Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg sliter med et veldig dårlig sexliv. 

Jeg kan ha sex flere ganger om dagen, men han sier det er greit med 2-3 ganger i uken. 
Men selv om han sier dette, så har vi sex kanskje 2-3 ganger i måneden. Ikke det en gang. 

Jeg prøver å ikke mase så mye om det, men jeg har jo et behov for nærhet. Føler vi kun blir venner når vi knapt har sex. 
Så når jeg har snakket med ham om det så lover han at vi skal ha det til kvelden eller morgenen etter. Men selv om vi planlegger det så skjer det aldri, så jeg sitter igjen skuffet og føler det er en kniv rett i selvtilliten. 

I går skulle vi endelig prøve å ha sex. Da la han seg oppå meg og tørrjukket i ca. ett minutt og så la han seg på siden og stoppet helt. Ikke fikk jeg lov til å ta på kroppen hans heller og fortsette, for nå var han ferdig. 
Han sa at det hele var kjempedeilig og at jeg nå burde være fornøyd, for nå hadde vi endelig hatt deilig sex. 
Jeg fikk helt sjokk for han var ikke en gang inni meg. Han "hadde sex med luft" for å si det sånn. Og han var ikke i nærheten av kroppen min, bortsett fra å ligge oppå meg. 

Jeg sa til ham at det ikke var sex, at han ikke var inni meg og at jeg fikk null nytelse ut av det. Spurte også om han synes det var deilig og om det er sånn jeg føles. Da svarte han: "Åja, jeg trodde jeg var inni deg. Men du er ikke så stram heller akkurat så kan ikke noe for det jeg vel". 

Jeg er i tidlig 20 årene og aldri fått en sånn kommentar før. Faktisk har jeg fått høre før at jeg er veldig stram. Så nå sitter jeg her og føler meg så langt nede på grunn av dette. Vet ikke om han gjorde det kun for å være ekkel mot meg. For vi hadde jo ikke sex. 

Har noen vært borti noe liknende før? Og kan dette kalles sex? 

Anonymkode: e67b7...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere får prøve å snakka om det, må jo ligge noe annet bak. Om han ikke pleier være slem og syns det er ok

Endret av Trikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dere hadde sex. Du kan jo ikke tillate en slik oppførsel med en annen fordi "dette ikke er sex"...

Sex er så mye forskjellig. Det er ikke alltid man skal ha sex med penetrering. Samtidig bør begge være fornøyde i etterkant. Ved slike tilfeller fortsetter jeg selv eller fører hånda hans  der den trengs for at jeg skal også nyte seansen.

Anonymkode: 3a1db...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere er kjærester og har sex bare et par ganger i mnd så virker det som dere har vært sammen en stund? Har det alltid vært sånn?

Og nei, dette er ikke sånn sex skal være mellom to som er glade i hverandre. Han møter ikke deg i dine behov i det hele tatt så det blir veldig ego. Både at han ikke ønsker å ha sex med deg og når det først skjer så gjør han det bare for sin skyld - og tror at du blir tilfredsstilt.

Han ble kanskje flau fordi han ikke hadde vært inni deg og ikke merket det. Og så la han den skyldfølelsen over på deg. Det er ikke ok. 

Hvis dere har det fint sånn ellers så bør dere jo snakke ordentlig sammen om dette. Hvis dette bare er et symptom i forholdet deres og "sykdommen" ligger i bunn så er det kanskje ikke noe tap å gå fra han? 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Han er direkte slem mot deg, synes du skal revurdere hele forholdet utifra det du skriver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som han sliter med noe som ikke har med deg å gjøre, og han oppfører seg i tillegg som en drittsekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det virkelig an å ikke vite om man er inni dama eller ikke?

Anonymkode: c2f33...f99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes på kanten til nedverdigende ut, og utviklingen/språkbruken her tilsier jo at forholdet virkelig ikke er liv laga. Han har jo ingen respekt for deg- men samtidig tolket han nok din kommentar som ment mot hans størrelse også.

Uansett; mulig du bare bør takke pent for deg før dette går enda lengre nedover. 

Anonymkode: ad26b...37b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Unnskyld at jeg ler, men for en "mann" du har funnet deg.

Håper ikke du tror dette er alt livet har å by på. Samtidig undres jeg over myten om at kvinner er så kresne. Mye tyder på det stikk motsatte, damer tar alt med to bein og penis. Eller, det er ikke alltid nødvendig med penis engang virker det som.

Nei, ikke sløs mer av livet ditt. Kast han på hue og ræva ut og velg deg en ordentlig mann.

