Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Kjetil E skrev:

EE Ser ut som ei kjerring, oppfører seg som ei kjerring og høres ut som ei kjerring. Godt han forsvant, kommer ikke til å savne vedkommende.

Walk like a duck etc.... Overrasket at han strøk på tekstil produksjonen, er ikke det faget hans? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Ser man blikkene deres ser det ut som det jammen blir melkespann igjen. Håper Johanne blir jeg da.

Hehe godt vi mennesker er forskjellige, jeg heier på Inga Berit, når det er sagt så mistenker jeg at kjendisfarmen er mer regissert en vi får med oss 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjetil E skrev:

EE Ser ut som ei kjerring, oppfører seg som ei kjerring og høres ut som ei kjerring. Godt han forsvant, kommer ikke til å savne vedkommende.

Utseendemessig kan han få se ut hvordan han vil for min del, men når han personlighetsmessig ikke er å forstå seg på, det var ingen tak i han og han gjorde ikke annet enn å syte og beklage seg (det var absolutt ingen tak i han). Og han hadde et konkurranse-instinkt som var lik null og tok sågar utsendelser i en konkurranse så personlig at det ble latterlig. Han var totat ufordtåelig å forholde seg til som menneske føler jeg, og da kunne de like gjerne hatt med ett Mars-vesen, ville vært like fremmed det... Han var så uforståelig og fremmed fra normale personer at jeg tenker at hele personligheten må være redigert og arrangert av TV2, jeg nekter å tro at en slik figur eksisterer i virkeligheten.

Blir skeptisk til hele kjendisfarmen når de har med en som han og andre som er så umotiverte at dem selv ønsker seg ut, de må finne noen med konkurranseinstinkt og som skal og vil vinne det hele - blir ikke artig når det blir som det har blitt så langt. Håper mer enn noe at Frank Løke vinner det hele, han og Martine Ek Hagen er mine desiderte favoritter og det blir nok en av dem som tar det hele hjem... Ullevålseter er min tredje favoritt, samtlige øvrige tenker jeg at strekker ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir melkespann når jeg ser på reaksjonen til de. Siden det er dramatisk og de ser frem og tilbake.  Håper Inga Berit vinner. Synes ikke Johanne fortjener det

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ser ikke ut til at Johanne er det minste flau over hva hun har stelt i stand med vinglingen sin. Rart å se hvor tander tvillingene egentlig er nå når de ikke har regien og hovedrollene selv. 

Og det markedet...spiller jo ingen rolle om de har penger eller ikke. De får jo alt de trenger og mer til. 

Problemet med kjendisene er muligens at hvis de ikke pleases, så drar de vel bare, selv om de har relativt godt betalt for å være der. 

Nei, årets kjedisfarmen når ikke opp til fjorårets i det hele tatt. 

Endret av chisandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chisandra skrev:

Ser ikke ut til at Johanne redet minste flau over hva hun har stelt i stand med vinglingen sin. Rart å se hvor tander tvillingene egentlig er nå når de ikke har regien og hovedrollene selv. 

Forbanna kyllinger, de tvillingene, Johanne burde skjemmes så sinnsykt. Hvis hun velger melkespann synes jeg det er helt forkastelig og utrolig feigt.

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbanna kyllinger, de tvillingene, Johanne burde skjemmes så sinnsykt. Hvis hun velger melkespann synes jeg det er helt forkastelig og utrolig feigt.

Anonymkode: 0b847...ae4

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til hets av Johanne?? Helt normalt å føle ambivalens ift om man ønsker å dra eller bli under slike forhold. Skjerp dere!

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var helt greit at EE trakk seg. Synes han har fått mye tv tid og nå må noen andre få skinne. Visste han kom til å trekke seg uansett 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets kjendisfarmen er elendig! Får allt opp i hendene, mat tyter ut øra på de. Johanne oppfører seg som en drittunge. Trodde de var tøffe de to- men det stemmte overhode ikke. Håper hun ryker på hode og rævva ut

Anonymkode: 20ca7...b8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt til hets av Johanne?? Helt normalt å føle ambivalens ift om man ønsker å dra eller bli under slike forhold. Skjerp dere!

Anonymkode: bfbde...7f0

Hun kan vingle så mye hun vil, men ta ansvar for egne følelser som en voksen person, ikke dra med andre og la andre ta konsekvensene når det blir kjipe konsekvenser for andre.

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt til hets av Johanne?? Helt normalt å føle ambivalens ift om man ønsker å dra eller bli under slike forhold. Skjerp dere!

Anonymkode: bfbde...7f0

Greit nok hun ville dra, men det var måten det ble gjort på som folk reagerer på. Ikke annet enn kynisk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, beit negler gjennom hele tvekampen! Kjempebra inga vant!!!

Anonymkode: cf97c...feb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...