Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvor Isabel henter luft til sitt oppblåste ego. Det er helt åpenbart at hun tror hun er for god for ham, mens i virkeligheten er det han som slår henne både når det gjelder utseende, stil, personlighet og modenhet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes heller ikke Geir er drømmemannen. Han er kjekk og virker veldig hyggelig og snill, men han virker også som en veldig opptatt mann. Jobb, mye trening og band, og kanskje mer vi ikke har fått sett. Jeg tror kanskje ikke en som er kjæreste med ham får så mye tid med ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daisy_B skrev:

Jeg forstår ikke hvor Isabel henter luft til sitt oppblåste ego. Det er helt åpenbart at hun tror hun er for god for ham, mens i virkeligheten er det han som slår henne både når det gjelder utseende, stil, personlighet og modenhet. 

Og utdannelse. Litt artig at hun er så opptatt av det materielle og status og så har han bedre utdannelse og kommer dermed sannsynligvis til å tjene mer enn henne også (om han ikke gjør det allerede). 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Omo skrev:

Føler jeg er den eneste som ikke synes Geir er drømmemannen :ler:  Jeg synes han virker kjedelig og litt veik uten særlig sterk personlighet. Alle andre virker som de digger han over alt på jord. Jada, han er snill, men han virker jo dumsnill. Han har en del av de samme faktene som Andre, men er mer moden og litt tryggere på seg selv bare.  Jeg synes de er litt like.

Er til dels enig, men samtidig tror jeg ikke vi har fått se så mye av Geir pga alt som har skjedd med Anna. Vi har bare sett en ekstremt åpen, snill og god Geir. Kvaliteter mange kvinner liker.

Kanskje dumsnill ja. Men jeg tror litt av grunnen til at han er det er fordi han tenker at bak alt dramaet så er Anna en person han har blitt matchet med av "eksperter". Jeg tror han er nysgjerrig og åpen av den grunn, tviler på at han hadde giddi hvis forholdet ikke hadde de rammene. 

Synes ikke han ligner på Andre i personlighet. Han tør å stå mot Anna, står for det han sier, er direkte, er mer reflektert og er ikke selvutslettende i samme grad. Og så snakker han dobbelt så fort, dvs vanlig. 

Endret av Mippi
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Omo skrev:

Føler jeg er den eneste som ikke synes Geir er drømmemannen :ler:  Jeg synes han virker kjedelig og litt veik uten særlig sterk personlighet. Alle andre virker som de digger han over alt på jord. Jada, han er snill, men han virker jo dumsnill. Han har en del av de samme faktene som Andre, men er mer moden og litt tryggere på seg selv bare.  Jeg synes de er litt like.

Tror ikke han er dumsnill, men mer en seriøs kar som tross alt har meldt seg på dette og er fast bestemt på å fullføre så godt det lar seg gjøre. Nettopp grunnet det synes jeg at han er en sterk personlighet og karakter. Det skal godt la seg gjøre å være så stødig og klare å være respektfull og oppfører seg anstendig på tross av alt drittet han får kastet mot seg fra en dame han tydeligvis ikke er så keen på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Arkana skrev:

Jeg synes heller ikke Geir er drømmemannen. Han er kjekk og virker veldig hyggelig og snill, men han virker også som en veldig opptatt mann. Jobb, mye trening og band, og kanskje mer vi ikke har fått sett. Jeg tror kanskje ikke en som er kjæreste med ham får så mye tid med ham.

Tror ikke det er tilfelle hvis det som står i den artikkrlen som ble poster her om dagen stemmer. Der stod den noe som at han var en match for Anna fordi han hadde tid til henne i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Mippi skrev:

Er til dels enig, men samtidig tror jeg ikke vi har fått se så mye av Geir pga alt som har skjedd med Anna. Vi har bare sett en ekstremt åpen, snill og god Geir. Kvaliteter mange kvinner liker.

Kanskje dumsnill ja. Men jeg tror litt av grunnen til at han er det er fordi han tenker at bak alt dramaet så er Anna en person han har blitt matchet med av "eksperter". Jeg tror han er nysgjerrig og åpen av den grunn, tviler på at han hadde giddi hvis forholdet ikke hadde de rammene. 

Synes ikke han ligner på Andre i personlighet. Han tør å stå mot Anna, står for det han sier, er direkte, er mer reflektert og er ikke selvutslettende i samme grad. Og så snakker han dobbelt så fort, dvs vanlig

:fnise::fnise::bolledeig:

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Tror ikke det er tilfelle hvis det som står i den artikkrlen som ble poster her om dagen stemmer. Der stod den noe som at han var en match for Anna fordi han hadde tid til henne i livet sitt.

Det er jo i såfall veldig bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til at Andre er venner med alle de andre deltakerne på FB bortsett fra Isabel. Og det samme med Anna, venner med de andre foruten Geir.