Anonymkode: cf829...877

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes utrolig merkelig ut. Er nok han som sliter med å komme for raskt og har liten pikk, når han kaller det å ligge oppå deg er sex nok for han og han ikke merker forskjell på luft og fitte. En som prosjiserer sine feil og usikkerheter over på på deg. Dump han og finn deg en med større pikk og bedre sexerfaring :)

Anonymkode: 1a362...516

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf, ikke la ham bruke deg som en dukke han kan gjøre seg ferdig på uten å bry seg om det et godt for deg. Det høres ikke ut som om dere passer sammen seksuelt, og i tillegg virker han sykt ekkel mot deg. Det er overhodet ikke greit å si at du er vid for å såre deg?! Dump ham og finn noen som bryr seg om deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig veldig morsomt at han ikke merker forskjell på å jukke luft og å være inni deg, har han hatt sex før?!😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden dere er kjærester og har sex bare et par ganger i mnd så virker det som dere har vært sammen en stund? Har det alltid vært sånn?

Og nei, dette er ikke sånn sex skal være mellom to som er glade i hverandre. Han møter ikke deg i dine behov i det hele tatt så det blir veldig ego. Både at han ikke ønsker å ha sex med deg og når det først skjer så gjør han det bare for sin skyld - og tror at du blir tilfredsstilt.

Han ble kanskje flau fordi han ikke hadde vært inni deg og ikke merket det. Og så la han den skyldfølelsen over på deg. Det er ikke ok. 

Hvis dere har det fint sånn ellers så bør dere jo snakke ordentlig sammen om dette. Hvis dette bare er et symptom i forholdet deres og "sykdommen" ligger i bunn så er det kanskje ikke noe tap å gå fra han? 

Anonymkode: 6708b...711

TS her

Vi har vært sammen i 7 mnd. Når vi datet ga han uttrykk for at han elsket å ha masse sex og skulle "vise" meg så mye nytt. Han er en god del eldre enn meg og har hatt flere sexpartnere, så fikk et inntrykk av at han var godt over gjennomsnittet aktiv.
Helt i starten hadde vi sex kanskje 4 ganger i uken, men etter en mnd. begynte han å avvise meg. 
Føler meg lurt oppi det hele og vurderer sterkt å avslutte forholdet.

Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og forventer at mannen skal gjøre alt. Men hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg avvist og dyttet bort av ham. 

Anonymkode: e67b7...e92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett utrolig ekkelt gjort av ham! Sikkert en respons på at han føler seg utilstrekkelig i forhold til dine behov, men seriøst, slikt verken gjør eller sier man! Det er som om du skulle slenge dritt om størrelsen hans, og si at det ikke har noe for seg å ha sex, for du kjenner ingenting uansett. 

Jeg hadde nok revurdert hele forholdet, for dette var respektløst! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver at han er en god del eldre enn deg. Har du noe imot å fortelle hvor gamle dere er?

Anonymkode: b6044...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Og du velger fremdeles å omtale denne dritten som «kjæreste»? Synes ikke han fortjener en sånn tittel engang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Vi har vært sammen i 7 mnd. Når vi datet ga han uttrykk for at han elsket å ha masse sex og skulle "vise" meg så mye nytt. Han er en god del eldre enn meg og har hatt flere sexpartnere, så fikk et inntrykk av at han var godt over gjennomsnittet aktiv.
Helt i starten hadde vi sex kanskje 4 ganger i uken, men etter en mnd. begynte han å avvise meg. 
Føler meg lurt oppi det hele og vurderer sterkt å avslutte forholdet.

Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og forventer at mannen skal gjøre alt. Men hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg avvist og dyttet bort av ham. 

Anonymkode: e67b7...e92

7 mnd er litt for kort tid til å si farvel til sexlivet sitt i et forhold? 

Nå vet jeg ikke hvor gammel dere er, men er det verdt det? Å være sammen med en egoist som ikke engang vil ha ordentlig sex med deg? Skal du fortsette å leve med dette?

Da har du blitt avvist i et halvt år. Og når dere først har sex så jukker han "i løse lufta" og mener at det er deilig. Det var kanskje det for han, men han bryr seg jo ikke om deg. 

Du har ansvar for deg selv og må finne ut om du ønsker å ha det sånn. Jeg har tro på at mennesker kan forandre seg dersom de vil, men det virker ikke som denne mannen ser problemet, så det er vel små sjanser for at han kommer til å endre seg. 

 

Anonymkode: 6708b...711

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg lurt oppi det hele og vurderer sterkt å avslutte forholdet.

Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og forventer at mannen skal gjøre alt. Men hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg avvist og dyttet bort av ham.

Kvitt deg med denne barnslige gutten / mannen med en eneste gang. Ut fra hva du skriver, skjer dette kun på hans premisser, og han er ikke interessert i å tilfredsstille deg i det hele tatt. Han skal kun ha og vil ikke gi. Eeventuelt tror han at du elsker måten han gjør det på, og er ikke interessert i å tilpasse seg deg.

Det finnes menn der ute som får seksuell tenning bare av å gi jenta nytelse. Det finnes menn som får tenning av å gi og ikke en gang få tilbake (der og da) også.

Du fortjener en som ønsker å gi deg tilfredsstillelse, og som ikke er opptatt av å bare få.

Anonymkode: 87452...b5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...