Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeeeeeeh, Mira Craig er jo bare helt uspiselig..!

Anonymkode: fd203...b88

Enig

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt sansen for Mira, og hvertfall ikke nå! Makan til egoistisk dame, hvorfor er hun den eneste som ikke vil høre? Hun er ikke en deltaker, hun burde gjøre alt for å få lov til å bli. Forstår ikke hvorfor hun ville være med på Farmen?

Anonymkode: c8591...4b1

Hun har visst jobbet med en ny EP eller noe, hørte en ny låt, skikkelig møkk, men hun håpet vel på noen nye fans eller noe....
Jeg syns Erlend Elias taklet hun bra, og at hun var en sippete trassunge. Tror alle hadde fått spysmak i munnen om de faktisk hadde den samtalen med Mira selv som Erlend hadde når hun klikka etter husbygginga der. Ekstremt barnslig!
Merkelig at hun som var storbonde forrige uke mente at Erlend var dramaqueen her, hun visste jo ikke engang hvor dramabitch Mira hadde vært i den samtalen. Hadde det vært meg hadde jeg slitt med å holde meg fysisk i vater. Sånne damer får jeg lyst til å fly på rett og slett og sette skikkelig på plass!

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mira fikk ikke vist seg nok fram. 

Anonymkode: 3d253...19a

Hun viste seg altfor mye fram! Blir for dumt å kreve så mye plass og være så uhøflig allerede første dagen, for så å stå å synge for kuene mens hun prøver å fanse som en sexy magedanser på dag 2, og ikke respektere storbonden på dag 3 å stå der som en trassunge å rope "greit, dere vil bare ha meg ut buhu, jeg skal være slaven deres jeg fy søren furte furte!"

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Mira som stagedivet og gikk i bakken fordi ingen tok imot henne? 

Anonymkode: 188db...df6

Jo hahahaha. Ingen likte hun da, og folk liker hun hvertfall  ikke nå!

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Har litt på følelsen at Johanne ville ha muligheten til å ombestemme seg, og derfor bad om å bli 2. Kjempe istedenfor 1. Kjempe. Eventuelt ville hun manipulere EE til å velge hennes største konkurrent som 1.kjempe for å få henne ut...


Det er i såfall et sykt smart move av henne! Å få hun ut nå enn å stå i en semifinale med henne for hun vet at de andre deltakerne ville stemt på Inga fremfor Johanne, og hun er den eneste Johanne har å frykte i en semifinale eller finale også.

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig vis er folk forskjellig, Mira er ei herlig dame som dessverre tok for stor plass inne på farmen, hun sydde kjoler og tømte dassen, om en ikke uten protester 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor dårlig reklame Farmen er for enkelte av "kjendisene". Jeg syns Erlend Elias var morsom før, men nå er han bare helt uspiselig. Makan til primadonna og dramaqueen!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sol79 skrev:

Helt utrolig hvor dårlig reklame Farmen er for enkelte av "kjendisene". Jeg syns Erlend Elias var morsom før, men nå er han bare helt uspiselig. Makan til primadonna og dramaqueen!

Ikke enig ang EE. 

Jeg visste på forhånd at han er Diva, men det er bare ett skalkeskjul for han. Innerst inne er EE en godgutt. Det får man se litt i programmet også. 

Den som har fått dårlig reklame er definitivt Mira og Lene. Og tvillingjenta som er igjen. 

 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig ang EE. 

Jeg visste på forhånd at han er Diva, men det er bare ett skalkeskjul for han. Innerst inne er EE en godgutt. Det får man se litt i programmet også. 

Den som har fått dårlig reklame er definitivt Mira og Lene. Og tvillingjenta som er igjen. 

 

Anonymkode: fb83a...ea8

Akkurat når mener du at man ser EEs gode sider? Det er rart at en som har blitt mobbet oppfører seg slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig ang EE. 

Jeg visste på forhånd at han er Diva, men det er bare ett skalkeskjul for han. Innerst inne er EE en godgutt. Det får man se litt i programmet også. 

Den som har fått dårlig reklame er definitivt Mira og Lene. Og tvillingjenta som er igjen. 

 

Anonymkode: fb83a...ea8

Ikke enig - syne EE kommer dårlig ut av Farmen.  Samme gjorde Jarl Goli i fjor, og Kari J. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hele tide føler for å diskutere utseendet til damene på Farmen - hvem som er pene og ikke - hvem som er tjukke og ikke. Kan dere slutte med det?

Og hvorfor diskuterer dere ikke guttas utseende??

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sol79 skrev:

Akkurat når mener du at man ser EEs gode sider? Det er rart at en som har blitt mobbet oppfører seg slik.

Da får vi bare forbli uenige😊

EE har vist god sans for humor. Se klipp på tv2. Han har guts nok til å rense lufta, når han har røket uklar med noen (Frank og Mira) Frank har fortsatt å mobbe han etter at innspillingene er ferdig. 

