut av diskusjonen og håper disse to ender forholdet sitt.

Anonymkode: b3b54...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har ALDRI noe med jenta å gjøre.. Er mannen sin skyld uansett. Er alltid to sider av en sak, og jeg ler meg skakk på alle dere som tar hennes historie som å være en fasit.. Typisk kg ånd. Hva med at hun ikke trigger han, ikke er god i senga, han irriterer seg over henne har mistet følelsene for deg. I mine forhold når jeg ikke har hatt lyst på sex med dama, så er det dama som irriterer meg og jeg håper hun kan ta skrittet å gjøre det slutt sånn at jeg slipper det. Jeg blir alltid lei ei dame, bare varierer hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 7824f...c7f

Da slår man opp da vet du. 

Anonymkode: 1a362...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da slår man opp da vet du. 

Anonymkode: 1a362...516

Er ikke sikkert han er komt så langt i prosessen enda. Det er en avgjørelse som modnes over tid.

Anonymkode: b3b54...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ennå ung, du kan finne deg en bedre :)

Anonymkode: 19c0c...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er homofil/bifil men ikke vil såre deg? 

Anonymkode: ee8fe...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør en lege eller sexolog om ikke menn er mere kåte enn kvinner i snitt så får du svaret ditt. 

Anonymkode: 7824f...c7f

Done: Det er individuelt. Kvinner kan ha høyere sexlyst en menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikkert han er komt så langt i prosessen enda. Det er en avgjørelse som modnes over tid.

Anonymkode: b3b54...3e0

Så da bør han få latterliggjøre henne litt underveis? Koselig. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...