Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er sykt forskjell på kjendis versjonen og den vanlige når det kommer til markedet uten penger, de fikk jo nesten med seg mer ting nå når de er blakk vs når de har penger..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Syns det er sykt forskjell på kjendis versjonen og den vanlige når det kommer til markedet uten penger, de fikk jo nesten med seg mer ting nå når de er blakk vs når de har penger..

Samme tenkte jeg. Synes de er litt vel snille med kjendisene 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor er TS i denne tråden, kan han ikke endre stemmebarometeret og slette de som er ute?? 

Bare å tagge TS det, @Winza 

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var Erlend Elias ute av farmen, dette har jeg ventet på fra dag en.

Han har fremstått så unaturlig og tafatt at han aldri skulle vært der fra starten av, aldri har jeg sett en større klovne-figur på TV og når han blir komplett umulig å assosiere seg med så var han bare et irritasjonsmoment uten like.

Nå er det mer normale personligheter tilbake og tenker at et ordentlig farmen startet nå i dag når han trakk seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
20 minutter siden, Christy89 said:

Nå håper jeg Johanne ryker. Liker henne ikke mer

Det håper jeg også. Hjelpe meg for ei vinglekjerring! Jeg trodde de tvillingene var av den reale og røffe typen, men dette her var stusselige greier. 

Og for en rørende støtte og omtanke EE fikk da han gav beskjed om at han trakk seg! Not. Jeg er glad den gjengen der ikke er vennene mine, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Christy89 skrev:

Håper ikke det. Tipper hun velger melkespann og vet ikke helt om Inga slår henne?

Hun burde ikke velge melkespann etter alt tullet hun har stelt i stand, hun burde velge noe de har mest mulig like forutsetninger i

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apis skrev:

Hun burde ikke velge melkespann etter alt tullet hun har stelt i stand, hun burde velge noe de har mest mulig like forutsetninger i

Ser man blikkene deres ser det ut som det jammen blir melkespann igjen. Håper Johanne blir jeg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg håper virkelig Dennis vinner! Fin type! Han har virkelig vokst i mine øyne..virker ærlig og redelig, ikke snikk snakk, drama, baksnakking og dritt. Han utfordrer seg selv og tar i et tak uten å mukke. Skuffet over jegertvillingene, virker som de bare har solgt et image tidligere..ser ingenting av utholdenheten og røffheten de har skiltet med i egne program..

Nei, Dennis for president :nordvesta:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Snabeldyr skrev:

Endelig var Erlend Elias ute av farmen, dette har jeg ventet på fra dag en.

Han har fremstått så unaturlig og tafatt at han aldri skulle vært der fra starten av, aldri har jeg sett en større klovne-figur på TV og når han blir komplett umulig å assosiere seg med så var han bare et irritasjonsmoment uten like.

Nå er det mer normale personligheter tilbake og tenker at et ordentlig farmen startet nå i dag når han trakk seg.

EE Ser ut som ei kjerring, oppfører seg som ei kjerring og høres ut som ei kjerring. Godt han forsvant, kommer ikke til å savne vedkommende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stian og Dennis er morsomme og se på 😍 de er herlige gutter som sprer energi og godt humør 😁

 

EE er en sutrete unge som klager og stjeler energi ut av deg 😩 blir bare sliten av å se på han 😩

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...