Hvordan mener du at en mobbeoffer skal oppføre seg da? Kom gjerne med eksempler. Om en har blitt mobbet hele livet, skjønner jeg at man har guarden oppe hele tiden. Da kan man oppfattes som aggressiv. Det ser jeg ikke hos EE. 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det er mye som skjer utenfor skjermen, men jeg sliter virkelig med å forstå hvordan Erlend Elias resonnerer eller planlegger. Han valgte altså som førstekjempe en av de mest stabile og produktive menneskene på gården, som ikke direkte utgjør noen konkurransemessig "trussel" på lang tid enda, fordi han vil at hun skal velge Johanne som andrekjempe, fordi Johanne ønsker seg hjem. Så viser det seg etter 2 minutter samtale at hun ikke ønsker seg hjem likevel og at hun er motivert til å fortsette. Hvorfor valgte han ikke henne til førstekjempe i så fall?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor denne posten ble fjernet, men prøver på nytt

De hadde luftet tanken for Inga før valget, men da hadde hun sagt nei. Så skjønner ikke helt hvorfor Erlend valgte Inga likevel. Nå hadde han sjansen til å få ut Frank. Nå vil Johanne bli likevel og tror ikke Inga tør å møte ho i tvekamp. Tror Johanne slår ho i melkespann 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Patetisk selvmedlidenhet ser aldri bra ut, spesielt ikke på TV...

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
3 hours ago, Sol79 said:

Helt utrolig hvor dårlig reklame Farmen er for enkelte av "kjendisene". Jeg syns Erlend Elias var morsom før, men nå er han bare helt uspiselig. Makan til primadonna og dramaqueen!

Helt utrolig hvor forskjellige vi er. Jeg trodde Erlend Elias var en person uten egne meninger, sans for humor og omtanke for andre, men så viser han seg å være det stikk motsatte. Jeg synes han virker som en fin fyr som har funnet seg i nok tull fra andre i løpet av livet og har lært seg å si fra med det samme istedenfor å gå rundt og irritere seg. Han har mye varme og omtanke for de rundt seg, både de som er snille mot ham og de som ikke anstrenger seg så veldig for å være det. Litt primadonna og dramaqueen er da bare morsomt når det finnes en god kjerne i ham :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Erlend Elias kommer jo bare dårligere og dårligere ut av dette:

https://www.dagbladet.no/kjendis/forst-planla-n-av-jegertvillingene-sin-egen-farmen-exit-sa-ville-den-andre-ogsa-hjem/69351620

Johanne Thybo Hansen har imidlertid en helt annen versjon enn storbonden Erlend Elias Bragstad.

- Den uka var litt ekstra tøff etter at Kristine hadde dratt, og da Erlend Elias muntret meg opp til at han kunne bli storbonde for tredje gang hvis jeg dro hjem, så ble jeg litt påvirket, forteller Thybo Hansen til Dagbladet.

Men da det hadde gått noen dager, og Stian «Staysman» Thorbjørnsen (35) oppmuntret 26-åringen til å bli værende på gården, endret hun fort mening.

- Jeg angret som en hund. Det var ikke mange uker igjen, og jeg hadde jo allerede vært der i to uker, sier Thybo Hansen.

Anonymkode: 067e4...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverken Erlend Elias eller Mira jeg. Begge to er uspiselig mennesker som er høye på seg selv og uten evne til å agere og ordlegge seg som voksne mennesker.

Jeg synes det er bedre at folk er ærlige uten drama, slik som Frank Løke. Han sier jo bare ting som de er, og han har god oversikt. Jeg vet, han ér cocky.

Men heller en cocky fyr som bryter janteloven enn to selvsentrerte høns som lager drama når de ikke føler seg som sentrum av universet. Fikser ikke folk som får så store følelsesutbrudd og som sier ugjennomtenkte ting i affekt. Voks opp!

Anonymkode: e8525...1cf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sol79 skrev:

Helt utrolig hvor dårlig reklame Farmen er for enkelte av "kjendisene". Jeg syns Erlend Elias var morsom før, men nå er han bare helt uspiselig. Makan til primadonna og dramaqueen!

Kunne ikke vært mer enig. Var skikkelig fan av Erlend Elias. Og han var hovedgrunnen til at jeg begynte å se på Farmen.  Men han har skuffet enormt med alle disse utbruddene sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun kunne bli litt lenger. Hadde hun fått bli, så hadde hun garantert blitt førstekjempe og kanskje dratt allerede på søndag. Men skjønner jo de andre ikke orket henne der lengere. Hun gjorde et dårlig førsteinntrykk 

Jeg skjønner hun ville jobbe med gutta (siden det var gøyere) men man må jobbe med det som trengs mest arbeid og det andre trenger hjelp til. Sånn er det å drive gård. Hun fikk jo lov til å hjelpe de med huset senere. Hun burde svelget noen kameler og gjort det Erlend ba henne om uten å begynne å krangle. Så sniker hun seg ned til gutta etter han ba henne om å gjøre noe annet. Hjelpes, som en trassig unge, som heller vil spille tv spill enn å gjøre lekser. :roll:

Synes det var dumt Inga ble førstekjempe :( Tror hun velger Lene eller Martine som andrekjempe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...