Anonymkode: 6c3b0...fec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkana skrev:

Jeg synes heller ikke Geir er drømmemannen. Han er kjekk og virker veldig hyggelig og snill, men han virker også som en veldig opptatt mann. Jobb, mye trening og band, og kanskje mer vi ikke har fått sett. Jeg tror kanskje ikke en som er kjæreste med ham får så mye tid med ham.

Som singel brukte jeg også en del mer tid på mine egne interesser, enn hva jeg gjør i et forhold. Altså syns jeg ikke det at man er aktiv alene automatisk tilsier at man ikke har tid til et forhold.

Endret av lalaB
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La merke til at Andre er venner med alle de andre deltakerne på FB bortsett fra Isabel. Og det samme med Anna, venner med de andre foruten Geir.

Anonymkode: 6c3b0...fec

Tipper det ikke funket og det er jo veldig forståelig. Håper det var han som gikk fra henne og ikke motsatt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten tenkte jeg at Isabelle hadde hatt "uflaks" ved å få André, da han var klengete, usikker og manglet egne meninger. Jeg så på henne som et litt bedre catch enn André.

Men slik ting har utviklet seg har jeg endret mening. André er altfor bra for Isabelle. 

Anonymkode: 377a9...589

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et lite snutt i reklamen hvor det var en av konene som tok frem noe fra kjøkkenet og sa "denne passer ikke i leiligheten, det går an å ta fram telefonen å ringe" Hva var det hun dro frem egentlig, noen som vet? Ble litt overrasket over reaksjonen på det hun dro opp, er det ikke lov å kjøpe inn ting om man bor sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Pussle skrev:

Så et lite snutt i reklamen hvor det var en av konene som tok frem noe fra kjøkkenet og sa "denne passer ikke i leiligheten, det går an å ta fram telefonen å ringe" Hva var det hun dro frem egentlig, noen som vet? Ble litt overrasket over reaksjonen på det hun dro opp, er det ikke lov å kjøpe inn ting om man bor sammen? 

Tørkepapir. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa vel noe om at mora hennes heller ikke kunne ha torky og at viss faren kjøpte det så kasta mora det? Altså en forbruksvare som tørkepapir forsvinner i løpet av noen dager. Skal ikke henge til pynt akkurat  🙈

Anonymkode: 19ed2...987

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Hvis jeg skulle blitt sammen med en man uten verken bil, lappen eller egen leilighet, da skulle jeg ha vært sykt forelsket! Skjønner godt at Isabell reagerer på det. Men å snakke nedsettende om han til kolleger, det er veldig dårlig gjort!

Hvorfor er ikke dette nevnt til "ekspertene" innledningsvis da? Hvis det var noen av hennes verste dealbreakers, burde hun ha nøye forklart dette til ekspertene i starten av prosessen slik at hun ikke ble matchet med en uten bil, lappen og leilighet. 

Anonymkode: fb70f...726

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke dette nevnt til "ekspertene" innledningsvis da? Hvis det var noen av hennes verste dealbreakers, burde hun ha nøye forklart dette til ekspertene i starten av prosessen slik at hun ikke ble matchet med en uten bil, lappen og leilighet. 

Anonymkode: fb70f...726

Hun har trolig nok ikke vært ærlig med produksjonen eller seg selv på hva som er viktig for henne, kan jeg tenke meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gladjenta93 skrev:

Hun har trolig nok ikke vært ærlig med produksjonen eller seg selv på hva som er viktig for henne, kan jeg tenke meg. 

Ærlighet varer lengst ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dersom Geir er såpass til drømmemann, så er det veldig rart at han fremdeles er singel, for han er jo ganske langt oppi årene? Iallefall med tanke på at han ønsker seg familieliv osv, da burde han kanskje jobbet litt hardere for å få det til litt tidligere. Vi får ikke sett så mye til han heller, siden det meste handler om Anna, så det kan jo være ting som ikke kommer med i filmingen. F.eks at han bruker veldig mye tid på hobbyer osv, og derfor ikke har eller har hatt tid til en kjæreste. Men jeg håper han treffer noen eller allerede har truffet noen andre, for han virker jo som en grei fyr. 

Og Rune og Katarina har hatt sex, det er iallefall det hun sier når hun dekker til kameraet med hånden. Jeg har D-play og har sett siste delen av episoden to ganger, det er ingen tvil om at det er det hun sier. Om det er noen det er en minste sjangs at kommer til å forbli iallefall venner etterpå, så er det de to. Evt kanskje Katarina finner ut at hun savner Rune etter at han flytter ut, og det ender med å bli de to allikevel til slutt. 

Det jeg synes er rart med André er at dersom han har en såpass bra utdanning og jobb, hvor gjør han da av pengene?! For han har vel bodd i kollektiv, det er jo ikke akkurat så dyrt. Han slår meg ikke akkurat som typen som har brukt mye penger på reiser, shopping eller andre ting heller. Kanskje han sløser veldig? Det hadde vært en morsom vri om det viste seg til slutt at han har ganske mye penger stående på en konto eller i aksjer, da hadde han garantert vært bra nok for Isabel allikevel.. :fnise: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...